Еве ме мене повторно со нова тема, повторно проблем.. топ
Прееска си се вратив од Хјундаи со прекрасни вести дека „највероватно“ дихтунгот на главата е скинат или не знам што, бидејќи имам меурчиња во антифризот и некои остали ствари, али небитно, 85% е дихтунгот на глава отиден. Не можам да го правам сега, тоа е тоа, ама планови да кројам, совети, искуство и знаење да почнам да збирам можам..
Кој имал искуство со рамнење на глава, промена на подизачи или нешто слично, би ценел да сподели совет со мене
Колата е Hyundai Santa Fe 2002 CRDi со 83kW или 113 коња со код на мотор D4EA (според интернет) и убави 180.000 поминати.
Листата на проблеми е следна:
1. Моторот има некое „штрачкање“ највероватно од подизач така да тоа би се мењало (не знам дали само тие што се расипани или сите),
2. Највероватно една од дизните „мочала“ али тоа ми се има десено последниве 3-4 возења у последнава недела (нов проблем), на ладно палење се забележува мааалку, па после 2-3 минутки работа е забележително, тресе цела кола како да работи на 3 цилиндри (прво мислев дека е замаец, па последниве неколку пати што се покажа проблемот сфатив дека највероватно не е), па коа ке загрее 10тина минути од прилика - никому ништо работи одлично влече и спие, денес сменив нафта, ставив еуро дизел на лукоил, а порано исто на лукоил, али таа нивната *еко меко дизел како беше?) ама ако ме прашаш мене, ќе го снема проблемов за 2-3 недели (жими се, колава е ненормална -.-).
**Ми текна одкако го напишав постот, дали е можно да работи така моторот пошто „губи“ компресија низ пукнатините на дихтунгот или главата? Па како се загрева дихтунгот да се шири или поместува па да дихтува подобро? Исто прееска во гаража ептеен засмрде на дизел ауспух.. Сум го имал тој мирис и порано**
3. Дихтунгот...
Еден мајстор ми кажа 6000 за отварање и затварање на мотор, со промена на подизачи и слична и остала работа во главата, и толку имам прашано за цени. Каде може и колку кошта рамнење на глава - не знам, делови каде да најдам - не знам (би идел до Блгарска или Грцка евентуално Италија за квалитетни делови) и од прилика тоа е што знам колку ќе ме ошурат..
Дали можам да ја возам со ваков дихтунг ако редовно си дотурам антифриз (а не дека го троши, само го дува низ цревце од казанче), неделно околу 500км? Знам дека не треба.. Ама дали можам, пошто реално морам?
Интересен факт.. Си направив ду ит јурселф модификација за да не ми тече директно на каросерија..
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,16659.msg938340.html#msg938340