Ај и јас да го претставам мојот.
Јас како човек кој е најголем поборник и не може да го смисли 1.4 бензин у никаква варијанта, по толку мразење и плукање на крај ми се одби од глава ме фати клетвата и завршив со 1.4 бензин, за да биде трагедијата уште по голема кога го купував бмв то отидов со цел да не биде црно, испадна црно, реков крај више последна црна кола у живот, на крај па бидна црна хаха( од сеа ќе почнам да зборам против м5 f10 individual silver па ќе видиме као ќе се одвиваат работите хаха).
Дакле, се работи за C4 2005та година прозиведен купен од Автонова, 3ти газда, првиот на татко ми колега, втриот вујко ми(ја зема од првиот со 500км поминати) и мене ми искочи убава прилика за неа и си викам што да не јес да е небо и земја со бмв-то и тоа првично се даде да се земе нешто боље ама бидна шо бида. Првичната замисла беше да се продаде, ама као што глеам се завози мада и првичната замисла сеуште не е исклучена, ќе видиме, најверојатно ќе биде второто хаха
Ај малце по детално околу колата
Марка: Цитроен
Модел: ц4 МК1 prefacelift
Стил на каросерија: Хечбек
Број на врати: 5
Мотор: 1.4 16v 88HP пежо мотор
Километри:145 000
Опрема: ?x воздушни перничиња(треба да ги избројам
), круз контрол, спид контрол, 4 сони звучници во вратите, афтермаркет радио, клима, возачко седиште подесиво по висина, електрика на предни прозори, бицепс систем задни прозори, електрика на ретровизори, MOMO gt2 алуминиумски бандажи со 205/55R16 Pirelli Cinturato P7 Летни гуми и челични 15ки со (ќе пишам нахнадно забораив што гуми беа), магленки.
Се вози на Landi Renzo плински уред, меѓутоа нешто проблематична ми е трокираше работеше на три цилиндри и на плин и на бензин, сменета беше бобина испадна дека не е, измерена компресија, на вторипт цилиндар што не палеше имаше највише компресија, сменета е клапната, на почеток си работеше се као што треба ко да се опраи колата меѓутоа после 200километри почна да трокира, да губи снага ѓавато и плетвар со 70-80 ги качуваше едвај, у safe mode da влага ај си викам да продужам д го барам чарето, ја однесов у еуро импекс ја турија на тестер и извади до детал се пошто е нели официјален тестер, клапната не ја покажуваше меѓутоа пак покажа втор цилиндар,ја возев вчера и денеска на бензин се беше у ред као да се прероди колата и ми рекоа денеска да дојдам за да сменат свекици, идејки денес накај еуроимпекс па ми светна Check engine и влзе у safe mode и ја преполови снагата, сменија свеќици ставија OEM PSA BOSCH, и ми рекоа н бензин да ја возам 50тина километри и да отидам на плинар да ги премапира двата компјутера и он да ја пребаци на плин. Мање више зезанции ко на Lambda c4ката(паралелно бркам мојот проблем и се координирам со неговата тема и проблем). Сеа за сеа е добра од коа се сменети свекиците па ќе видиме.
Од други сервиси сменети се 3 бобини до сеа(поради друг проблем) имаше проблем од сонце гумата на лајсната од брисачите на шофершајбна што е гори се кинеи дупка зјае и од дожд од перење течеше вода у моторот и се расипаа, сегде се трескаа со цената од земја за лајснта пошто неможе да се смени само гумата пошто е излиена на пластиката и на крај земав лепак за шофершајбни и се помина цела лајсна како што стоеше гумата педантно и фабрички дојде неприметно, друго сменети се амортизери, дихтунг на глава, редовни сервиси, стабилизатори, некои јастучни/воздушни стабилизатори на предните амортизери, плочки, дискови и остало не ми текнува сеа моментално.
А да и со ќерамика е помината пред месец дена
Еве слика некоја од неа што ја иам, подобри слики и од внатре ќе турам деновиве само да ја исперам.