Автор Тема: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi  (Прочитано 61284 пати)

Присутен kalimero

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1852
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #30 на: 29 Ноември 2017, 12:31:03 pm »
Еве ги цените на Мерцедес Е класа 2017.
Не ја потценувам Киава, супер изгледа, ама видете го ценовников подоле па зборете ми колку е добар Стибгеров.

Модел            Тип на каросерија       Работна зафатнина  Сила на моторот  Цена со ДДВ   Денарска цена со ДДВ
E 200 d        Лимузина со 4 врати      1950                        150 / 110            49,990.-         3,099,380.-
E 220 d        Лимузина со 4 врати      1950                        194 / 143            53,990.-         3,347,380.-
E 220 d 4M   Лимузина со 4 врати      1950                        194 / 143            58,990.-         3,657,380.-
E 350 d        Лимузина со 4 врати      2987                        258 / 190            65,990.-         4,091,380.-
E 200           Лимузина со 4 врати      1991                        184 / 135            50,980.-         3,160,760.-
E 200 4M      Лимузина со 4 врати      1991                        184 / 135            55,110.-         3,416,820.-
E 250           Лимузина со 4 врати      1991                        211 / 155            55,690.-         3,452,780.-
E 300           Лимузина со 4 врати      1991                        245 / 180            62,440.-         3,871,280.-


Еве и за Ц класа, незнам како го водат Стингеров

Модел              Тип на каросерија        Работна зафатнина      Сила на моторот      Цена со ДДВ   Денарска цена со ДДВ
C 180 d            Лимузина со 4 врати     1598                           116 / 85                   34,990.-         2,169,380.-
C 200 d            Лимузина со 4 врати     1598                           136 / 100                 38,360.-         2,378,320.-
C 220 d            Лимузина со 4 врати     2143                           170 / 125                 41,970.-         2,602,140.-
C 220 d 4M       Лимузина со 4 врати     2143                           170 / 125                 47,990.-         2,975,380.-
C 250 d            Лимузина со 4 врати     2143                           204 / 150                 48,390.-         3,000,180.-
C 250 d 4M      Лимузина со 4 врати      2143                           204 / 150                 50,990.-         3,161,380.-
C 300 h           Лимузина со 4 врати      2143                          204+27 / 150+20       48,890.-        3,031,180.-
C 160              Лимузина со 4 врати      1595                          129 / 95                   32,990.-          2,045,380.-
C 180              Лимузина со 4 врати      1595                           156 / 115                 35,580.-         2,205,960.-
C 200              Лимузина со 4 врати      1991                           184 / 135                 37,880.-         2,348,560.-
C 200 4M         Лимузина со 4 врати      1991                           184 / 135                 43,900.-         2,721,800.-
C 250              Лимузина со 4 врати      1991                           211 / 155                 43,690.-         2,708,780.-
C 300              Лимузина со 4 врати      1991                           245 / 180                 48,690.-         3,018,780.-
C 350 e           Лимузина со 4 врати      1991                           211+82 / 155+60      50,990.-         3,161,380.-
« Последно менување: 29 Ноември 2017, 12:50:05 pm kalimero »

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #31 на: 29 Ноември 2017, 12:32:16 pm »
Тие цент не даваат вишак за леб кога купуваат.

Отсутен NeVeNR

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 983
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #32 на: 29 Ноември 2017, 12:35:58 pm »
Имаат троа грешка направено на КИА сајтот сите мотори ставиле дека се бензин, цените се следниве:

2.0 Бензин 255 КС AWD, Advance опрема- 40,400


Моторов ист ли е со тој од i30n? Ако е истиот, тогаш за мене оваа комбинација, без ГТ лајн и те како ми има логика. Што може за тие пари да се земе, 320i или c200. Треба само да се види што има во таа адванс опрема.
Зини да ти кажу.

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1301
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #33 на: 29 Ноември 2017, 12:43:31 pm »
Корејциве се преценуваат. И тоа бајаги.

Отсутен xnickx

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 75
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #34 на: 29 Ноември 2017, 13:09:28 pm »
Имаат троа грешка направено на КИА сајтот сите мотори ставиле дека се бензин, цените се следниве:

2.0 Бензин 255 КС AWD, Advance опрема- 40,400


Моторов ист ли е со тој од i30n? Ако е истиот, тогаш за мене оваа комбинација, без ГТ лајн и те како ми има логика. Што може за тие пари да се земе, 320i или c200. Треба само да се види што има во таа адванс опрема.

Па не дека Хјундаи груп имаат некој голем избор на дволитарски турбаши, така да би претпоставил дека е истиот мотор.

Отсутен Стефан_Т

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 222
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #35 на: 29 Ноември 2017, 22:46:49 pm »
Го видов паркиран прееска истиот ако не се лажам. 😁

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34115
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #36 на: 30 Ноември 2017, 00:27:30 am »
Корејциве се преценуваат. И тоа бајаги.
Бајаги си си го преценил постов.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20133
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #37 на: 30 Ноември 2017, 00:35:49 am »
Што ја направивте колава со Е класа да ја споредувате. Ни со Пасат не може да се мери не па со 2 класи погоре.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3262
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #38 на: 30 Ноември 2017, 01:45:48 am »
Да имам 40к евра за кола, последно нешто што ќе гледам е КИА

Топ е Стингерот. Убаво изгледа, веројатно е одлично управлив со погонот на задни тркала. Верувам и изработката му е во насока на премиум сегментот.

Ама КИА до пред некоја година пред да ги земат германците под рака, продаваа полупроизводи, и сега опа Стингер, демек као премиум ќе продаваат.

За 40к имаш избор од премиум модели германски - БМВ, АУДИ, МЕРЦЕДЕС кои што сигурно нема да се распаднат после 10 години, ако ништо друго затоа што имаат традиција на квалитет и добра изработка. А Стингер-ов е табула раса. Можеби ќе преживее до 10 години, можеби не. Никој неможе да знае, и релативно скапа хазардерска игра е од 40к за да се пробаш со Стингерот.

Еве и да гледаме во другите обиди на производители да влезат во повисока класа, сите некако умираат. Рено Талисман, Рено Сафран, Пежо 607, Рено Вел Сатис, Опел Сигнум, Хонда Леџенд... Тука се ги има, супер се, на сите ни се допаѓаат ама сепак ќе си купам АУДИ-БМВ-МЕРЦЕДЕС.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #39 на: 30 Ноември 2017, 08:30:22 am »
Што ја направивте колава со Е класа да ја споредувате. Ни со Пасат не може да се мери не па со 2 класи погоре.
Па ти барем ја виде, се надевам и ја седна. Каков пасат, имаш Оптима за Пасат. Само што кај Оптимата испаѓаше дека цената е повисока од Пасатот. Ама со Стингеров целта не е пасат туку купе седаните од премиум сегментот. Меѓутоа со упола цена од нив. Што е многу покоректно отколку цената на Оптимата што беше бајаги нелогична.

Присутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6787
  • Бенве сие бенве
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #40 на: 30 Ноември 2017, 08:34:36 am »
Каква киа, само немац!

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9029
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #41 на: 30 Ноември 2017, 08:42:28 am »
вчера ја видов пак плавата, значи колата е мноооогу добра односно изгледа многу добро. Незнам како вози.

Беше темница и лого не се гледаше така да, ако ова беше нешто од друг бренд ќе се лигавевте тука.

страшно добро изгледа

Отсутен Ford Fikus

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 421
  • Ford Focus 1.4 mk2.5
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #42 на: 30 Ноември 2017, 09:20:14 am »
На запад и другите “културни земји“: купува нова кола, ја одржува според сервисна шема, менува плочки и дискови по сервисна шема (нема абе имаат месо, терај итн итн), се купува сет зимски и летни пневматици.

Маукедонија: купува нова кола, ја сервисира во овластен сервис (мора) ради гаранција, купува шкљ класа резервни делови, тера со зимски пневматици (тигар по можност) сите 4 годишни времиња.
Поентата ми е дека логото на колата е вкус, и ако сум спремен да избројам 40К ќе купам што сакам и ич нема да се замарам колку ќе кошта колата после 5, 10, 20 години. Ама па македонче, ако може да испланира унапред за 20 години :):):)

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4759
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #43 на: 30 Ноември 2017, 09:20:28 am »
Што ја направивте колава со Е класа да ја споредувате. Ни со Пасат не може да се мери не па со 2 класи погоре.
Па ти барем ја виде, се надевам и ја седна. Каков пасат, имаш Оптима за Пасат. Само што кај Оптимата испаѓаше дека цената е повисока од Пасатот. Ама со Стингеров целта не е пасат туку купе седаните од премиум сегментот. Меѓутоа со упола цена од нив. Што е многу покоректно отколку цената на Оптимата што беше бајаги нелогична.
Џабе везеш...Passat НАЈБОЉЕ кола! Еовака иде: Пасат и Голф > Ауди, Марчедес, БМВ > се остало....тоа е перцепцијата на просечниот македонец, за жал.


Присутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6787
  • Бенве сие бенве
Одг: CARclub Тест: KIA Stinger 2.2 CRDi
« Одговори #44 на: 30 Ноември 2017, 09:23:18 am »
сервисната шема за кочници да ја земеме е правена како просек од добар лош шофер па е земена некоја километража за промена, ако некој  вози 90-100 по автопат, пензионерски си тера не силува зошто да мења плочки и дискови на 40000 кога ќе бидат скоро нови, за разлика од некој што од 170 кочи до 0 5 пати во денот. ама не е тука теамата за тоа, на слики не е лоша, али ја би ц купе