Види, не дека го бранам тестов, но хендлинг е едно, брзина на стаза е друго. Иако полесниот ќе има бољи хендлинг, не значи дека ќе биде побрз на одредени стази.
За конкретниов случај со двава фокуси, ST и обичен 1.0 екобуст, може да споредиме оваква хипотетичка ситуација: Од стража надолу према Кичево, ST ќе си има поголема мака со андерстир од 1.0. Секако ST Ќе стигне побрзо до охрид, ама надолу по кривини, кога не ти треба моќ од моторот, 1.0 ќе си „гази“.
Јас знам од алфистичкиве форуми (согласно моите интереси нели), на пример 156ките, често пати 2.0ts биле повеќе фалени од потешките у нос 2.5V6, или од 2.4 дизелите. Исто и со 159, 2.4 е далеку потешка во носот, и тоа ја прави потешко управлива од 4 цилиндарците, иако е доста побрз од 1.8мпи, 1.9јтс и 2.2јтс. 1.8TBi се смета за најдобрата варијанта, затоа што ја има снагата на поголемите мотори, а тежината е меѓу најниските, па затоа ја ценат за целокупното возачко искуство.
Да ја кажам поентата, ова е тест на хендлинг при екстремни маневри. Не е оверол хендлинг. Али кога ги гледаш двеве исти возила на истата патека, кои што релативно може да ги земеме дека се во контролирани услови (иако возачот можеби не се ја опнал девојка му сабајлето, па слаби му се рефлексите), реално се гледа колку е ST-то nose-heavy и како предните гуми се мачат грип да фатат при екстремните маневри.
Иако знам дека многу тука „се ежат“ од википедија статии, јас сепак ќе ја ставам статијата за хендлинг, вреди да се прочита:
https://en.wikipedia.org/wiki/Automobile_handling