Гласање

Имам 39.900 евра одвоено за нова кола. Парите ќе ги дадам за:

Kia Stinger
8 (14.5%)
Mercedes CLS 1.0 Екобуст
4 (7.3%)
Ауди А7 0.9 тце
5 (9.1%)
БМВ6 1.1 црди
4 (7.3%)
Некој друг Мерцедес/Ауди/БМВ
15 (27.3%)
Сакам Џип, несакам кола.
3 (5.5%)
Ќе објаснам доле, кола купуење не е пљукни залепи, лудаштво е 39.900 за кола во оваа економија
16 (29.1%)

Вкупно гласови: 44

Гласањето е затворено: 08 Декември 2017, 13:42:09 pm

Автор Тема: Анкета: „Имам 40.000 и више евра одвоено за нова кола.“  (Прочитано 100585 пати)

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3838
Одг: Анкета: „Имам 40.000 и више евра одвоено за нова кола.“
« Одговори #435 на: 06 Декември 2018, 00:12:49 am »
Очигледно @zlatkoa  е љубоморен на BMW и нивната супериорност па води инат според јасни факти. BMW е најдобар. Прашај кој сакаш ќе ти потврди. E39 525tds RULLZ. Нема смрт.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен BrziGonzalez

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1298
Одг: Анкета: „Имам 40.000 и више евра одвоено за нова кола.“
« Одговори #436 на: 06 Декември 2018, 09:56:43 am »

;D

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Анкета: „Имам 40.000 и више евра одвоено за нова кола.“
« Одговори #437 на: 06 Декември 2018, 11:59:01 am »
Абе имаше една ружна Хонда која работеше на база на водород, а од ауспух излегуваше само водена пареа.
Тоа своевремено како да беше најидеалното  и најеколошкото решение, а воедно беше представено прилично одамна, пред немциве.
Ја имаше и на Топ Гир...М?

Ваљда оваа е.



Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: Анкета: „Имам 40.000 и више евра одвоено за нова кола.“
« Одговори #438 на: 06 Декември 2018, 12:05:56 pm »
Мене ми е стварно интересна дискусијата за електрични автомобили.

Интересен податок кој вреди да се напомене е дека за производство на 1 kWh струја, дури и во еколошки земји као Германија се произведуваат околу 600 грама CO2. :)

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3774
Одг: Анкета: „Имам 40.000 и више евра одвоено за нова кола.“
« Одговори #439 на: 06 Декември 2018, 12:12:45 pm »
Kолку CO2 се произведува за да се донесе еден литар бензин од изворот до бензиска пумпа.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Анкета: „Имам 40.000 и више евра одвоено за нова кола.“
« Одговори #440 на: 06 Декември 2018, 12:30:13 pm »
Ова е муабетот...


Ditching your gas guzzler is a great way to reduce your carbon footprint, but if you really want to do something about global warming, get a used car. You'll be putting less carbon dioxide into the atmosphere.

As Matt Power notes in this month's issue of Wired, hybrids get great gas mileage but it takes 113 million BTUs of energy to make a Toyota Prius. Because there are about 113,000 BTUs of energy in a gallon of gasoline, the Prius has consumed the equivalent of 1,000 gallons of gasoline before it reaches the showroom. Think of it as a carbon debt – one you won't pay off until the Prius has turned over 46,000 miles or so.

There's an easy way to avoid that debt – buy a used car. The debt has already been paid. But not just any used car will do.





Отсутен changetheoil savethecar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1038
  • Best Motors Worldwide
Одг: Анкета: „Имам 40.000 и више евра одвоено за нова кола.“
« Одговори #441 на: 06 Декември 2018, 13:51:36 pm »
Како да продадат Мерцедес електрични возила кога не се будали да се фокусираат на нешто со краток век на траење. Еден мудар човек @zlatkoa рече: ќе видите кај води иднината кон кое погонско гориво, а тоа сигурно не е електричниот погон, односно ќе го видите Мерц.
@zlatkoa @t0m1cA

"The mobility of the future at Mercedes-Benz is based on four pillars: Connected, Autonomous, Shared and Electric. 'Concept EQ' brings all this together consistently. Emission-free automobiles are the future. And our new EQ brand goes far beyond the e-vehicle. EQ stands for a comprehensive electrical ecosystem of services, technologies and innovation. "

Dr. Dieter Zetsche, Chairman of the Board of Management of Daimler AG and Head of Mercedes-Benz Cars

tolku nevistini se sirat na ovoj forum, postanuva fake news forum

Невистините започнуваат од твоите искази.

Наведуваш текстови со паушелен исказ, без извор, без информација кој стои зад статијата.

Потоа ме пингаш, и очекуваш да влезам во издржана дебата?

Искористи го гугл, проичитај малку како го користат водородот како извор на гориво за да погонуваат електрични возила.

Мерцедес, Порше и Волксваген веќе имаат многу направено во тоа поле. Комерцијализацијата на решенијата е на повидок.

Инфраструктурата за дистрибуција и продажба на водород на постоиечките бензински станици во Германија е веќе воспоставена.

Прашање на време е само кога Германската Авто индустрија ќе ја претстави револуцијата.

Бидејќи се дразниш на БМВ, пред некој месец имав многу интересен разговор со Марио Тајсен баш за истата проблематика. Марио инаку работи како одговорна фигура во развојно оделение на БМВ и работи баш на проектот "Водород". Следен пат кога ќе го видам, ќе те спомнам дека постоиш. Гарант ќе ми рече "да ми го поздравиш и да ми го бациш".
@zlatkoa
znacci ne e fake news:
https://www.daimler.com/innovation/case/electric/concept-eq-2.html

a mercedes prvo da isfrli seriski eAuto pa posle ima vreme za vodorod.

koa sme vekje kaj vodorod...uppps. pak bmw lideri... haha... to est nivna tehnologija...
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_H2R
https://auto.howstuffworks.com/bmw-h2r.htm

ne se draznam jas objavuvam fakti...

Повторно користиш спинови и продуцираш фејк информации.

Линковите што ми ги прати се од концепт возила на БМВ.


Мерцедес веќе имаат сериски модел кој што вози по улици
https://www.mercedes-benz.com/en/mercedes-benz/vehicles/passenger-cars/glc/the-new-glc-f-cell/


ВАГ групација веќе имаат модели кај Ауди и ВФ кои што возат по улици


Порше спрема Панамера, која ќе вози на водород и ќе ја престават на пролет.


БМВ се отприлика 5 години поназад со развојот во овој момент.


Читај, едуцирај се.

После тоа, пингај ме ќе дискутираме.

Не ме пингај со генерик четивца од википедија со прототипови и саемски експонати од БМВ.
@zlatkoa

pak fake news: eve ti struccen odgovor so ime i prezime:
https://www.sueddeutsche.de/auto/alternative-antriebe-die-brennstoffzelle-ist-ein-milliardengrab-fuer-autohersteller-1.3922234

For the foreseeable future, emission-free passenger cars from Germany will be powered exclusively by batteries. "What we are seeing right now is that the use case for fuel cells is shifting to larger and larger vehicles," says Klaus Fröhlich. Reason is the rising energy density of batteries. "If this trend continues, the main purpose of the fuel cell is only with commercial vehicles, which we do not produce," said the BMW Development Board. Peter Mertens also moderates the hydrogen future: "I see the solid-state battery much more in a mass application than the fuel cell." Audis Development Board is responsible for the topic throughout the Volkswagen Group. That gives weight to his judgment.Audi boss Rupert Stadler wants to send just like BMW at the beginning of the 2020s, a small series with the hydrogen drive on the road. But that's nothing compared to the billions invested in pure battery cars. Daimler boss Dieter Zetsche spoke a year ago of "incredible resources that are aimed at the battery electric development and very small resources for the fuel cell." Reason is that the main advantages of the fuel cell drive - the significantly longer range and the much shorter refueling time - have melted down drastically in the past five years: "These advantages have been significantly reduced due to the stronger than then expected development of battery electric vehicles". A clear course, because research and development in the automotive industry are determined by market opportunities.

tolku od tie famozni 5 godini  ;D ;D inflacija golema za eden isparija...

znacci da se vratime na realniot business.




---Best Motors Worldwide---
       (Oo=[][]=oO)

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3257
Одг: Анкета: „Имам 40.000 и више евра одвоено за нова кола.“
« Одговори #442 на: 06 Декември 2018, 14:32:53 pm »
Како да продадат Мерцедес електрични возила кога не се будали да се фокусираат на нешто со краток век на траење. Еден мудар човек @zlatkoa рече: ќе видите кај води иднината кон кое погонско гориво, а тоа сигурно не е електричниот погон, односно ќе го видите Мерц.
@zlatkoa @t0m1cA

"The mobility of the future at Mercedes-Benz is based on four pillars: Connected, Autonomous, Shared and Electric. 'Concept EQ' brings all this together consistently. Emission-free automobiles are the future. And our new EQ brand goes far beyond the e-vehicle. EQ stands for a comprehensive electrical ecosystem of services, technologies and innovation. "

Dr. Dieter Zetsche, Chairman of the Board of Management of Daimler AG and Head of Mercedes-Benz Cars

tolku nevistini se sirat na ovoj forum, postanuva fake news forum

Невистините започнуваат од твоите искази.

Наведуваш текстови со паушелен исказ, без извор, без информација кој стои зад статијата.

Потоа ме пингаш, и очекуваш да влезам во издржана дебата?

Искористи го гугл, проичитај малку како го користат водородот како извор на гориво за да погонуваат електрични возила.

Мерцедес, Порше и Волксваген веќе имаат многу направено во тоа поле. Комерцијализацијата на решенијата е на повидок.

Инфраструктурата за дистрибуција и продажба на водород на постоиечките бензински станици во Германија е веќе воспоставена.

Прашање на време е само кога Германската Авто индустрија ќе ја претстави револуцијата.

Бидејќи се дразниш на БМВ, пред некој месец имав многу интересен разговор со Марио Тајсен баш за истата проблематика. Марио инаку работи како одговорна фигура во развојно оделение на БМВ и работи баш на проектот "Водород". Следен пат кога ќе го видам, ќе те спомнам дека постоиш. Гарант ќе ми рече "да ми го поздравиш и да ми го бациш".
@zlatkoa
znacci ne e fake news:
https://www.daimler.com/innovation/case/electric/concept-eq-2.html

a mercedes prvo da isfrli seriski eAuto pa posle ima vreme za vodorod.

koa sme vekje kaj vodorod...uppps. pak bmw lideri... haha... to est nivna tehnologija...
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_H2R
https://auto.howstuffworks.com/bmw-h2r.htm

ne se draznam jas objavuvam fakti...

Повторно користиш спинови и продуцираш фејк информации.

Линковите што ми ги прати се од концепт возила на БМВ.


Мерцедес веќе имаат сериски модел кој што вози по улици
https://www.mercedes-benz.com/en/mercedes-benz/vehicles/passenger-cars/glc/the-new-glc-f-cell/


ВАГ групација веќе имаат модели кај Ауди и ВФ кои што возат по улици


Порше спрема Панамера, која ќе вози на водород и ќе ја престават на пролет.


БМВ се отприлика 5 години поназад со развојот во овој момент.


Читај, едуцирај се.

После тоа, пингај ме ќе дискутираме.

Не ме пингај со генерик четивца од википедија со прототипови и саемски експонати од БМВ.
@zlatkoa

pak fake news: eve ti struccen odgovor so ime i prezime:
https://www.sueddeutsche.de/auto/alternative-antriebe-die-brennstoffzelle-ist-ein-milliardengrab-fuer-autohersteller-1.3922234

For the foreseeable future, emission-free passenger cars from Germany will be powered exclusively by batteries. "What we are seeing right now is that the use case for fuel cells is shifting to larger and larger vehicles," says Klaus Fröhlich. Reason is the rising energy density of batteries. "If this trend continues, the main purpose of the fuel cell is only with commercial vehicles, which we do not produce," said the BMW Development Board. Peter Mertens also moderates the hydrogen future: "I see the solid-state battery much more in a mass application than the fuel cell." Audis Development Board is responsible for the topic throughout the Volkswagen Group. That gives weight to his judgment.Audi boss Rupert Stadler wants to send just like BMW at the beginning of the 2020s, a small series with the hydrogen drive on the road. But that's nothing compared to the billions invested in pure battery cars. Daimler boss Dieter Zetsche spoke a year ago of "incredible resources that are aimed at the battery electric development and very small resources for the fuel cell." Reason is that the main advantages of the fuel cell drive - the significantly longer range and the much shorter refueling time - have melted down drastically in the past five years: "These advantages have been significantly reduced due to the stronger than then expected development of battery electric vehicles". A clear course, because research and development in the automotive industry are determined by market opportunities.

tolku od tie famozni 5 godini  ;D ;D inflacija golema za eden isparija...

znacci da se vratime na realniot business.





Како да продадат Мерцедес електрични возила кога не се будали да се фокусираат на нешто со краток век на траење. Еден мудар човек @zlatkoa рече: ќе видите кај води иднината кон кое погонско гориво, а тоа сигурно не е електричниот погон, односно ќе го видите Мерц.
@zlatkoa @t0m1cA

"The mobility of the future at Mercedes-Benz is based on four pillars: Connected, Autonomous, Shared and Electric. 'Concept EQ' brings all this together consistently. Emission-free automobiles are the future. And our new EQ brand goes far beyond the e-vehicle. EQ stands for a comprehensive electrical ecosystem of services, technologies and innovation. "

Dr. Dieter Zetsche, Chairman of the Board of Management of Daimler AG and Head of Mercedes-Benz Cars

tolku nevistini se sirat na ovoj forum, postanuva fake news forum

Невистините започнуваат од твоите искази.

Наведуваш текстови со паушелен исказ, без извор, без информација кој стои зад статијата.

Потоа ме пингаш, и очекуваш да влезам во издржана дебата?

Искористи го гугл, проичитај малку како го користат водородот како извор на гориво за да погонуваат електрични возила.

Мерцедес, Порше и Волксваген веќе имаат многу направено во тоа поле. Комерцијализацијата на решенијата е на повидок.

Инфраструктурата за дистрибуција и продажба на водород на постоиечките бензински станици во Германија е веќе воспоставена.

Прашање на време е само кога Германската Авто индустрија ќе ја претстави револуцијата.

Бидејќи се дразниш на БМВ, пред некој месец имав многу интересен разговор со Марио Тајсен баш за истата проблематика. Марио инаку работи како одговорна фигура во развојно оделение на БМВ и работи баш на проектот "Водород". Следен пат кога ќе го видам, ќе те спомнам дека постоиш. Гарант ќе ми рече "да ми го поздравиш и да ми го бациш".
@zlatkoa
znacci ne e fake news:
https://www.daimler.com/innovation/case/electric/concept-eq-2.html

a mercedes prvo da isfrli seriski eAuto pa posle ima vreme za vodorod.

koa sme vekje kaj vodorod...uppps. pak bmw lideri... haha... to est nivna tehnologija...
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_H2R
https://auto.howstuffworks.com/bmw-h2r.htm

ne se draznam jas objavuvam fakti...

Повторно користиш спинови и продуцираш фејк информации.

Линковите што ми ги прати се од концепт возила на БМВ.


Мерцедес веќе имаат сериски модел кој што вози по улици
https://www.mercedes-benz.com/en/mercedes-benz/vehicles/passenger-cars/glc/the-new-glc-f-cell/


ВАГ групација веќе имаат модели кај Ауди и ВФ кои што возат по улици


Порше спрема Панамера, која ќе вози на водород и ќе ја престават на пролет.


БМВ се отприлика 5 години поназад со развојот во овој момент.


Читај, едуцирај се.

После тоа, пингај ме ќе дискутираме.

Не ме пингај со генерик четивца од википедија со прототипови и саемски експонати од БМВ.
@zlatkoa

pak fake news: eve ti struccen odgovor so ime i prezime:
https://www.sueddeutsche.de/auto/alternative-antriebe-die-brennstoffzelle-ist-ein-milliardengrab-fuer-autohersteller-1.3922234

For the foreseeable future, emission-free passenger cars from Germany will be powered exclusively by batteries. "What we are seeing right now is that the use case for fuel cells is shifting to larger and larger vehicles," says Klaus Fröhlich. Reason is the rising energy density of batteries. "If this trend continues, the main purpose of the fuel cell is only with commercial vehicles, which we do not produce," said the BMW Development Board. Peter Mertens also moderates the hydrogen future: "I see the solid-state battery much more in a mass application than the fuel cell." Audis Development Board is responsible for the topic throughout the Volkswagen Group. That gives weight to his judgment.Audi boss Rupert Stadler wants to send just like BMW at the beginning of the 2020s, a small series with the hydrogen drive on the road. But that's nothing compared to the billions invested in pure battery cars. Daimler boss Dieter Zetsche spoke a year ago of "incredible resources that are aimed at the battery electric development and very small resources for the fuel cell." Reason is that the main advantages of the fuel cell drive - the significantly longer range and the much shorter refueling time - have melted down drastically in the past five years: "These advantages have been significantly reduced due to the stronger than then expected development of battery electric vehicles". A clear course, because research and development in the automotive industry are determined by market opportunities.

tolku od tie famozni 5 godini  ;D ;D inflacija golema za eden isparija...

znacci da se vratime na realniot business.







Значи ајде уште еднаш.

Батериите се делумно иднината. Начинот на кој што се добива струја за батериите е горивни ќелии.

БМВ во моментов мисли дека целосно електрични возила што се полнат во штекер се иднината. БМВ Греши.

Доколку целата авто индустрија се смени кон решенија кои зависат на полнење на батерии од штекер, тоа е невозможно. Затоа што тековниот начин на производсвто на електрична енергија, вклучувајќи ги алтернативните начини (сонце, ветер, морска плима-осека) е недовоен за да опслужи глобална потреба.

Затоа останатите авто производители од Германија спремаат решение на електрични возила кои што струја ќе добиваат од водород.



Бргу се полни во возилото, нема потреба од масивни и токсични батерии, затоа што има диркетна конверзија (водород>горивна ќелија>струја) и нема потреба струјата да ја складираат.

БМВ заостанува таму. И тоа многу.

Партијата на Залените во Германија активно работи да пробутка регулатива за ограничување на употребата на литиум. Голема е веројатноста дека тој закон ќе помине, а тогаш БМВ, Тесла и остантите full battery протагонисти.


Ама како што сакаш да кажеш, БМВ се најдобри, и супер инвентивни.


Епа не се.


Соочисе со тоа.

Живот, друже, јебига.

Живот.






Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Анкета: „Имам 40.000 и више евра одвоено за нова кола.“
« Одговори #443 на: 06 Декември 2018, 14:36:35 pm »
Да се надеваме дека ќе помине намалувањето на литиум. Затоа што тоа оди во корист само на производителите на батерии и возила, затоа што тоа е потрошен материјал кај електричните возила а најчесто учествува со повеќе од половина од вредноста на возилото. Што е страшно колку лошо решение е.

Кај хибридите е многу различно и сосема океј да има батерии од проста причина што таму многу малку има Deep Cycle батеријата на тотално празнење и полнење, и векот на батеријата е десетици пати подолг и пологичен. Секако употреба на кондензатори за моментално зачувување на енергијата и трошење е прекрасно решение како што Мазда на пример прави, пришто нема потреба од алтернатор или минимален алтернатор.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10460
Одг: Анкета: „Имам 40.000 и више евра одвоено за нова кола.“
« Одговори #444 на: 06 Декември 2018, 16:10:32 pm »
Колку има водород како слободен гас ? да не се добива и тој од сРуја? Која е ефикасноста на конверсија од водород во струја ?

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2648
Одг: Анкета: „Имам 40.000 и више евра одвоено за нова кола.“
« Одговори #445 на: 06 Декември 2018, 16:30:29 pm »
Ќе се најде ли јунак да ги прочита бесконечните постови...  ::)
Забегавте до темата...

Отсутен BrziGonzalez

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1298
Одг: Анкета: „Имам 40.000 и више евра одвоено за нова кола.“
« Одговори #446 на: 06 Декември 2018, 16:55:47 pm »
BMW првото електрично возило го произвеле во 1972.
Мое мислење е дека убавите 5 минути BMW ги искористи паметно и секогаш си стои до правата поента.
Ultimate driving machine. Фокусирани до ден денес на driving experience.
Не можеме ние да кажеме дали мислат дека иднината е во електрични возила, или возила на водоород или нешто друго. Од кај знаеме? Милиони се инвестираат секојдневно за нови откритија, нови начини да се дојде до возило што цел свет го бае. Поекономични и поеколошки возила.
Поради таа цел се губи многу. Се губи тоа во што bmw е најдобар. :)
Точно за новиве играчки не ги бива, ама за тоа што ги бива, чекор напред се во секој поглед.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20114
Одг: Анкета: „Имам 40.000 и више евра одвоено за нова кола.“
« Одговори #447 на: 06 Декември 2018, 17:03:21 pm »
https://www.energy.gov/articles/history-electric-car

Прекинете со BMW.

Цитат
THE BIRTH OF THE ELECTRIC VEHICLE

It’s hard to pinpoint the invention of the electric car to one inventor or country. Instead it was a series of breakthroughs -- from the battery to the electric motor -- in the 1800s that led to the first electric vehicle on the road.

Here in the U.S., the first successful electric car made its debut around 1890 thanks to William Morrison, a chemist who lived in Des Moines, Iowa. His six-passenger vehicle capable of a top speed of 14 miles per hour was little more than an electrified wagon, but it helped spark interest in electric vehicles.

Over the next few years, electric vehicles from different automakers began popping up across the U.S. New York City even had a fleet of more than 60 electric taxis. By 1900, electric cars were at their heyday, accounting for around a third of all vehicles on the road. During the next 10 years, they continued to show strong sales.

Отсутен changetheoil savethecar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1038
  • Best Motors Worldwide
Одг: Анкета: „Имам 40.000 и више евра одвоено за нова кола.“
« Одговори #448 на: 06 Декември 2018, 17:12:07 pm »
@zlatkoa

pak sirish fake news:
znacci sto e nejasno vo ovoj statement:?
Audi boss Rupert Stadler wants to send just like BMW at the beginning of the 2020s, a small series with the hydrogen drive on the road. But that's nothing compared to the billions invested in pure battery cars. Daimler boss Dieter Zetsche spoke a year ago of "incredible resources that are aimed at the battery electric development and very small resources for the fuel cell."

vo prevod Audi isto kako i BMW saka da isfrli mala serija hidrogenski vozila vo 2020....
toa e za dve godini... kako i kade toa zaostanuva??

---Best Motors Worldwide---
       (Oo=[][]=oO)

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3257
Одг: Анкета: „Имам 40.000 и више евра одвоено за нова кола.“
« Одговори #449 на: 06 Декември 2018, 17:21:34 pm »
@zlatkoa

pak sirish fake news:
znacci sto e nejasno vo ovoj statement:?
Audi boss Rupert Stadler wants to send just like BMW at the beginning of the 2020s, a small series with the hydrogen drive on the road. But that's nothing compared to the billions invested in pure battery cars. Daimler boss Dieter Zetsche spoke a year ago of "incredible resources that are aimed at the battery electric development and very small resources for the fuel cell."

vo prevod Audi isto kako i BMW saka da isfrli mala serija hidrogenski vozila vo 2020....
toa e za dve godini... kako i kade toa zaostanuva??

Мерцедес и ФВ имаа комерцијално возило на Водород пред 5 години.

БМВ уште немаат.

Ако го извадат за во 2020 БМВ заостануваат 7 години.

Уф, не биле 5 сепак.

7 години се.

КАТАСТРОФА!!!