Автор Тема: Мотори (Мотоцикли, Скутери, Мопеди)  (Прочитано 466646 пати)

Отсутен Kikac

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2734
  • Шалабајзер
Мотори (Мотоцикли, Скутери, Мопеди)
« Одговори #2670 на: 04 Мај 2022, 00:39:51 am »
Ти пишав и на вибер, ја би стрикно како што е фабрички декларирано, не дека 10w40 ќе му шкоди нешто, дури кај нас во Скопје на асфалт е преку 50 степени летно време а знаејќи те кои релации ги возиш па можебиии ќе пројде ама како што реков, со 10w30 нема да изгубиш ништо, туку само ќе ја осознаеш правата работа на самиот мотор со тоа масло, па ако нешто не ти штима префрли се пак на 10-40, барем за тоа е лесно…

Али еве нека се изјаснат и другите, [mention]t0m1cA [/mention] [mention]M3V8 [/mention] [mention]Спенсер [/mention]


Sent from my iPhone using Tapatalk
No turbo, no fun :)

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20141
Одг: Мотори (Мотоцикли, Скутери, Мопеди)
« Одговори #2671 на: 04 Мај 2022, 03:28:09 am »
Дечки, едно прашање до поискусните моторџии.
Се работи за Хонда ЦБР1000РР 2008 година,  модел СЦ59.
Прв пат треба јас да менувам масло, и дилемата е следна:
10W30
10W40
По "јузер мануал", стои 10W30, иако има и графикон каде што е наведено дека во зависност од повисоки температури во регионот каде се вози, може да "пројде" и 10W40.
Мајсторот што го има одржувано моторот досега, ме убедува дека подобро било 10W40, и дека такво е ставано досега.
Ама попрво би му верувал на корисничкото упатство на јапонецот, отколку на наши мајстори, бидејки сепак се конструктори на самата машина.
Малку ми се смешни муабетите од типот "ке го троши ако е поретко".
Мене ми е важно да подмачкува како што треба, потрошувачката би ја ставил во втор план.
Како би изиграле вие?
Благодарам однапред.
@Kikac во први борбени редови  8)


10-30 со овој спек.

API SL (or below) and JASO MA or MA2 are recommended.

Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3553
Одг: Мотори (Мотоцикли, Скутери, Мопеди)
« Одговори #2672 на: 04 Мај 2022, 10:23:05 am »
Дечки, едно прашање до поискусните моторџии.
Се работи за Хонда ЦБР1000РР 2008 година,  модел СЦ59.
Прв пат треба јас да менувам масло, и дилемата е следна:
10W30
10W40
По "јузер мануал", стои 10W30, иако има и графикон каде што е наведено дека во зависност од повисоки температури во регионот каде се вози, може да "пројде" и 10W40.
Мајсторот што го има одржувано моторот досега, ме убедува дека подобро било 10W40, и дека такво е ставано досега.
Ама попрво би му верувал на корисничкото упатство на јапонецот, отколку на наши мајстори, бидејки сепак се конструктори на самата машина.
Малку ми се смешни муабетите од типот "ке го троши ако е поретко".
Мене ми е важно да подмачкува како што треба, потрошувачката би ја ставил во втор план.
Како би изиграле вие?
Благодарам однапред.
@Kikac во први борбени редови  8)


Друже, многу фактори влегуваат во игра тука. Каков е твојот стил на возење, нормален или застануваш на црта доста често. Генерално таа машина на Хонда, а и постарите генерации трпи малтретирање па не игра улога многу дали маслото е потенко или погусто. Јас CBR600 кога ја купив 2011та, фабричкото масло 10-30 беше, после 2000км или разработување го сменив и ставив Мотул 10-40, го возев уште некои 2000км и го продадов, но не приметив некоја осетна разлика.
Јас би препорачал Мотул 10-40, нека каже некој со поголемо искуство, некои ставаат и 10-50 чисто информативно.
Во кросот ставам 10-40, ама нема споредба зошто на 7-8 часа работни го менувам, и генерално кросот се вози на лимит.

Отсутен Kikac

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2734
  • Шалабајзер
Одг: Мотори (Мотоцикли, Скутери, Мопеди)
« Одговори #2673 на: 04 Мај 2022, 11:45:08 am »
Дечки, едно прашање до поискусните моторџии.
Се работи за Хонда ЦБР1000РР 2008 година,  модел СЦ59.
Прв пат треба јас да менувам масло, и дилемата е следна:
10W30
10W40
По "јузер мануал", стои 10W30, иако има и графикон каде што е наведено дека во зависност од повисоки температури во регионот каде се вози, може да "пројде" и 10W40.
Мајсторот што го има одржувано моторот досега, ме убедува дека подобро било 10W40, и дека такво е ставано досега.
Ама попрво би му верувал на корисничкото упатство на јапонецот, отколку на наши мајстори, бидејки сепак се конструктори на самата машина.
Малку ми се смешни муабетите од типот "ке го троши ако е поретко".
Мене ми е важно да подмачкува како што треба, потрошувачката би ја ставил во втор план.
Како би изиграле вие?
Благодарам однапред.
@Kikac во први борбени редови  8)


Друже, многу фактори влегуваат во игра тука. Каков е твојот стил на возење, нормален или застануваш на црта доста често. Генерално таа машина на Хонда, а и постарите генерации трпи малтретирање па не игра улога многу дали маслото е потенко или погусто. Јас CBR600 кога ја купив 2011та, фабричкото масло 10-30 беше, после 2000км или разработување го сменив и ставив Мотул 10-40, го возев уште некои 2000км и го продадов, но не приметив некоја осетна разлика.
Јас би препорачал Мотул 10-40, нека каже некој со поголемо искуство, некои ставаат и 10-50 чисто информативно.
Во кросот ставам 10-40, ама нема споредба зошто на 7-8 часа работни го менувам, и генерално кросот се вози на лимит.
Ќе се дрзнам да пишам во негово име, никогаш не ја брца у црвено, ептен ретко на аутопут до кај 200 +/- и тоа кратко, ептен мераклиска вожња смирена, не дифтарска ко што гледаме по улициве


Sent from my iPhone using Tapatalk
No turbo, no fun :)

Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3553
Одг: Мотори (Мотоцикли, Скутери, Мопеди)
« Одговори #2674 на: 04 Мај 2022, 11:54:57 am »
Оди си со фабричка спецификација.

Отсутен Toyota Supra

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 10
Одг: Мотори (Мотоцикли, Скутери, Мопеди)
« Одговори #2675 на: 04 Мај 2022, 13:08:47 pm »
Оди си со фабричка спецификација.
Благодарам на совет.
Дечки, едно прашање до поискусните моторџии.
Се работи за Хонда ЦБР1000РР 2008 година,  модел СЦ59.
Прв пат треба јас да менувам масло, и дилемата е следна:
10W30
10W40
По "јузер мануал", стои 10W30, иако има и графикон каде што е наведено дека во зависност од повисоки температури во регионот каде се вози, може да "пројде" и 10W40.
Мајсторот што го има одржувано моторот досега, ме убедува дека подобро било 10W40, и дека такво е ставано досега.
Ама попрво би му верувал на корисничкото упатство на јапонецот, отколку на наши мајстори, бидејки сепак се конструктори на самата машина.
Малку ми се смешни муабетите од типот "ке го троши ако е поретко".
Мене ми е важно да подмачкува како што треба, потрошувачката би ја ставил во втор план.
Како би изиграле вие?
Благодарам однапред.
@Kikac во први борбени редови  8)


Друже, многу фактори влегуваат во игра тука. Каков е твојот стил на возење, нормален или застануваш на црта доста често. Генерално таа машина на Хонда, а и постарите генерации трпи малтретирање па не игра улога многу дали маслото е потенко или погусто. Јас CBR600 кога ја купив 2011та, фабричкото масло 10-30 беше, после 2000км или разработување го сменив и ставив Мотул 10-40, го возев уште некои 2000км и го продадов, но не приметив некоја осетна разлика.
Јас би препорачал Мотул 10-40, нека каже некој со поголемо искуство, некои ставаат и 10-50 чисто информативно.
Во кросот ставам 10-40, ама нема споредба зошто на 7-8 часа работни го менувам, и генерално кросот се вози на лимит.
Ќе се дрзнам да пишам во негово име, никогаш не ја брца у црвено, ептен ретко на аутопут до кај 200 +/- и тоа кратко, ептен мераклиска вожња смирена, не дифтарска ко што гледаме по улициве


Sent from my iPhone using Tapatalk
Точно.
Се согласувам во целост.
Мора да го срушиме стереотипот за моторџија "семафорџија", особено за супер спорт.
Мора од некого да почне поправањето на сообраќајната (не)култура.
Се ужива во возењето и со возење по пропис.
Безбедноста на прво место.


Sent from my SM-F916B using Tapatalk


Отсутен BakiMK

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 7
Одг: Мотори (Мотоцикли, Скутери, Мопеди)
« Одговори #2676 на: 15 Мај 2022, 14:48:57 pm »
Zdravo decki ako saka nekoj prodavam jakna za motor RST, wintex narakvici i kaciga V-Max 😀

Отсутен Mimikrija

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 1
Одг: Мотори (Мотоцикли, Скутери, Мопеди)
« Одговори #2677 на: 30 Мај 2022, 20:20:04 pm »
Добар ден, ако може малку појаснување околу законот за категории за возачки дозволи. Имам 26 години Б категорија имам 8 години, колку чини да полагам за А1, А2 или А категорија, слушнав дека А1 ја давале по автоматизам со Б категорија (како што ја даваа М категорија во минатото). Ако може некој поискусен да потврди.

Благодарам однапред

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20141
Одг: Мотори (Мотоцикли, Скутери, Мопеди)
« Одговори #2678 на: 30 Мај 2022, 21:19:44 pm »
Добар ден, ако може малку појаснување околу законот за категории за возачки дозволи. Имам 26 години Б категорија имам 8 години, колку чини да полагам за А1, А2 или А категорија, слушнав дека А1 ја давале по автоматизам со Б категорија (како што ја даваа М категорија во минатото). Ако може некој поискусен да потврди.

Благодарам однапред

Не ти даваат по автоматизам. Не можеш да полагаш за а1 и а2 затоа што имаш над 24 години.

Само А ти е опција што не ни менува ништо затоа што часовите и полагањето чини исто за сите 3.

Отсутен fuzzjaw

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 455
  • Alfa Romeo Giulietta 1.4TB
Одг: Мотори (Мотоцикли, Скутери, Мопеди)
« Одговори #2679 на: 31 Мај 2022, 10:22:09 am »
Добар ден, ако може малку појаснување околу законот за категории за возачки дозволи. Имам 26 години Б категорија имам 8 години, колку чини да полагам за А1, А2 или А категорија, слушнав дека А1 ја давале по автоматизам со Б категорија (како што ја даваа М категорија во минатото). Ако може некој поискусен да потврди.

Благодарам однапред

Со наполнети 24 години полагаш дирекно за А категорија. Часовите чинат околу 18,000 денари, плус минус, и полагањата ти се ~2,500 за првиот пат, ~1,500 секој нареден ако добро памтам. Полагаш на ист ден полигон (гаражи) и градска, мораш во ист ден да ги положиш двете (ако положиш гаражи, а падниш градска, ги полагаш двете наредниот пат). Тестови не полагаш бидејќи имаш Б категорија веќе.

Првите две години си возач почетник за А категорија, без оглед на то шо имаш Б категорија 8 години. Ограничувањата ти се исти ко за Б категорија (помали брзини на движење, од 23 - 5 часот забрането ти е возење), и ограничен си на мотор со максимална сила од 35kW.

Инаку, АМ категорија е таа што ја даваат по автоматизам со Б, ограничена на 49cc мотори. А1, А2 и А мораш да ги полагаш.

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7068
  • хаУс мајстор
Одг: Мотори (Мотоцикли, Скутери, Мопеди)
« Одговори #2680 на: 31 Мај 2022, 10:37:17 am »
@marjanot мислам имаше убаво објаснето во еден пост за А категорија, ако не грешам. Ако му текнува на некој нека го линкне.

Отсутен bear

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1997
  • If you can dream it, you can do it.
Одг: Мотори (Мотоцикли, Скутери, Мопеди)
« Одговори #2681 на: 31 Мај 2022, 10:45:28 am »
Во А категорија спаѓаат мотори со моќност поголема од 15kw, и 125cc. (Ова е извадок од нет).
Што е со тампон зоната од 50 до 125 кубика? Немаат ли некоја идеја за некоја А5 категорија. Верувам 50% од шоферите ќе прејдат на скутер во летен период.
Никогаш не вели никогаш.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55047
  • Махер
Одг: Мотори (Мотоцикли, Скутери, Мопеди)
« Одговори #2682 на: 31 Мај 2022, 11:09:42 am »
Во А категорија спаѓаат мотори со моќност поголема од 15kw, и 125cc. (Ова е извадок од нет).
Што е со тампон зоната од 50 до 125 кубика? Немаат ли некоја идеја за некоја А5 категорија. Верувам 50% од шоферите ќе прејдат на скутер во летен период.
Глупоста нема граници, сообраќајот во голема мера ќе се реши на тој начин. Зборувано е од памтивек, ама никако да седне некој да го стокми ова. 125ки, аутоматик скутери нема зошто да не се возат со Б категорија.

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7436
Одг: Мотори (Мотоцикли, Скутери, Мопеди)
« Одговори #2683 на: 31 Мај 2022, 11:52:35 am »
Добар ден, ако може малку појаснување околу законот за категории за возачки дозволи. Имам 26 години Б категорија имам 8 години, колку чини да полагам за А1, А2 или А категорија, слушнав дека А1 ја давале по автоматизам со Б категорија (како што ја даваа М категорија во минатото). Ако може некој поискусен да потврди.

Благодарам однапред

Со наполнети 24 години полагаш дирекно за А категорија. Часовите чинат околу 18,000 денари, плус минус, и полагањата ти се ~2,500 за првиот пат, ~1,500 секој нареден ако добро памтам. Полагаш на ист ден полигон (гаражи) и градска, мораш во ист ден да ги положиш двете (ако положиш гаражи, а падниш градска, ги полагаш двете наредниот пат). Тестови не полагаш бидејќи имаш Б категорија веќе.

Првите две години си возач почетник за А категорија, без оглед на то шо имаш Б категорија 8 години. Ограничувањата ти се исти ко за Б категорија (помали брзини на движење, од 23 - 5 часот забрането ти е возење), и ограничен си на мотор со максимална сила од 35kW.

Инаку, АМ категорија е таа што ја даваат по автоматизам со Б, ограничена на 49cc мотори. А1, А2 и А мораш да ги полагаш.

Дали си сигурен за болдираното? Ако после 24 положиш за А, без ограничување е како што знам јас.  Некој линк од закон уредба за ова?

Е ако сакаш да полагаш порано за А, тогаш треба да имаш 2 години А1 категорина.

Отсутен fuzzjaw

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 455
  • Alfa Romeo Giulietta 1.4TB
Одг: Мотори (Мотоцикли, Скутери, Мопеди)
« Одговори #2684 на: 31 Мај 2022, 12:22:30 pm »
Добар ден, ако може малку појаснување околу законот за категории за возачки дозволи. Имам 26 години Б категорија имам 8 години, колку чини да полагам за А1, А2 или А категорија, слушнав дека А1 ја давале по автоматизам со Б категорија (како што ја даваа М категорија во минатото). Ако може некој поискусен да потврди.

Благодарам однапред

Со наполнети 24 години полагаш дирекно за А категорија. Часовите чинат околу 18,000 денари, плус минус, и полагањата ти се ~2,500 за првиот пат, ~1,500 секој нареден ако добро памтам. Полагаш на ист ден полигон (гаражи) и градска, мораш во ист ден да ги положиш двете (ако положиш гаражи, а падниш градска, ги полагаш двете наредниот пат). Тестови не полагаш бидејќи имаш Б категорија веќе.

Првите две години си возач почетник за А категорија, без оглед на то шо имаш Б категорија 8 години. Ограничувањата ти се исти ко за Б категорија (помали брзини на движење, од 23 - 5 часот забрането ти е возење), и ограничен си на мотор со максимална сила од 35kW.

Инаку, АМ категорија е таа што ја даваат по автоматизам со Б, ограничена на 49cc мотори. А1, А2 и А мораш да ги полагаш.

Дали си сигурен за болдираното? Ако после 24 положиш за А, без ограничување е како што знам јас.  Некој линк од закон уредба за ова?

Е ако сакаш да полагаш порано за А, тогаш треба да имаш 2 години А1 категорина.

Септемврито полагав и да, прилично сум сигурен. Ако сакаш да полагаш за А пред да наполниш 24 години, да, ти требаат 2 години со А1. Со наполнети 24 години одиш на А дирекно, ама пак си возач почетник.

Во законот за безбедност на сообраќајот, член 2, став 104, почетник е "возач на возило во периодот од две години по добивањето на возачката дозвола од одредена категорија, независно дали поседува возачка дозвола за друга категорија". Возраста не е воопшто битна.

Знам дека заедно со мене полагаше повозрасен чоек, на некои 50тина години, и му беше апсолутно несфатливо како на тие години, со сите можни категории положени по 25+ години, тој на мотор ќе е возач почетник. Глупаво малку, ама така е.


https://mvr.gov.mk/Upload/Documents/%D0%97%D0%B1%D1%81%D0%BF%20-%20%D0%BF%D1%80%D0%B5%D1%87%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BD%20%D1%82%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%82.pdf