Автор Тема: Passat B7  (Прочитано 22812 пати)

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8124
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: Passat B7
« Одговори #30 на: 10 Ноември 2017, 15:12:34 pm »
Честито, со здравје да се вози.

Во еден ден поминавме околу 750км со ваков Пасат. Исто Велешки  ;D
Плитка/ниска целосно предната пластика спрема колената и седењето кое не е по мој вкус. Комотна, не е тврда како претходните вагени, многу добро изолирана звучно. ДСГ-то си ја знае работата убаво. Од моторот очекував повеќе.

Се на се позитивно ме изненади колава иако има бајаги негативности.
Газдата е незадоволен од доверливоста на истиот и ќе го менува наскоро.

Немав лоша намера со погоре наведеното баш во оваа тема.
Ти посакувам безгрижни километри, убаво да те служи и шо би рекле пијајнците од БитАла - Уба да му е срејчата  ;)

Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3473
Одг: Passat B7
« Одговори #31 на: 10 Ноември 2017, 21:12:05 pm »
Истата замерка ја имам и јас од совозачка гледна точка, како и да го наместиш седиштето или колената удираат во фиоката или му сметаш на тој позади.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6737
  • Бенве сие бенве
Одг: Passat B7
« Одговори #32 на: 10 Ноември 2017, 21:24:09 pm »
Јас сум задоволен сега за сега, и поминав 5000+км последниве 6 дена, денес велес-петрич-благоевград-велес 400км по тој терен каде што нема константна брзина извади 4,4, а на моменти ја газев салам, бмвто на истата релација беше 2-2,5л повеќе. ми се допаѓа што не тропа, крцка, свири и слично. Со 17ки и конти спорт контакт 5 одлично држи у кривини, маани секако дека има, само уште не сум почнал да и ги откривам, тоа кога ќе ми здосади, сега сеуште се вртам по неа од кога ќе ја паркирам

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6737
  • Бенве сие бенве
Одг: Passat B7
« Одговори #33 на: 22 Ноември 2017, 19:14:53 pm »
Денес на 211500км сменет сет каиши + водна пумпа Континентал + линијски со затегач. Водната пумпа малку протекла, а и некои од затегачите шуштеа по само 40 000поминат километри и неполни 3 год старост. Новиве купени у Ѓарманија со гаранција 5год и 180 000 колку што е и фабричкиот интервал.
Следува монтажа
- кожен салон
- оригинал RNS510
- можеби и нешто ситно од хајлајн ако ми недостига

Следува поправка
- фарбање на браници (каско)
- Фарбање на предно крило (каско)
- промена на лев фар (каско) направена е парче оти нема гаража...

Од шминкерај
- полирање
- хемиско
- керамика
- налепници пламен на хауба

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8124
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: Passat B7
« Одговори #34 на: 23 Ноември 2017, 10:01:02 am »
Кај ТДИ налепниците со пламени се ставаат на ауспух, за да догоруваат издувните гасови :D

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Одг: Passat B7
« Одговори #35 на: 23 Ноември 2017, 10:12:18 am »
Фабричкиот интервал за лонг лајф каишот е 10 години или 210.000км. Баш месецов брат ми го смени на 210.000 за прв пат на неговиот пасат, немаше никакви сериозни оштетувања но сепак време беше.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Passat B7
« Одговори #36 на: 23 Ноември 2017, 11:51:03 am »
Кај ТДИ налепниците со пламени се ставаат на ауспух, за да догоруваат издувните гасови :D
За еуро 5 не треба налепници.

Sent from ЗА ЖИВОТ ВО МАКЕДОНИЈА!!!


Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6737
  • Бенве сие бенве
Одг: Passat B7
« Одговори #37 на: 24 Ноември 2017, 08:54:32 am »
Кај ТДИ налепниците со пламени се ставаат на ауспух, за да догоруваат издувните гасови :D


На хауба ќе ги залепам да биде малку спорцки, а дпф мпф се ќе биде наскоро отстрането за да диши колата слободно и да добие некој коњ плус оти вака само затната е ако дпф и е здрав. сите мајстори тоа ми препорачуваат, дпф бил ставен само да ти го уништи моторот по рано.


Sent from my iPhone X using Tapatalk

Отсутен stapmkd

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 765
Одг: Passat B7
« Одговори #38 на: 24 Ноември 2017, 09:41:35 am »
Вади дпф ич не му се мисли, зашто колата да трпи да се уништува моторот порано, коа може плуќата на човоекот, нека дише она слободно, заеби не нас, па после велес загаден :P хахаха стај му чип еден не му се замарај со дпф от хахаха

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Одг: Passat B7
« Одговори #39 на: 24 Ноември 2017, 10:23:10 am »
Така е, вади тоа ДПФ-то гомно невидено за ништо не го бива кој курац го ставале тие у ѓерманија дебили. И од кога ќе го извадиш после слободно стави му 10-60 масло за да го газиш повеќе на угорници, ништо нема да му биде.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14288
  • Пудингот на шоферството
Одг: Passat B7
« Одговори #40 на: 24 Ноември 2017, 10:25:27 am »
Sae 90 ќе има поиШе компресија.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6737
  • Бенве сие бенве
Одг: Passat B7
« Одговори #41 на: 24 Ноември 2017, 10:29:39 am »
Ина му ставам фала богу добро е, АПНот толку години тера со него па ништо не му е. Следен проект ќе ставам фиксен замаец, малку балкан тјунинг


Sent from my iPhone X using Tapatalk

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14288
  • Пудингот на шоферството
Одг: Passat B7
« Одговори #42 на: 24 Ноември 2017, 10:55:54 am »
Фиксен замаец,кована ламела,амортизерите наполни ги,рамни дисковите на дребонг...
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Passat B7
« Одговори #43 на: 24 Ноември 2017, 10:56:02 am »
Пецни го овој so швајцапарат, не се мучи да бараш друг.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6737
  • Бенве сие бенве
Одг: Passat B7
« Одговори #44 на: 30 Ноември 2017, 09:48:43 am »
Како што претходно пишав најдов кожени седишта. Монтирани се комплет, седиштата се скоро нови, на сликите дури изгледаат по лошо отколку во живо. Не ми се допаѓа како излезе, ама јбг разумен компромис, како моите кожени имаше у германија ама 1050еур без тапацири. Гледав дека Симо фарбал некои детали со пластидип па се заинтересирв и на нет најдов дека можам и лајсни во ентериерот да средам со него па следниве денови ќе го правам тоа.

Пред да се одлучам за продажба ќе го извадам пластидипот и ќе вратам назад се комплетно како фабрички што било, летово на +50 ќе ги светнам моите и ќе ги спакувам да чекаат боље време.









Сликите се правени брзински


Sent from my iPhone X using Tapatalk