Автор Тема: Стари и релативно стари ѕверови!  (Прочитано 19879 пати)

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16710
  • Keep it 100
Одг: Стари и релативно стари ѕверови!
« Одговори #15 на: 06 Ноември 2011, 15:35:45 pm »
Renault Clio Sport V6

Cylinders: 6, in V
Valves per cylinder: 4
Capacity: 2946 cm3
Bore x stroke: 87,0 x 82,6 mm
Compression: 11,4:1
Max power: 187 kW (255 hp)
Max power RPM: 7150 rpm
Max torque: 300 Nm
Max torque RPM: 4650 rpm
Top speed: 245 km/h
Acceleration 0-100 km/h: 5,8 s
Tire: 245/40R18
Urban consumption: 15,5 l/100km
Empty mass: 1375 kg



Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Стари и релативно стари ѕверови!
« Одговори #16 на: 06 Ноември 2011, 23:48:45 pm »


http://www.sportauto-online.de/bilder/opel-kadett-c-coupe-berg-cup-meister-tracktest-1735171.html?fotoshow_item=9



Има повеќе слики, посебно запазете слика 9  :o  ;D


300hp + (атмосверски мотор, 2000cc)
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен IvO

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1676
Одг: Стари и релативно стари ѕверови!
« Одговори #17 на: 07 Ноември 2011, 04:50:21 am »
Мислам дека и ова заслужува да се најде тука

Ford Sierra RS Cosworth 4x4

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

дојдов еднаш на веро пред неколку години со вакво 4х4 али не rs .. 2.0 беШе прав ѕверрррррр и рики го виде ... 4x4 права ствар ..

Отсутен Rakun4e

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9193
  • Аstra la vista baby !
Одг: Стари и релативно стари ѕверови!
« Одговори #18 на: 07 Ноември 2011, 05:14:04 am »
Имав во комшии јас 2.0 околу 400кс  4х4  ептен страшно нешто...!

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Стари и релативно стари ѕверови!
« Одговори #19 на: 07 Ноември 2011, 11:06:38 am »
90 тите беа златно доба во автомобилизмот.


Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: Стари и релативно стари ѕверови!
« Одговори #20 на: 07 Ноември 2011, 11:09:51 am »


http://www.sportauto-online.de/bilder/opel-kadett-c-coupe-berg-cup-meister-tracktest-1735171.html?fotoshow_item=9



Има повеќе слики, посебно запазете слика 9  :o  ;D


300hp + (атмосверски мотор, 2000cc)
Јавиии се ХОНДА!!!!!
Повели Гојдо. Бараше пример еве ти пример.

Присутен kalimero

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1841
Одг: Стари и релативно стари ѕверови!
« Одговори #21 на: 07 Ноември 2011, 12:19:43 pm »
Volvo 850t5r ....... имаше на времето една во центар....... кај кулите позади ЈАТ


Пред 10тина години,на другарче татко му работеше како шофер во влада/министерствата.
Точно вакво Волво возеше :) :D  Колата беше ѕверка,ама направи сообраќајка...  

Каква случајност, службеното Волво го возеше чичко ми, кој возеше еден функционер во тогашната влада, и Волвово му беше 24 часа на располагање, долго време го возеше а и јас повремено го возикав низ маало, страшна кола, многу страшна. Црно со црна кожа, аутоматик, внатре спејс шатл, после тоа му дадоа Мечка С500, ама он уште жалеше по Волвото, Спенсер кажа што се случи со колата кратко време потоа. Инаку клучевите од колата до пред некое време ми се мотаа низ фиока, да ги побарам можеби ке ги најдам, знаеше чичко ми дека многу ја сакам колата и кога дојде да ми каже дека го улукале волвото ми ги даде клучевите од него, само тоа останало.
Знам само дека колата не се сервисираше тука туку негде во Солун.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Стари и релативно стари ѕверови!
« Одговори #22 на: 07 Ноември 2011, 12:21:56 pm »
За што пример е ова Фалнага?
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Стари и релативно стари ѕверови!
« Одговори #23 на: 07 Ноември 2011, 12:28:29 pm »
Volvo 850t5r ....... имаше на времето една во центар....... кај кулите позади ЈАТ


Пред 10тина години,на другарче татко му работеше како шофер во влада/министерствата.
Точно вакво Волво возеше :) :D  Колата беше ѕверка,ама направи сообраќајка... 

Каква случајност, службеното Волво го возеше чичко ми, кој возеше еден функционер во тогашната влада, и Волвово му беше 24 часа на располагање, долго време го возеше а и јас повремено го возикав низ маало, страшна кола, многу страшна. Црно со црна кожа, аутоматик, внатре спејс шатл, после тоа му дадоа Мечка С500, ама он уште жалеше по Волвото, ммм21 кажа што се случи со колата кратко време потоа. Инаку клучевите од колата до пред некое време ми се мотаа низ фиока, да ги побарам можеби ке ги најдам, знаеше чичко ми дека многу ја сакам колата и кога дојде да ми каже дека го улукале волвото ми ги даде клучевите од него, само тоа останало.
Знам само дека колата не се сервисираше тука туку негде во Солун.

Во таа кула живее Тито Петковски кој тогаш беше претседател на собрание.... можеби него го возеле.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: Стари и релативно стари ѕверови!
« Одговори #24 на: 07 Ноември 2011, 13:38:35 pm »
За што пример е ова Фалнага?
Гојдо бараше пример каде Опел со атмосферец ќе извади перформанси на турбо... или слично, демек како што правеле Хонда :)

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Стари и релативно стари ѕверови!
« Одговори #25 на: 07 Ноември 2011, 13:54:18 pm »
Хонда во сериски модели, со нетркачки мотори го прави тоа.

Ова е мотор спреман за стаза, комбинација од опелови мотори и делови што немаат врска со опел. И секако се расутра после секоја трка која трае саат-два или мање.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Стари и релативно стари ѕверови!
« Одговори #26 на: 07 Ноември 2011, 20:46:26 pm »
Sto drugo ako ne ova..




Top speed - +283 km/h
Peak power - 377 hp (281 kW) @ 5200 rpm
Acceleration - 0-60 mph (97 km/h) :5.1 sec., 0-100 mph (160 km/h) : 11.1 sec.
Peak torque - 568 N·m@ 4200 rpm
Engine displacement - 3615 cc
Engine type - Twin turbocharged straight six-cylinder
Configuration - Front-engined, rear-wheel drive
Transmission - Six-speed ZF manual (Corvette)


Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Стари и релативно стари ѕверови!
« Одговори #27 на: 07 Ноември 2011, 21:00:26 pm »
Хонда во сериски модели, со нетркачки мотори го прави тоа.

Ова е мотор спреман за стаза, комбинација од опелови мотори и делови што немаат врска со опел. И секако се расутра после секоја трка која трае саат-два или мање.




Повелете, од фабрика  ;D
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2705
  • Слобода или смрт
Одг: Стари и релативно стари ѕверови!
« Одговори #28 на: 07 Ноември 2011, 21:28:13 pm »
Хонда во сериски модели, со нетркачки мотори го прави тоа.

Ова е мотор спреман за стаза, комбинација од опелови мотори и делови што немаат врска со опел. И секако се расутра после секоја трка која трае саат-два или мање.

Да тоа е модификација но истата кола ја има и во фабричка изведба со 2.0 мотор 230 HP тежина од околу 950 кг и одличен пет степен менувач. Со такви спецификации во годината кога се произведува 1973-1979 и со таква цена како што имал и сеуште има јас сметам дека е одлична кола од ниската класа. Да не претеруваме сепак тоа е најефтиниот опел што се произведувал во тоа време а сепак е сосема ок автомобил. Најефтиниот во основна верзија овој и не бил изгледа така ефтин али пак сигурно бил прилично достапен.

Ете го во тотално фабричка варјанта...

И мало внимание на 1.40 каде што се добро нагласува дека е сериски произведуван. (овој податок земете го со резерва но мислам дека се направени 5000 примероци на ГТЕ поради некои што ти знам стандарди бар така имам читано)
Погледајте го цело видео нема да зажалите ги имате и официјалните факти!!

Ете уште едно за жал на германски па ништо не разбирам али има добри кадри колку умешност треба да се вози вистински.. Е тоа е уживање во возење.
« Последно менување: 07 Ноември 2011, 22:13:30 pm kimi makedonski »

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Стари и релативно стари ѕверови!
« Одговори #29 на: 07 Ноември 2011, 22:11:13 pm »
Kimi, jasno e deka Opel odvreme navreme znaat da poludat.;D