Автор Тема: Hyundai  (Прочитано 408265 пати)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Hyundai
« Одговори #330 на: 22 Ноември 2011, 23:32:46 pm »
Мене ми е грд. За некој е доволно што е Хјундаи.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Hyundai
« Одговори #331 на: 23 Ноември 2011, 08:35:47 am »
Mora da priznaes deka e unikatno vozilo, koe definitivno se idzvojuva od ostatokot:


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9330
Одг: Hyundai
« Одговори #332 на: 23 Ноември 2011, 08:59:45 am »
со што? Дизајн невиден? Или со вратите??

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55153
  • Махер
Одг: Hyundai
« Одговори #333 на: 23 Ноември 2011, 09:03:26 am »

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Hyundai
« Одговори #334 на: 23 Ноември 2011, 09:07:52 am »
Се согласувам дека се издвојува од остатокот но не во позитивна смисла. За уникатноста, па ај кажи кое купе не е уникатно?

Не ми е јасно каква поголема ункатност гледаш во Велостер одошто во дугите купеа. Ако мислиш на тоа што десната страна е накажана со 2 врати, не гледам никаква предност во тоа туку само го унаказиле. Поготово таа задната врата, во неа едвај син ми ќе влезе, а јас можам само делумно да се пикнам и да протнам рака, евентуално ако треба да си земам јакна/капут.

За дизајнот мене лично им е грд. Напред ми е ОК, ништо спектакуларно, ама од зади ми е грдосија. Внук ми кога си игра со колички знае да ги згмечи одозгора со раката. Велостер ме подсеќа на количките од внук ми, ко да му паднала џиновска пегла од небо и да го сплескала.

Кога ќе земам во предвид дека се нуди само со еден единствен мотор-косиличар, можам да кажам дека Велостер е утка. Не ни помислувам да го споредувам со понудата од етабилираните брендови, ко на пример Широко за кое во понуда има над 10 мотори и кое изгледа перверзно добро за разлика од Велостер. Џенесис, се надевам ќе биде сосема поинаква приказна и од аспект на дизајн и од аспект на понуда на мотори (може нема да има многу на број, ама барем ќе одговараат за едно спортско купе).
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Hyundai
« Одговори #335 на: 23 Ноември 2011, 09:24:00 am »
Unikatnosta doaga od dizajnot na avtomobilot. Konstrukcijata na dve vrati na ednata strana e prakticna i pred se smela. Toa pokazuva deka H ima muda da pusti vakov proizvod na pazarot. Mene licno mi treba Coupe a mnogu me nervira koga nekoj treba da se kaci na zadnite sedista preku prednata vrata. 

Motorite se samo 2: 1.6 NA 136ks, i 1.6 Turbo 210ks, Sciroco vo istiot toj rang nudi 4 motori, za poveke da gi izmolkne parite od svoite musterii.

Koga sme veke kaj dizajnot,  me potseti, Sciroco od sekogas mi izgledal na zaba, otkako nekoj stapnal na nea, kazi deka ne e taka:



Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Hyundai
« Одговори #336 на: 23 Ноември 2011, 09:43:19 am »
LP, нема чаре за тебе... :D

1) Veloster се нуди со 1 единствен коисиличар мотор. Толку! Не раскажувај приказни шта би било кад би било, нерализирана предпоставка!
2) Scirocco се нуди со 8 различни ТУРБО мотори и нитуедна косилица:
1.4 TSI 122 PS (90 kW; 120 hp)
1.4 TSI BlueMotion 122 PS (90 kW; 120 hp)
1.4 TSI 160 PS (118 kW; 158 hp)
2.0 TSI 200 PS (147 kW; 197 hp)
2.0 TSI 210 PS (154 kW; 207 hp)
2.0 TSI 265 PS (195 kW; 261 hp)
2.0 TDI 140 PS (103 kW; 138 hp)
2.0 TDI 170 PS (125 kW; 168 hp)
3) Иако дизајнот на Scirocco е 3.5 години постар од Велостер, за МЕНЕ е 3.5 години понапред. Широко ми е убаво, Велостер ми е грд! Како и да е тоа е МОЕ субјективно гледиште! Сепак како што погоре ти презентираа Велостер и не е така уникатен! Хјундаи сеуште неможат самостојно да издизајнираат автомобил без притоа да ископираат нешто од некаде. Кога го гледам Меган купе, кој и не ми е баш симпатичен, очигледно ми е како недостасува некој да го сплеска од горе и во задниот дел и да стане Велостер.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30269
    • CARclub.mk
Одг: Hyundai
« Одговори #337 на: 23 Ноември 2011, 09:53:24 am »
Sciroco vo istiot toj rang nudi 4 motori, za poveke da gi izmolkne parite od svoite musterii.

Чекај чекај, ЛП, поголемата понуда за мотори за тебе е лоша работа? Сериозно?

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Hyundai
« Одговори #338 на: 23 Ноември 2011, 09:55:54 am »
Да бе! Така им ги земаат парите на муштериите! Треба автомобилите да се нудат во една единствена варијанта со еден единствен мотор! Take it or leave it! А не тука некој да ми извољева!
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Hyundai
« Одговори #339 на: 23 Ноември 2011, 09:58:14 am »
Pa tokmu vo toa W bil najdobar. Ponudi 10 motori, sekoj po 20ks pojak, i soberi gi parite na lugeto. Edna KS 100 evra, ajde narodee. H sekogas nudi mnogu za parite, primer novata Elantra pakuva 136ks vo najevtinata izvedba, sto e vtor ili tret motor vo ponudata na konkurencijata.

I sto sega, na internet ima milion vesti za Veloster turbo, ama ti ne veruvas deka ke izleze? Epa koga ke izleze ke posvetam edna tema za tebe.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55153
  • Махер
Одг: Hyundai
« Одговори #340 на: 23 Ноември 2011, 10:02:03 am »
136кс != „136кс“

;D

http://www.zeperfs.com/en/duel4040-2995.htm

136кс на Хјундаи знаеме дека се околу 115кс кај добрите производители.


Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30269
    • CARclub.mk
Одг: Hyundai
« Одговори #341 на: 23 Ноември 2011, 10:05:20 am »
Понудата на 8 (или 10 нека бидат) мотори не ја гледам како проблем - ја гледам како позитивна работа - секој да може да си го избере оноа што го сака (и што џебот му го дозволува).

Можеби некој ќе се задоволи со 125 коњски сили, некој со 260, али битно е дека има избор.

Да, Велостер се нуди со 136 коњски сили, но верувај ми дека многу повеќе се чувствуваат 122 коњски сили во Леон отколку 136 коњски сили во Елантра, а истиот мотор е.

Да, ќе излезе велостер турбо. Во ред. Кога ќе излезе ќе правиме муабет.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9330
Одг: Hyundai
« Одговори #342 на: 23 Ноември 2011, 10:12:19 am »
Почитван ЛП, цените на Хјундаи се пониски затоа што си нудат пакети. односно 3 нивоа на опрема и 3 мотори и толку. Нема сакам ова сакам тоа сакам она.

VW има листа на дополнителна опрема и можеш да ја нарачаш колата буквално со она што сакаш. Сето тоа си е зголемен трошок на производство. Кажи ми дали на основната опрема на Елантра можеш да речеме наместо мануелна клима да нарачаш возило со автоматска без притоа да менуваш ништо друго односно без да нарачуваш цел дополнителен пакет опрема?

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Hyundai
« Одговори #343 на: 23 Ноември 2011, 10:16:23 am »
Eve primer Ceca wanna be:
Polo 105 ks = 14.000 evra
Polo 180 ks = 19.500 evra
Kaj Elantra 136ks dobivas za 14.000, 180ks verojatno za ne poveke od 16.000.  Ups, a kade e razlikata vo klasite :)

@Zero
Vo red e da imas izbor, ne e vo red nekoj da te pljacka so izborot. Primer sakas da zemis nekoj narоdnjak, potrebнo e da zemis 2-3 klasi pojak motor od pocetniot, ako ne sakas da vozi motokultivatori od 60ks. Cenata avtomatski ripa za nekolku iljadi evra. Kaj H go nemas toj moment na 'izbor'. So pocetnata verzija dobivas pristoen motor, koj ke gi zadovoli potebite na 75% od kupuvacite. Inaku pod narodnjaci podrazbiram isklucivo W. Seat odsekogas imas podobra cenovna politika i porealno gi naplakal svoite prozivodi.


@Pocituvan MarceCvarce :)
-Ako probas da doplatis za edna opcija kaj  W (ili kaj bilo koj) ke vidis deka taa opcija ja nemaat na lager i deka ke ti ponudat nekoj paket sto go imaat na lager. Ako navistina zapnes da imas eden paket+opcija, ke treba posteno da se iznacekas mnogu meseci.
-Paketite na oprema se finansiski mnogu poisplatlivi za proizveduvacot i za kupuvacot. Za 500 evra paket dobivam oprema vo vrednost od najmalku 1000 evra. Na slicen nacin dobro e da se isflat ponudite na motori koi nudat +15ks, povtorno kupuvacot i proizvoditelot ke bidat na kar.


@pocituvan trolu Deni
veke nekolku pati ti bese kazano deka tie podatoci se gresni, i ti bea posoceni tocni podatoci. Sto ti e celta?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9330
Одг: Hyundai
« Одговори #344 на: 23 Ноември 2011, 10:25:06 am »

@Pocituvan MarceCvarce :)
-Ako probas da doplatis za edna opcija kaj  W (ili kaj bilo koj) ke vidis deka taa opcija ja nemaat na lager i deka ke ti ponudat nekoj paket sto go imaat na lager. Ako navistina zapnes da imas eden paket+opcija, ke treba posteno da se iznacekas mnogu meseci.
-Paketite na oprema se finansiski mnogu poisplatlivi za proizveduvacot i za kupuvacot. Za 500 evra paket dobivam oprema vo vrednost od najmalku 1000 evra. Na slicen nacin dobro e da se isflat ponudite na motori koi nudat +15ks, povtorno kupuvacot i proizvoditelot ke bidat na kar.


ЛП знам дека се многу поисплатливи и како оди се тоа со цените на производство итн итн, ама сепак понудата им е поголема и имаат причина (конкурентна предност-на некој начин)