Сите сакаат да гледат исти болиди за да дојдат возачите до израз во целиот тој циркус на Ф1.
Не можат да им наложат на тимовите или добавувачите на моторите да се користат еден ист мотор или шасија, на секој му е дозволено да ги менува нештата. Затоа Мерцедесот е најдобар мотор, а Хондата најтапа. Хонда ако се сеќавате не влегоа во 2014 со претставувањето на турбо моторите, туку си почекаа една година да добијат во развој затоа што моторите беа замрзнати и не ќе беа во можност да си ги поправат грешките. Сите се побунија (Мерцедес, Ферари, Рено) за потегот на Хонда да влезат наредната 2015 година. И наместо да бидат во предност, излегоа последни.
Калкулации од секогаш имало. Во понова историја работите се многу дефинирани преку правила, додека во 70-80' години на дизајнерите им биле сите врати отворени. Повторувам ОТВОРЕНИ!!! Од позиција на кокпитот, резервоарот, системите за ладење, кочење... ништо во тоа време не беше дефинирано и луѓето имаа можност да бидат најиновативни.
Денес се е дефинирано преку правила со бројки. Остана само суспензијата која и за неа нема многу избор. Или едната или другата. Друго се се знае однапред. И сега сакате да кажете дека оваа понова историја ви е со многу информации, а периодот 70-80 имало помалку за разбирање? Грешите сите што пишувате и размислувате така, а ви дадов уште едно објаснување за историјата на технолошкиот развој на Ф1.