Автор Тема: CARclub Тест: 2017 Mazda MX-5 RF 2.0 160 Auto  (Прочитано 4744 пати)

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6130
  • 69
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda MX-5 RF 2.0 160 Auto
« Одговори #15 на: 19 Јули 2017, 21:14:26 pm »
Не можам да видам дали има ЛЕД дневни светла? Напред како да и дадат малку поозбилен лик?
Ако нема, срамота.
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43719
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda MX-5 RF 2.0 160 Auto
« Одговори #16 на: 20 Јули 2017, 08:00:04 am »
За LED DRL ич не би пател.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda MX-5 RF 2.0 160 Auto
« Одговори #17 на: 20 Јули 2017, 08:28:29 am »
Тие во внатрешноста на окото (фарот) се DRL лед.

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5548
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda MX-5 RF 2.0 160 Auto
« Одговори #18 на: 20 Јули 2017, 09:58:22 am »
Rekov jas toa e toa, se sto treba kaj eden vakov avtomobil :D
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2017 Mazda MX-5 RF 2.0 160 Auto
« Одговори #19 на: 20 Јули 2017, 10:08:14 am »
Ова за второ аутце е измислено. Иако тврдиот покрив е покомплициран од мекиот за мене стварно ова е многу покорисна и пореална кола. Буквално да си се користи цело време. Баш купе си станува кога ќе ја затвориш. Едино е нарушена прегледноста наназад-на-страна ама не е ништо страшно.

Моторчето спие, си менува сам. Знае да троши симболично знае и да корне ако ја корнеш.

Изнудува насмевки наоколу. Ти мафтаат луѓе. Ги расположуваш тие околу тебе. Тоа е пред се зошто сеуште имиџот на колава е неискварен, позитивен. Делува како фраер или боем да ја вози,  а не цепач. Се осеќаш блиско со возачот иако си надвор од колата. Не ја возиш со курч фаца како Ауди Q5 или A3RS или TTRS или 911 или 320д... тој имиџ ќе го диктира и клиентелата, но мислам дека нема да упали кај нив зошто не е таков брендот. И дека ќе остане кола што е весела и расположена слична на VW бубата нова што ја возат девојчиња ама им е испод част на цепачите да ја возат.

Времето ќе покаже. Ама самото тоа што нема RS верзија ја прави колава посебно добра во поглед на имиџ и расположение.