Џимни е освежување на форумов, има добра смисла за хумор, оставете го човекот на мир.
@Џимни, отвори тема за Џимнито и пиши како е на оф роуд. Доста го фалат поради малото меѓуоскино растојание.
Сите ние сме посебни на некој начин многу луѓе многу чуда,мојот мир исклучиво зависи од мене што повеќе се разработува форумот уште подобро секој си има право да си каже што сака - само тој кој не се родил или повеќе нее со нас нема улога.Ќе отворам тема за Џимнито, па да си го расправиме низ сите елементи – кал, снег, карпи, па и асфалт колку-толку. Тоа со малото меѓуоскино растојание стварно му е џокер карта, се провлекува како маче меѓу препреки. Ќе пишам детали, слики и сè што треба – нека има за љубителите!
Јас имав сосема поинаков план со возилото, бидејќи ми требаше вистински теренец, но во рамки на одреден буџет. И така, јапонецот влета во приказната – а впрочем, и најдобрите теренци се јапонски, одамна е тоа докажано.
Да најдеш теренец со шасија, нов од салон, со сите преноси, а до 25.000 евра – навистина е тешко. Дефендерот и Вранглерот, барем кратките верзии, чинам почнуваат од 50.000 евра.
А Дастер и Лада Нива? Не можат ни да се споредат, ниту се на шасија. Кога ќе ги видиш по 2-3 години сериозно офроуд возење по црни патишта сè ти станува јасно. Џимнито си држи до себе.
Интересно е што за во град совршено се снаоѓа. А и што би рекол братот Микси палец секогаш горе, а луѓето со насмевкаго гледаат! Малите дечиња го обожаваат, со мамичките сликање без престан, ахах.(Да појасниме нема допирана врска со Г-класа) ваквиот ретро модел им бил и во 90тите на јапонците.
Што се однесува до удобноста – нема баш многу. Возењето е тврдо, ама со 5-степен мануелен менувач ќе крене и до 150–160 км/ч (со малку или повеќе бучава типично за јапонците). Најубава вожња му е од 80 до 110.
Најголема мана му е резервоарот – иако пишува дека е 40 литри, реално не собира повеќе од 33–34 литри. Во ситуации кога ќе заглавиш во снег или кал, добро би дошол барем 50-литарски.
Потрошувачка? Па, сè уште е ново,(чинам 4год старо) но под 10 литри по црн пат што е сосема одлично, а на асфалт околу 6,5 л/100 км. само на асфалт. Гориво само BS95 исклучиво од Лукоил.
Одржувањето е многу смешно и ефтино за него, со оглед на тоа каква намена има возилото. Сакав јас, инаку краток Патрол да купам, ама 20 илјади евра не ми се даваа за возило старо 20 години.
Јас планирав со мојата госпоџата вака да патуваме по планини и да снимиеме влогови/видеа, пошто Македонија е баш планинска и има убави места. Во Бугарија го запознав овој човек, он со жена му и ќерка му патуваат низ Бугарија и се снимаат. Споделувам негов канал, ако треба нека го избришат не правам реклама него само покажувам како јас планирам со возилото да правам . Јас сакав ваков контекст да направам и се надевам дека ќе успееме наскоро и во тоа.
https://www.youtube.com/watch?v=O1BawZax7g8 Супер си е возилото сега за сега кој може да си дозволи нема да згреши!