Автор Тема: Volvo C30 2.0D 2007  (Прочитано 29826 пати)

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3898
Одг: Volvo C30 2.0D 2007
« Одговори #30 на: 07 Март 2017, 16:44:56 pm »
Captains log
Stardate: -305820.0389396245

Направен голем сервис - Ребрест каиш, водна пумпа, линиски каиш и затегачи.
Локација: MI-DA GrandMotors

Претходно

Хемиско чистење внатре со чистење на канали, полирање на фарови и заменет филтер за полен.
Локација: Даме - Detailing

Санирана пукантина на капак на мотор и пукант заден фар.
Локација: По дома


Се надевам ќе одмориме до селеден мал сервис. После ќе ја исчистиме агендата на редовно затегање на брчки.


Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14337
  • Пудингот на шоферството
Одг: Volvo C30 2.0D 2007
« Одговори #31 на: 07 Март 2017, 23:13:35 pm »
Со здравје да се вози и без проблеми.Ова е со 136кс така?Височка потрошувачка како за дизел освен ако не си го изложил на хард тест али како и да е.
Незнам дали веќе си се иненадил со некоја шведска ситница и дали истотака те изнервирала некоја иста таква ситница.Али имаат некој чуден шмек како целокупен пакет.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3898
Одг: Volvo C30 2.0D 2007
« Одговори #32 на: 08 Март 2017, 09:39:23 am »
Да тој мотор е. Првто полнење на резервоар го направив на Макпетрол Делчево. Бордот го ресетирав кога влегов во Скопје и таа бројка некаде се појави до 280км извозени во град. Второво полнење резервоар го направив на Окта, извозени се 320км од кои секој работен ден утрински шпиц, пола обиколница помината и викенди низ град доста актвино. На вторава тура бројката на борд е 8.3 л/100км. Ќе видиме следен резервоар што ќе каже Супертрејд.

Инаку од шведските ситници она што не е очигледно а дознав пред некој ден, е дека со сенозрот за дневно светло се менува напонот на сијалиците на средни светлата на 8.5V. На тој начин се добива ДРЛ без потреба од посебни светла. Е сега тоа од друга страна е ограничивање е ако сакаш да буташ модификации на светлата. Јас нема да правам таква егзибиција. Ќе се држам до халогнеските варијанти.

Другите скандинавски моменти во врска со досадната едноставност мислам дека не треба да се споменуваат посебно. Животна филозофија спротовна од Италијанска - едноставност, функционалност, дименизонирано до каде што треба нема ништо повеќе. Квалитетот на изработка е таму каде што би се очекувал од европски премиум, во стандардна нелуксузна изведба. 

Филозофијата на „безбедност на прво место“ прилично се чувствува на секој чекор. Прва секција во упатството е посветена на безбедноста. Снезори има на сите седишта, така да нема возење без појас ни напред ни назад. Сега одма ги фаќам клинците ако на сред возење решат да откопчаат појас. На самото далечинско има „пеник батн“ наменето за жени па и мажи можат да го користат ако некој се обидува во темно ќоше или подземна гаража да ти се наврти со сомнителени намери. Можност да запалиш светла на колата пред да дојдеш до неа (ова го има има кај други возила ама мислам дека сум го сретнал со варијанта отклучување/или одложено гасење по заклучување).



Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43790
  • Il Moderatore
Одг: Volvo C30 2.0D 2007
« Одговори #33 на: 08 Март 2017, 13:25:35 pm »
Шо не кажеш дека си стаил оригинални слики во првиот пост :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3898
Одг: Volvo C30 2.0D 2007
« Одговори #34 на: 08 Март 2017, 13:39:54 pm »
Оти мислев да направам „пооригинални“. Да ја замијам, па еден течен восок и на изгрејсонце кај езерото ... :)

Отсутен Alfista

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1492
Одг: Volvo C30 2.0D 2007
« Одговори #35 на: 09 Март 2017, 11:47:17 am »
Са сречом нека е.
Искрено не очекував баш Волво да купиш, ама количево е убаво секако.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3898
Одг: Volvo C30 2.0D 2007
« Одговори #36 на: 09 Март 2017, 13:17:17 pm »
Не гајам безгранична љубов кон бренд, но гајам омраза кон некои :) Волво не сум стигнал да го замразам.

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7067
Одг: Volvo C30 2.0D 2007
« Одговори #37 на: 09 Март 2017, 13:38:41 pm »
Имењак, долго да те служи инда не те надживее. Многу безгрижни километри.

Најпрвин честитки за изборот. Колата отсекогаш се истакнувала со дизајнот, кој мене лично ми се допаѓа. Единствено најмерак боја е онаа поларно сина.
Ме зачуди со багажниот простор. Ја мислев дека 147 е најутепана на таа тема. Сум згрешил.

Секоја чест за храброста да се купи ваков хеч покрај фамилијарните потреби за багаж во недоглед :)

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3898
Одг: Volvo C30 2.0D 2007
« Одговори #38 на: 09 Март 2017, 13:45:50 pm »
Туле има решение за сите фамилијарни проблеми. Најмногу киселина ми прави што не можам да ставам носач на трета врата. Имав со Алфата добар сетап за точаци развезување што одлично тераше.

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7067
Одг: Volvo C30 2.0D 2007
« Одговори #39 на: 09 Март 2017, 13:56:12 pm »
Користеше кровен носач на 147? Колку што помнам и твојата беше со 3 врати. Од каде како шо у случај да ми треба.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3898
Одг: Volvo C30 2.0D 2007
« Одговори #40 на: 09 Март 2017, 14:07:13 pm »
За 147 не користев кровен носач. Користев Џамбо носач за велосипеди за 3/5 врата. Инаку имам кровни носачи Туле и сандак Atlantis 600.

За носачите треба само да си нарачам други додатоци за да пасуваат на сегашната кола. Цените се некаде 4000-5000 комплет за 4 држачи.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3898
Одг: Volvo C30 2.0D 2007
« Одговори #41 на: 12 Март 2017, 23:30:46 pm »
После 1200 км поминати мерките за потрошувачка изгледаат вака:

Градско возење на 462 км потрошувачка измерена и пресметана 8.4 l/100km. Гориво наполнето на Окта.

Градското возење е: Наутро се носат деца во училиште и градинка па потоа се оди на работа, и обратно. Обично наутро три пати се пали гаси. Попладне во обратен правец два пати. Попладне уште една тура наоколу по пазарење и слободни активности. Преку викенд има „свашта“, но строго поминати во град се.

Возење на отворено: Скопје (Супертрејд) -Охрид (Св. Наум) - Скопје (Супертрејд) +15км низ Скопје во релаксиран мод. Поминати 436км, измерени 5.3 l/100km, пресметани 5.5 l/100км. Просечна брзина 57 km/h. Гориво од Супертрејд.

Возено  во следен ритам:

Скопје- прва патарина: По знаци
Прва патарина - Втора Патарина: Italian tuneup 5 брзина 3200 rpm со мало заспорување накај Групчин
Втора патарина - Трета патарина:  +20 од знаци
Трета патарина - Четврта патарина: Возено на круз +20
Четврта патарина па натака до Охрид: слободни активности без прекардашување. Има доста места каде има градежна механизација и контрола на брзина пред Охрид на знаци ограничено 40/50.

Наназад рецептот ист, со тоа што врнеше дожд до Кичево, после и снег нагоре кон Стража, суво после тоа.


Бонус - Слики од кај езерото :)




Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Volvo C30 2.0D 2007
« Одговори #42 на: 13 Март 2017, 10:54:47 am »
Многу убаво волво, со здравје да си го возиш.

Sent from my Huawei P9


Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3898
Одг: Volvo C30 2.0D 2007
« Одговори #43 на: 19 Март 2017, 20:02:06 pm »
Мала хигиена за леќите (после лево, пред десно).


Отсутен Dzo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3030
  • GTI®
Одг: Volvo C30 2.0D 2007
« Одговори #44 на: 19 Март 2017, 20:14:56 pm »
Ке си стаиш зинон светла, преку реле?