Автор Тема: Кое ново возило до 10500евра?  (Прочитано 60379 пати)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
Одг: Кое ново возило до 10500евра?
« Одговори #165 на: 10 Февруари 2020, 12:38:22 pm »
Не знам Свифтот хибрид каков е, немам искуство со него... Барав тука таков, премногу беше скап. Арно ама, ако во МК го нудат за 12ина илјади, веројатно треба да се размисли. Само што човекот бара до 10500 евра, а Свифтот у старт (пред регистрации, осигурања и остали давачки) е веќе 1500 евра повеќе. Тоа не е малку. Односно, тоа е ептен далеку од малку.

Клиото тогаш беше такво. Значи стварно одамна го имам возено, имаше некоја презентација на Рено во Сити Мол. Затоа викам, се надевам дека го дотерале моментот со турбото, пошто стварно беше за нигде.
Од друга страна, ене го малолитражен турбо трицилиндарец во Фиестата, комплетно поинаку е подесен, и комплетно поинаку се однесува. Чинам дека и 1.0 ТСИ со цирка 100 КС се однесува подобро отколку (тој што го возев) 0.9 ТЦе. Како што реков неколку пати, се надевам дека од Рено го корегирале тоа, пошто Клиото е навистина одлично возило.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5548
Одг: Кое ново возило до 10500евра?
« Одговори #166 на: 10 Февруари 2020, 12:39:39 pm »
Џабе муабети  од фиљан чоек вакво било такво било,  свифтот  ваков таков ако ти прај  мерак клиото земи тест извози го,  твојот  газ треба  да седи  со години во колата не туѓ.
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Кое ново возило до 10500евра?
« Одговори #167 на: 10 Февруари 2020, 13:11:18 pm »
Убав предлог, под услов да имаат тест возило.

Скоро го возев 1.0 екобуст со 100 коњи во Фокус кое е 1.300 кг тешко возило, со вклучена автоматска клима на греење (му зададов максимална температура ако нешто значи :)) и не успеав да најдам никаква замерка.
Во секое време попрво би се одлучил за него отколку 1.6 атмосферец.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Кое ново возило до 10500евра?
« Одговори #168 на: 10 Февруари 2020, 13:51:01 pm »
Убав предлог, под услов да имаат тест возило.

Скоро го возев 1.0 екобуст со 100 коњи во Фокус кое е 1.300 кг тешко возило, со вклучена автоматска клима на греење (му зададов максимална температура ако нешто значи :)) и не успеав да најдам никаква замерка.
Во секое време попрво би се одлучил за него отколку 1.6 атмосферец.
Забележуваш дека немаат врска тие два мотори. И според искуството на Велештрумф, и моето воедно. 0.9tce е многу поутепан мотор од 1.0екобуст.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Кое ново возило до 10500евра?
« Одговори #169 на: 10 Февруари 2020, 14:55:25 pm »
Да, во споредба со екобустот.
Но во споредба со 1.2 атмосферец на самиот рено и во според 1.2тце, каде, каде, е подобар 0.9тце (за во 2016 зборам).

Зборот ми е дека 0.9 тце не беше толкава катастрофа за да се оди на атмосферец воопшто, е сега тој на свифтот, не би знаел, сепак на крај на денот буџетот одлучува.

Едит
За да биде појасно, со муабетот погоре за  екобустот се надоврзав на ова:

Цитат:
"Морам да се сложам дека премалите турбо мотори имаат премногу малку сила во турбо кратерот. А тој дел ти е потребен за тргање на угорница на семафор, за употреба на клима низ град и слично. Затоа и треба да се бира нешто што е пристојно и кога нема турбо, а згора на тоа да се вметне турбо за перформанси. А реално мотори со под 110Nm како што се сега новиве со 80-90Nm и одозгора ќе им наштрафат турбо за да го крене на 160Nm. Но во турбо кратерот не само што моторот не ги развива ни тие 80-90Nm кои би ги развивал кога би немал турбо. Затоа што воздухот треба да го извлече низ сите тие усисни делови за турбо, па потоа да го избутка низ турбото и тие 80-90 убитачно мали Nm да спаднат на 70-75Nm. Со клима летно време која ќе ти одземе 2KW, а моторот едвај развива 4-5KW на лер и за да тргне ти ја преполовува моќноста на половина."

Ми стоеше прилично општо кажано за сите малолитражни турбо трицилиндраши :)
« Последно менување: 10 Февруари 2020, 15:38:31 pm Mikius »

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Кое ново возило до 10500евра?
« Одговори #170 на: 10 Февруари 2020, 15:55:25 pm »
За сите е кажано, ама некои се подобри од некои други. Ама си го имаат лагот и никаков вртежен момент, некои повеќе некои помалку - заради погоре напоменатите прилчини. Затоа и реков, не споредено со секој атмосферец, но со тој што го посочив не само што е одличен (as per my last post) туку и самото возило е полесно од другиве споменати за масивни 100-200 па и 300кг. Кога ќе ставиш се на куп, се забележуваат големи разлики. Нешто што вака на прв поглед неможе да се забележи. Во споредба со клиото разликата е 150кг, 1 цилиндар, турбо лаг, а кога нема турбо лаг - скоро исто вртежен момент, поголема потрошувачка, покомплицирано одржување, итн, итн. :)

П.С. сега забележав 0.9тце на најсилен буст од турбото има 135Nm. :) :) А без турбо сигурно е под 70. Од друга страна Swift 1.2 има 120Nm од 0 до 6000 и плус електромотор за во дадени моменти да помогне. :) За разлика од тоа Фиестата барем во буст кога е има 170Nm, па некако се трпи без буст. Значи драстична е разликата од 0.9тце и 1.2атмо/1.0екобуст.
« Последно менување: 10 Февруари 2020, 17:12:00 pm Deni »

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2648
Одг: Кое ново возило до 10500евра?
« Одговори #171 на: 10 Февруари 2020, 18:31:52 pm »
Затоа пишав една страна поназат, можеби критериумите се многу високи и изборот е никаков.

Реално или си задоволен со таково моторче какво и да е. Или, ќе гледаш половна кола до 5-6 год стара со поасален мотор. Изборот е твој, јас би одел на старо.
Со таа опција за половна кола, се избегнува муабетот од погоре колку Nm има на тргнување и дали со клима ќе тргне на угорнина и сл. Плус, тогаш и фамозниот свифт би можел да влезе во опција.

Ако се држиме до принципот "ново си е ново"
Тогаш ќе го земеш какво е такво е и создравје да го возиш. :)

П.с. за ново,  јас би тојота јарис :) 1.5 terra. 111ks. 10990e.
https://www.toyota.com.mk/promocija/sekoj-den-sekoj-pat/

Отсутен Bravo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1719
Одг: Кое ново возило до 10500евра?
« Одговори #172 на: 10 Февруари 2020, 19:16:28 pm »
Затоа пишав една страна поназат, можеби критериумите се многу високи и изборот е никаков.

Реално или си задоволен со таково моторче какво и да е. Или, ќе гледаш половна кола до 5-6 год стара со поасален мотор. Изборот е твој, јас би одел на старо.
Со таа опција за половна кола, се избегнува муабетот од погоре колку Nm има на тргнување и дали со клима ќе тргне на угорнина и сл. Плус, тогаш и фамозниот свифт би можел да влезе во опција.

Ако се држиме до принципот "ново си е ново"
Тогаш ќе го земеш какво е такво е и создравје да го возиш. :)

П.с. за ново,  јас би тојота јарис :) 1.5 terra. 111ks. 10990e.
https://www.toyota.com.mk/promocija/sekoj-den-sekoj-pat/
Јарисот со 111кс очекував да е побрз.

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk


Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Кое ново возило до 10500евра?
« Одговори #173 на: 10 Февруари 2020, 19:41:17 pm »
А зошто не влегува во комбинација Lifan и GreatWall?

Отсутен bear

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1997
  • If you can dream it, you can do it.
Одг: Кое ново возило до 10500евра?
« Одговори #174 на: 10 Февруари 2020, 20:56:52 pm »
А зошто не влегува во комбинација Lifan и GreatWall?

Заради корона вирусот.  ;D ;D ;D
Никогаш не вели никогаш.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Кое ново возило до 10500евра?
« Одговори #175 на: 10 Февруари 2020, 21:05:47 pm »
А зошто не влегува во комбинација Lifan и GreatWall?

Заради корона вирусот.  ;D ;D ;D

Па тоа ќе помине, хајпот е сега уште недела дена и ќе се заборави

Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5854
Одг: Кое ново возило до 10500евра?
« Одговори #176 на: 10 Февруари 2020, 21:14:43 pm »
Дланоко у седиштата имало скриено,со глобално затоплување од прдежот се активира 😁

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk


Присутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6437
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Кое ново возило до 10500евра?
« Одговори #177 на: 11 Февруари 2020, 07:49:16 am »

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Одг: Кое ново возило до 10500евра?
« Одговори #178 на: 11 Февруари 2020, 08:23:14 am »
Читајќи го форумов човек ќе си помисли свифтов е колиште а уствари најголемите поборници немаат седнато во него да го повозат.

Отсутен Sephiroth

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 405
Одг: Кое ново возило до 10500евра?
« Одговори #179 на: 11 Февруари 2020, 12:02:43 pm »
Не знам Свифтот хибрид каков е, немам искуство со него... Барав тука таков, премногу беше скап. Арно ама, ако во МК го нудат за 12ина илјади, веројатно треба да се размисли. Само што човекот бара до 10500 евра, а Свифтот у старт (пред регистрации, осигурања и остали давачки) е веќе 1500 евра повеќе. Тоа не е малку. Односно, тоа е ептен далеку од малку.

Не ја гледај стартната цена на возилото. Гледај све што ќе се случува во наредни 5 години. Свифтот има поевтини годишни сервиси од Клиото и троши помалку гориво. За тркала и гуми не знам како е, ама ако Клиото има некои бош димензии, тоа се и плус пари на тркала и гуми. Дополнително има гага паркинг на ПОЦ ради хибридниот систем. Јас работам во дебармаало и годишен паркинг на ПОЦ ми беше околу 200 евра. За 5 години ќе заштедам 1000 евра што го купив Свифтот. Додај гориво и сервиси и стигаш до 1500 евра заштеда во споредба со Клиото. На крајот на тие 5 години ќе видиш дека си платил исто пари, а си возел поопремена хибридна кола.