@MecheTo најбитно е туражата в патос и висока потрошувачка
Шала на страна, Плетвар не ни требало да постои воопшто бидејќи сите што го поминуваме тој пат, тепаме уште 30-40тина километри плус (во правец).
Убаво си било замислено да си се спојува патниот правец Прилеп - Велес на Отовица наплатна станица. Но таа утопија во некој друг живот.
Само не ми е јасно едно нешто - т.н. експресен пат Градско - Прилеп ќе се спојува во Дреновска клисура со трите ленти од Плетвар? Бидејќи ако е така, не е баш нешто многу многу постигнато.
Јас колку што имам инфо до сега.
Од Битола до Прилеп веќе е поминат на тендер проектот за автопат. Значи ќе биди класичен автопат со 4 ленти.
После тоа од Прилеп до плетват ќе има исто така проширување како експресен или 4 ленти пат.
Плетвар делот каде што има две ленти, ќе се прави со 3 како што е цел.
Кога ќе се спуштите од Плетвар кај клисурата, ќе се спојува со новиот пат до Росоман. Првен оди пак кај клисурата, па после се макпетрол бензинската заминува према Сирково.
Тунели нема, ама има големи мостови. Кои се веќе направени.
На гугл мапс се гледа веќе трасата. Се гледа каде ќе се спојува со Плетвар.
Тој ебен Плетвар само 5-6 пати го имам возено и секој пат пцуењето било 10х од најлошиот ден во Кисела Вода
Плетвар според мене е многу порает за возење и помалку опасен за разлика од Стража.