Автор Тема: Совет и препорака за возило до 5000еур.  (Прочитано 69923 пати)

Отсутен n1kola

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7216
  • French diamond
Одг: Совет и препорака за возило до 5000еур.
« Одговори #285 на: 02 Јануари 2018, 21:04:31 pm »
Еве мала помош за @N0naMe... ете  го видеото од Бората


Според тоа што го видов на интернет како 2015 Passat i Jetta исто вака дуваат со нецели 50 000 километри, а и според коментарите не е страшно толку да дува... еве што можи да го предизвикува тоа дување

Update: 2 possible things that can cause blow-by on the diesel engine (less likely the rings or pistons, since diesels last easily over 500 000km)

1.the PCV valve stuck in the closed position, PCV filter unchanged (these should be changed every 100 000km otherwise they will block and let the oil in the intake and get sucked by the turbine), or the blocked PCV hose
2. the fire washers (saibele de foc) and the o-rings from the injectors. If the injector dosen't seal properly, you lose compression and gases escape the cylinders via the injectors straight underneath the rocker cover.

Значи не е опасно.

Отсутен N0naMe

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 173
Одг: Совет и препорака за возило до 5000еур.
« Одговори #286 на: 02 Јануари 2018, 21:53:33 pm »
Еве мала помош за @N0naMe... ете  го видеото од Бората


Според тоа што го видов на интернет како 2015 Passat i Jetta исто вака дуваат со нецели 50 000 километри, а и според коментарите не е страшно толку да дува... еве што можи да го предизвикува тоа дување

Update: 2 possible things that can cause blow-by on the diesel engine (less likely the rings or pistons, since diesels last easily over 500 000km)

1.the PCV valve stuck in the closed position, PCV filter unchanged (these should be changed every 100 000km otherwise they will block and let the oil in the intake and get sucked by the turbine), or the blocked PCV hose
2. the fire washers (saibele de foc) and the o-rings from the injectors. If the injector dosen't seal properly, you lose compression and gases escape the cylinders via the injectors straight underneath the rocker cover.

Значи не е опасно.
По долго трчање и распрашување по искусни  мајстори што ги работат Германциве ми потврдија дека ова е нормално кај vw PD  моторите што малце ме смири фала ти и на тебе друже за издвоеното време и поопширното објаснување поздрав.

Отсутен Ford Fikus

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 421
  • Ford Focus 1.4 mk2.5
Одг: Совет и препорака за возило до 5000еур.
« Одговори #287 на: 03 Јануари 2018, 12:39:44 pm »
Еве мала помош за @N0naMe... ете  го видеото од Бората


Според тоа што го видов на интернет како 2015 Passat i Jetta исто вака дуваат со нецели 50 000 километри, а и според коментарите не е страшно толку да дува... еве што можи да го предизвикува тоа дување

Update: 2 possible things that can cause blow-by on the diesel engine (less likely the rings or pistons, since diesels last easily over 500 000km)

1.the PCV valve stuck in the closed position, PCV filter unchanged (these should be changed every 100 000km otherwise they will block and let the oil in the intake and get sucked by the turbine), or the blocked PCV hose
2. the fire washers (saibele de foc) and the o-rings from the injectors. If the injector dosen't seal properly, you lose compression and gases escape the cylinders via the injectors straight underneath the rocker cover.

Значи не е опасно.
По долго трчање и распрашување по искусни  мајстори што ги работат Германциве ми потврдија дека ова е нормално кај vw PD  моторите што малце ме смири фала ти и на тебе друже за издвоеното време и поопширното објаснување поздрав.


Абе какво црно нормално, кај мене од аусплух олку не чади како на видеово!!!!
Ама па вие си знаете.....

п.с. Ќе просветли некој како е нормално да дува од шипката за масло ама пластично плс :)

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6811
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Совет и препорака за возило до 5000еур.
« Одговори #288 на: 03 Јануари 2018, 13:53:48 pm »
Kај тебе како е Фикус на шипка?

Инаку колку беше борава 101коњ? Колку е тоа 180km/h максимална брзина?
На автопат ако оди толку, нема што повеќе да се дискутира.

Отсутен Ipkisija Meskosa

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8944
  • Пичлеме
Одг: Совет и препорака за возило до 5000еур.
« Одговори #289 на: 03 Јануари 2018, 14:06:59 pm »
Шефе, дај продувај со бората низ ова СК да го расчистиш воздухот, не се трпит више ова :)
Средено :)

Отсутен Ford Fikus

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 421
  • Ford Focus 1.4 mk2.5
Одг: Совет и препорака за возило до 5000еур.
« Одговори #290 на: 03 Јануари 2018, 14:40:14 pm »
Kај тебе како е Фикус на шипка?

Инаку колку беше борава 101коњ? Колку е тоа 180km/h максимална брзина?
На автопат ако оди толку, нема што повеќе да се дискутира.

На Rexona e кај мене.

Отсутен deksa

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1037
Одг: Совет и препорака за возило до 5000еур.
« Одговори #291 на: 03 Јануари 2018, 17:57:22 pm »
Ова со дувањето е СЕ, освен нормално.

Sent from my Redmi Note 3 Pro using Tapatalk


Отсутен N0naMe

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 173
Одг: Совет и препорака за возило до 5000еур.
« Одговори #292 на: 04 Јануари 2018, 08:55:29 am »
Kај тебе како е Фикус на шипка?

Инаку колку беше борава 101коњ? Колку е тоа 180km/h максимална брзина?
На автопат ако оди толку, нема што повеќе да се дискутира.
74kw 101ks PD мотор.

Отсутен N0naMe

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 173
Одг: Совет и препорака за возило до 5000еур.
« Одговори #293 на: 04 Јануари 2018, 09:04:04 am »
Еве мала помош за @N0naMe... ете  го видеото од Бората


Според тоа што го видов на интернет како 2015 Passat i Jetta исто вака дуваат со нецели 50 000 километри, а и според коментарите не е страшно толку да дува... еве што можи да го предизвикува тоа дување

Update: 2 possible things that can cause blow-by on the diesel engine (less likely the rings or pistons, since diesels last easily over 500 000km)

1.the PCV valve stuck in the closed position, PCV filter unchanged (these should be changed every 100 000km otherwise they will block and let the oil in the intake and get sucked by the turbine), or the blocked PCV hose
2. the fire washers (saibele de foc) and the o-rings from the injectors. If the injector dosen't seal properly, you lose compression and gases escape the cylinders via the injectors straight underneath the rocker cover.

Значи не е опасно.
По долго трчање и распрашување по искусни  мајстори што ги работат Германциве ми потврдија дека ова е нормално кај vw PD  моторите што малце ме смири фала ти и на тебе друже за издвоеното време и поопширното објаснување поздрав.


Абе какво црно нормално, кај мене од аусплух олку не чади како на видеово!!!!
Ама па вие си знаете.....

п.с. Ќе просветли некој како е нормално да дува од шипката за масло ама пластично плс :)
Значи вака на Бората и е правен голем сервис сменето комплет сите филтри, целиот сет со каиши, ролер и затегач сменето водна пумпа, сменето антифриз и уље Aral 10w40.Двајца поискусни мајстори од кој едниот го правеше големиот сервис рекоа дека тоа е нормално кај PD моторите и дека сите PD мотори дуваат од шипка и капаче по малце и други луѓе ја гледаа рекоа дека е кондензација.Инаку од алспух не вади никаков дим кога ке и стиснеш туража нормално како и кај секој дизел вади црн дим до сега имам поминато 2500км и ја контролирам на шипка уљето не го троши што според вас тука не е нормално??? чекам конкретни одговори поздрав друштво.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6991
  • Бенве сие бенве
Одг: Совет и препорака за возило до 5000еур.
« Одговори #294 на: 04 Јануари 2018, 09:09:26 am »
Сите дуваат, ако ги слуашаш тука некој од експертите може и ремонт да те посоветуваат да направиш

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: Совет и препорака за возило до 5000еур.
« Одговори #295 на: 04 Јануари 2018, 09:12:46 am »
Тоа уље не ги исполнува стандардите за ПД мотори, кои што користат специфично уље со максимална промена на 15.000. Инаку дувањето е нормално.

Смени си го уљето со било какво што исполнува 505.01 или 502.00/505.00 односно 504.00/507.00 спецификации.

Отсутен Ford Fikus

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 421
  • Ford Focus 1.4 mk2.5
Одг: Совет и препорака за возило до 5000еур.
« Одговори #296 на: 04 Јануари 2018, 09:16:41 am »
Шефе ако двајца мајстори ти рекле дека е нормално, не ти троши уље, си ја стегнал колата ко што треба, што се замараш???
Сигурно е пали, вози, ракета итн итн :)
Знаеш ти која привилегија је да возиш фољцваген кај нас? :)

Отсутен N0naMe

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 173
Одг: Совет и препорака за возило до 5000еур.
« Одговори #297 на: 04 Јануари 2018, 09:43:47 am »
Тоа уље не ги исполнува стандардите за ПД мотори, кои што користат специфично уље со максимална промена на 15.000. Инаку дувањето е нормално.

Смени си го уљето со било какво што исполнува 505.01 или 502.00/505.00 односно 504.00/507.00 спецификации.
Пред да правам голем сервис се распрашував сите ми го препорачуваа ARALOT затоа се одлучив за него иако имаше и такви што ми рекоа и Castrol или Liqui Moly??? тука некој со VW да сподели искуство  од кој бренд на уље користи и дали е задоволен од истото.

Отсутен N0naMe

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 173
Одг: Совет и препорака за возило до 5000еур.
« Одговори #298 на: 04 Јануари 2018, 09:47:50 am »
Шефе ако двајца мајстори ти рекле дека е нормално, не ти троши уље, си ја стегнал колата ко што треба, што се замараш???
Сигурно е пали, вози, ракета итн итн :)
Знаеш ти која привилегија је да возиш фољцваген кај нас? :)
Заборавив да ги спомнам и дисковите се сменети комплет предни и задни со комплет плочки  ;D  за цифри не прашувајте боли глава.  :( :'(

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: Совет и препорака за возило до 5000еур.
« Одговори #299 на: 04 Јануари 2018, 09:52:05 am »
И арал нека е уљето ама тоа конкретно што ти го ставиле не е соодветно уље. Да беше обичен 1.9 тди ај да разберам ама барај уље со тие спецификации, а тоа ќе биде 5-30 или 5-40 уље.