Автор Тема: Hyundai  (Прочитано 346508 пати)

Отсутен Tiro

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 290
Одг: Hyundai
« Одговори #2310 на: 11 Август 2022, 19:52:51 pm »
Гледав на нивната страна Хундаи И20 колата некако на слиќи ми делува многу добра и убава најевтиниот модел е скоро 15000Е па ме занима некој да сподели искуство?

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29609
    • CARclub.mk
Одг: Hyundai
« Одговори #2311 на: 11 Август 2022, 20:39:54 pm »

Отсутен Славчо

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 22
Одг: Hyundai
« Одговори #2312 на: 18 Август 2022, 21:23:44 pm »
Колку е цената на hyundai tucson? Каталогот на веб страната им е од 2018та така да ваљда не се исти цените(од 19к најевтината верзија)?

Отсутен DarkDeFnx

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 7
Одг: Hyundai
« Одговори #2313 на: 18 Август 2022, 21:51:05 pm »
Колку е цената на hyundai tucson? Каталогот на веб страната им е од 2018та така да ваљда не се исти цените(од 19к најевтината верзија)?
Гледаш погрешен сајт изгледа,  повели. Од 25500 еур нагоре,  каталог од 01-07-2022 имаш најдолу на страната.

https://hyundai-mk.mk/terenski-vozila/noviot-tucson

Отсутен Astra 08

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 178
Одг: Hyundai
« Одговори #2314 на: 11 Февруари 2023, 15:15:37 pm »
Nekoj da spodeli iskustvo so noviot Tucson 1.6 t-gdi so 150 konja. Potrosuvacka, cena na servisi itn.

Sent from my SM-G985F using Tapatalk


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Hyundai
« Одговори #2315 на: 11 Февруари 2023, 15:22:22 pm »
Nekoj da spodeli iskustvo so noviot Tucson 1.6 t-gdi so 150 konja. Potrosuvacka, cena na servisi itn.

Sent from my SM-G985F using Tapatalk
На отворено:

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Hyundai
« Одговори #2316 на: 11 Февруари 2023, 15:50:50 pm »
Nekoj da spodeli iskustvo so noviot Tucson 1.6 t-gdi so 150 konja. Potrosuvacka, cena na servisi itn.

Sent from my SM-G985F using Tapatalk
На отворено:
Сериозен си?

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29609
    • CARclub.mk
Одг: Hyundai
« Одговори #2317 на: 11 Февруари 2023, 16:39:19 pm »
8.3 на карклуб тестот.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Hyundai
« Одговори #2318 на: 11 Февруари 2023, 16:46:34 pm »
8.3 на карклуб тестот.
Ах ете највалидна бројка.

Отсутен Astra 08

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 178
Одг: Hyundai
« Одговори #2319 на: 11 Февруари 2023, 18:15:40 pm »
8.3 на карклуб тестот.
Gradska? Pa i ne e mnogu

Sent from my SM-G985F using Tapatalk


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Hyundai
« Одговори #2320 на: 11 Февруари 2023, 18:18:40 pm »
Стандардизираниот карклуб тест кој е валиден е на отворено.

Отсутен Astra 08

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 178
Одг: Hyundai
« Одговори #2321 на: 11 Февруари 2023, 18:32:21 pm »
Nekoj da spodeli iskustvo so noviot Tucson 1.6 t-gdi so 150 konja. Potrosuvacka, cena na servisi itn.

Sent from my SM-G985F using Tapatalk
На отворено:
Inaku da pojasnam prasanjeto mi e nekoj da spodeli licno iskustvo od tucsonot.

Sent from my SM-G985F using Tapatalk


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Hyundai
« Одговори #2322 на: 11 Февруари 2023, 19:10:50 pm »
Nekoj da spodeli iskustvo so noviot Tucson 1.6 t-gdi so 150 konja. Potrosuvacka, cena na servisi itn.

Sent from my SM-G985F using Tapatalk
На отворено:
Inaku da pojasnam prasanjeto mi e nekoj da spodeli licno iskustvo od tucsonot.

Sent from my SM-G985F using Tapatalk
Лично до Грција и назад над 8.5. Исто како и секој друг турбо бензин СУВ со таа аеродинамика. Ако те занима потрошња и сакаш бензин сув тогаш само Куга 1.5тб. во спротивно дизел.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6447
Одг: Hyundai
« Одговори #2323 на: 11 Февруари 2023, 21:13:48 pm »
1.5 tsi троши помалку во тигуан, некаде околу 7

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Hyundai
« Одговори #2324 на: 22 Март 2023, 09:52:22 am »
https://www.thedrive.com/news/hyundai-promises-to-keep-buttons-in-cars-because-touchscreen-controls-are-dangerous
Hyundai Promises To Keep Buttons in Cars Because Touchscreen Controls Are Dangerous

Touchscreens and touch controls took over the world of automotive interior design, as automakers aimed to build vehicles on the cutting edge of technology and trends. As it turns out though, sometimes the old ways are best. Hyundai certainly thinks so, as it has pledged to employ real physical buttons in products to come.

Sang Yup Lee, Hyundai's head of design, reiterated the company's commitment to buttons at the introduction of the new Hyundai Kona. As reported by CarsGuide, for the Korean automaker, it's a decision rooted in safety concerns. “We have used the physical buttons quite significantly the last few years. For me, the safety-related buttons have to be a hard key,” said Lee.


That's a real volume knob in the new Kona's interior, along with physical controls for the HVAC system, too. Hyundai
It's a design call that makes a lot of sense. In some modern vehicles, adjusting things like the volume or climate control settings can require diving into menus on a touch screen, or using your eyes to find a touch control on the dash. In comparison, the tactile feedback of real buttons, dials, and switches lets drivers keep their eyes on the road instead.

“When you’re driving, it’s hard to control it. This is why when it’s a hard key it’s easy to sense and feel it,” said Lee. As far as he is concerned, physical controls are a necessity for anything that could impact safety. Hence the physical buttons and dials for items like the HVAC system and volume control.

Lee hinted that while this is a priority for Hyundai today, things may change in future. In particular, the company will likely look at using touch controls more heavily when autonomous driving becomes mainstream.  “When it comes to Level 4 autonomous driving, then we’ll have everything soft key," said Lee.


Hyundai
Touchscreens and touch controls did offer certain enticements to automakers. They allow a great deal of functions to be controlled with a compact, changeable interface. A handful of touch controls and a touchscreen can also be cheaper and easier to implement than populating buttons all over the cabin. Plus, for a time, they were a sign that an automaker was moving with the times.

After the past decade, though, the people grow tired of such novelties. Touch controls are, by and large, less responsive and less practical than the simple buttons of yore. That's before we even contemplate the frustration of having to dive into a menu system just to turn on a heated seat. Hyundai has clearly identified the old-school ethos best suits its own interiors, and it isn't afraid to say so.

Got a tip? Let the author know: lewin@thedrive.com