Како да продадат Мерцедес електрични возила кога не се будали да се фокусираат на нешто со краток век на траење. Еден мудар човек @zlatkoa рече: ќе видите кај води иднината кон кое погонско гориво, а тоа сигурно не е електричниот погон, односно ќе го видите Мерц.
@zlatkoa @t0m1cA
"The mobility of the future at Mercedes-Benz is based on four pillars: Connected, Autonomous, Shared and Electric. 'Concept EQ' brings all this together consistently. Emission-free automobiles are the future. And our new EQ brand goes far beyond the e-vehicle. EQ stands for a comprehensive electrical ecosystem of services, technologies and innovation. "
Dr. Dieter Zetsche, Chairman of the Board of Management of Daimler AG and Head of Mercedes-Benz Cars
tolku nevistini se sirat na ovoj forum, postanuva fake news forum
Невистините започнуваат од твоите искази.
Наведуваш текстови со паушелен исказ, без извор, без информација кој стои зад статијата.
Потоа ме пингаш, и очекуваш да влезам во издржана дебата?
Искористи го гугл, проичитај малку како го користат водородот како извор на гориво за да погонуваат електрични возила.
Мерцедес, Порше и Волксваген веќе имаат многу направено во тоа поле. Комерцијализацијата на решенијата е на повидок.
Инфраструктурата за дистрибуција и продажба на водород на постоиечките бензински станици во Германија е веќе воспоставена.
Прашање на време е само кога Германската Авто индустрија ќе ја претстави револуцијата.
Бидејќи се дразниш на БМВ, пред некој месец имав многу интересен разговор со Марио Тајсен баш за истата проблематика. Марио инаку работи како одговорна фигура во развојно оделение на БМВ и работи баш на проектот "Водород". Следен пат кога ќе го видам, ќе те спомнам дека постоиш. Гарант ќе ми рече "да ми го поздравиш и да ми го бациш".
@zlatkoa
znacci ne e fake news:
https://www.daimler.com/innovation/case/electric/concept-eq-2.html
a mercedes prvo da isfrli seriski eAuto pa posle ima vreme za vodorod.
koa sme vekje kaj vodorod...uppps. pak bmw lideri... haha... to est nivna tehnologija...
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_H2R
https://auto.howstuffworks.com/bmw-h2r.htm
ne se draznam jas objavuvam fakti...
Повторно користиш спинови и продуцираш фејк информации.
Линковите што ми ги прати се од концепт возила на БМВ.
Мерцедес веќе имаат сериски модел кој што вози по улици
https://www.mercedes-benz.com/en/mercedes-benz/vehicles/passenger-cars/glc/the-new-glc-f-cell/
ВАГ групација веќе имаат модели кај Ауди и ВФ кои што возат по улици
Порше спрема Панамера, која ќе вози на водород и ќе ја престават на пролет.
БМВ се отприлика 5 години поназад со развојот во овој момент.
Читај, едуцирај се.
После тоа, пингај ме ќе дискутираме.
Не ме пингај со генерик четивца од википедија со прототипови и саемски експонати од БМВ.
@zlatkoa
pak fake news: eve ti struccen odgovor so ime i prezime:
https://www.sueddeutsche.de/auto/alternative-antriebe-die-brennstoffzelle-ist-ein-milliardengrab-fuer-autohersteller-1.3922234
For the foreseeable future, emission-free passenger cars from Germany will be powered exclusively by batteries. "What we are seeing right now is that the use case for fuel cells is shifting to larger and larger vehicles," says Klaus Fröhlich. Reason is the rising energy density of batteries. "If this trend continues, the main purpose of the fuel cell is only with commercial vehicles, which we do not produce," said the BMW Development Board. Peter Mertens also moderates the hydrogen future: "I see the solid-state battery much more in a mass application than the fuel cell." Audis Development Board is responsible for the topic throughout the Volkswagen Group. That gives weight to his judgment.Audi boss Rupert Stadler wants to send just like BMW at the beginning of the 2020s, a small series with the hydrogen drive on the road. But that's nothing compared to the billions invested in pure battery cars. Daimler boss Dieter Zetsche spoke a year ago of "incredible resources that are aimed at the battery electric development and very small resources for the fuel cell." Reason is that the main advantages of the fuel cell drive - the significantly longer range and the much shorter refueling time - have melted down drastically in the past five years: "These advantages have been significantly reduced due to the stronger than then expected development of battery electric vehicles". A clear course, because research and development in the automotive industry are determined by market opportunities.
tolku od tie famozni 5 godini inflacija golema za eden isparija...
znacci da se vratime na realniot business.
Како да продадат Мерцедес електрични возила кога не се будали да се фокусираат на нешто со краток век на траење. Еден мудар човек @zlatkoa рече: ќе видите кај води иднината кон кое погонско гориво, а тоа сигурно не е електричниот погон, односно ќе го видите Мерц.
@zlatkoa @t0m1cA
"The mobility of the future at Mercedes-Benz is based on four pillars: Connected, Autonomous, Shared and Electric. 'Concept EQ' brings all this together consistently. Emission-free automobiles are the future. And our new EQ brand goes far beyond the e-vehicle. EQ stands for a comprehensive electrical ecosystem of services, technologies and innovation. "
Dr. Dieter Zetsche, Chairman of the Board of Management of Daimler AG and Head of Mercedes-Benz Cars
tolku nevistini se sirat na ovoj forum, postanuva fake news forum
Невистините започнуваат од твоите искази.
Наведуваш текстови со паушелен исказ, без извор, без информација кој стои зад статијата.
Потоа ме пингаш, и очекуваш да влезам во издржана дебата?
Искористи го гугл, проичитај малку како го користат водородот како извор на гориво за да погонуваат електрични возила.
Мерцедес, Порше и Волксваген веќе имаат многу направено во тоа поле. Комерцијализацијата на решенијата е на повидок.
Инфраструктурата за дистрибуција и продажба на водород на постоиечките бензински станици во Германија е веќе воспоставена.
Прашање на време е само кога Германската Авто индустрија ќе ја претстави револуцијата.
Бидејќи се дразниш на БМВ, пред некој месец имав многу интересен разговор со Марио Тајсен баш за истата проблематика. Марио инаку работи како одговорна фигура во развојно оделение на БМВ и работи баш на проектот "Водород". Следен пат кога ќе го видам, ќе те спомнам дека постоиш. Гарант ќе ми рече "да ми го поздравиш и да ми го бациш".
@zlatkoa
znacci ne e fake news:
https://www.daimler.com/innovation/case/electric/concept-eq-2.html
a mercedes prvo da isfrli seriski eAuto pa posle ima vreme za vodorod.
koa sme vekje kaj vodorod...uppps. pak bmw lideri... haha... to est nivna tehnologija...
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_H2R
https://auto.howstuffworks.com/bmw-h2r.htm
ne se draznam jas objavuvam fakti...
Повторно користиш спинови и продуцираш фејк информации.
Линковите што ми ги прати се од концепт возила на БМВ.
Мерцедес веќе имаат сериски модел кој што вози по улици
https://www.mercedes-benz.com/en/mercedes-benz/vehicles/passenger-cars/glc/the-new-glc-f-cell/
ВАГ групација веќе имаат модели кај Ауди и ВФ кои што возат по улици
Порше спрема Панамера, која ќе вози на водород и ќе ја престават на пролет.
БМВ се отприлика 5 години поназад со развојот во овој момент.
Читај, едуцирај се.
После тоа, пингај ме ќе дискутираме.
Не ме пингај со генерик четивца од википедија со прототипови и саемски експонати од БМВ.
@zlatkoa
pak fake news: eve ti struccen odgovor so ime i prezime:
https://www.sueddeutsche.de/auto/alternative-antriebe-die-brennstoffzelle-ist-ein-milliardengrab-fuer-autohersteller-1.3922234
For the foreseeable future, emission-free passenger cars from Germany will be powered exclusively by batteries. "What we are seeing right now is that the use case for fuel cells is shifting to larger and larger vehicles," says Klaus Fröhlich. Reason is the rising energy density of batteries. "If this trend continues, the main purpose of the fuel cell is only with commercial vehicles, which we do not produce," said the BMW Development Board. Peter Mertens also moderates the hydrogen future: "I see the solid-state battery much more in a mass application than the fuel cell." Audis Development Board is responsible for the topic throughout the Volkswagen Group. That gives weight to his judgment.Audi boss Rupert Stadler wants to send just like BMW at the beginning of the 2020s, a small series with the hydrogen drive on the road. But that's nothing compared to the billions invested in pure battery cars. Daimler boss Dieter Zetsche spoke a year ago of "incredible resources that are aimed at the battery electric development and very small resources for the fuel cell." Reason is that the main advantages of the fuel cell drive - the significantly longer range and the much shorter refueling time - have melted down drastically in the past five years: "These advantages have been significantly reduced due to the stronger than then expected development of battery electric vehicles". A clear course, because research and development in the automotive industry are determined by market opportunities.
tolku od tie famozni 5 godini inflacija golema za eden isparija...
znacci da se vratime na realniot business.
Значи ајде уште еднаш.
Батериите се делумно иднината. Начинот на кој што се добива струја за батериите е горивни ќелии.
БМВ во моментов мисли дека целосно електрични возила што се полнат во штекер се иднината. БМВ Греши.
Доколку целата авто индустрија се смени кон решенија кои зависат на полнење на батерии од штекер, тоа е невозможно. Затоа што тековниот начин на производсвто на електрична енергија, вклучувајќи ги алтернативните начини (сонце, ветер, морска плима-осека) е недовоен за да опслужи глобална потреба.
Затоа останатите авто производители од Германија спремаат решение на електрични возила кои што струја ќе добиваат од водород.
Бргу се полни во возилото, нема потреба од масивни и токсични батерии, затоа што има диркетна конверзија (водород>горивна ќелија>струја) и нема потреба струјата да ја складираат.
БМВ заостанува таму. И тоа многу.
Партијата на Залените во Германија активно работи да пробутка регулатива за ограничување на употребата на литиум. Голема е веројатноста дека тој закон ќе помине, а тогаш БМВ, Тесла и остантите full battery протагонисти.
Ама како што сакаш да кажеш, БМВ се најдобри, и супер инвентивни.
Епа не се.
Соочисе со тоа.
Живот, друже, јебига.
Живот.