Автор Тема: Концепт: Mazda Takeri  (Прочитано 3798 пати)

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10960
  • 430i
Одг: Концепт: Mazda Takeri
« Одговори #15 на: 26 Октомври 2011, 09:21:58 am »
Има нешто поконкретно од шпекулацииве?

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Концепт: Mazda Takeri
« Одговори #16 на: 26 Октомври 2011, 12:22:19 pm »
Next generation 2.2 MZR-CD twin turbo called SKYACTIV-D:
- aluminium block, low-friction, front chain-drive balancer shaft
- significantly reduced size and weight of reciprocating and rotating parts (aluminum block, lightweight pistons and connecting rods)
- similar weight to the petrol version
- high fuel pressure common-rail system that controls piezo injectors
- highly atomizing common rail piezo injectors that have many spray tiny holes and higher response solenoids
- very low compression ratio (lower than 16:1)
- two stage (twin turbo) turbocharger with high turbopressure over a broader engine rev range (6000+ RPM)
- chain-driven DOHC valve system
- newly developed, high thermal resistance DPF system with global-first ceramic support matrix structure
- wide-range, high volume EGR with newly developed EGR cooler
- Euro Stage VI emission rating
- new Selective Catalytic Reduction (SCR) system with AdBlue additive significantly reduces NOx emissions
- Gen2 electro-hydraulic power-assisted steering
- PM oxidation catalyst-supported diesel particulate filter (DPF) with shorter regeneration
selective reduction system that adds aqueous urea to exhaust, and a NOx storage system for exhaust gas purification
- 20 percent better fuel efficiency than Mazda's 2.2 MZR-
- 350+ ft lb peak torque, 200+ HP peak power
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10960
  • 430i
Одг: Концепт: Mazda Takeri
« Одговори #17 на: 26 Октомври 2011, 12:24:16 pm »
Данке ;)
Ако имаш и линкче некое да споделиш супер, ако не ќе почекме официјални податоци.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14287
  • Пудингот на шоферството
Одг: Концепт: Mazda Takeri
« Одговори #18 на: 26 Октомври 2011, 15:53:41 pm »
Маздини-те Скај (Sky) мотори....иако сите автомобилски компании одат кон downsizing,односно преминуваат во вградување на помали мотори со турбо како замена за поголемите мотори,инжинерите на Мазда не мислат дека тоа е единствено решение,и како резултат на тоа се новите SKY мотори....
2.0 SKY (кој ке се вградува во Мазда 6,5,3) нуди 15% повисок обртен момент,и 20% помала потрошувачка во споредба со досегашните Маздини мотори со иста литража......Овие бројки се постигнуваат си зголемување на компресискиот однос на 14 и филигрански прецизното вбризгување на горивото.....
Истотака се смалува компресискиот однос на дизелските мотори,т.е. се воведува единствена концепција со исти компресиски однос за бензинците и за дизелите.....До пред некое време бензиските мотори имаа компресиски однос под 10,а дизелите имаа поголем од 20,ама очигледно времињата се менуваат.... ;)....има уште ама мака мие да го пишам бе  ;)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Концепт: Mazda Takeri
« Одговори #19 на: 26 Октомври 2011, 21:32:18 pm »
Aууу мазадава...

Јас гарантирам, ако маздава влезе во произвоство со овој лик, ке биде кола на годината и тоа најмалце 2-3 пати :)

Искрено, има убав и сериозен лик... плус, што читам моториве ми направија кеф...

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Концепт: Mazda Takeri
« Одговори #20 на: 26 Октомври 2011, 21:58:37 pm »
@marjanot

Компилација од Wiki и од некој странски форум каде беа пишани бројките за дизелот. Едно типче пишуваше дека кога ќе се појави тоа ќе биде најсовремениот дизел мотор на светот и дека карактеристиките ќе ги носи позитивните гени и на дизел и на бензин моторите, т.е. ќе има голем вртежен момент од дизлеаш, и високи обрти од бензинец, дека пикот на снагата ќе биде некаде кон 4000 вртежи и дека ќе се одржува со занемарливо опаѓање се до црвената линија која е на над 6000 вртежи. Ќе пробам да ги најдам форумот и дискусијата и ќе ти дадам линк. Мислам дека истиот човек ги има пишано податоците на Wiki.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
Одг: Концепт: Mazda Takeri
« Одговори #21 на: 27 Октомври 2011, 00:29:53 am »
Ме интересира како се’ тоа ќе се развива... Пошто како што имам приметено, кај огромен процент од дизелите, „црвеното“ почнува од 4500 вртежи. Имав негде читано дека тоа е лимитот за соодветно создавање на експлозивната смеса во цилиндрите, па затоа малце би ме чудело ако се помести таа граница во „зоната“ на бензинците.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14287
  • Пудингот на шоферството
Одг: Концепт: Mazda Takeri
« Одговори #22 на: 27 Октомври 2011, 00:35:55 am »
Еве го комплетниот текст што се однесува на Маздините мотори ;)
Je li kod benzinaca downsizing,odnosno prelazak s vecih motora na manje s turbopunjacem,jedino resenie?Mazdini strucnjaci vjeruje da nije,sto zorno pokazuju novom generacijom motora serije SKY,koji najprvo ce se ugradzivati u 6-cu,a potom i u modele 5 i 3.Za razlika od vecih ostalih proizvoЏaЧa,kojima udarna pokretaЧка snaga postaju turbobenzinci 1.4 i 1.6,Japanski struЧњaci vjeruju da turbo punjac nije jedino,nitu najbolje resenie za pobolsavanje performanse benziskih motora,uz snizavanje potrosnje goriva i emisije stetnih plinova....Time se razvoj Mazdinih motora osamostaljuje i odvaja od Forda sto je velika i znakovita novost.
Nova generacija dvolitrenih(2.0) benziskih motora SKY nudi 15% visi moment,uz 20% nizu potrosnju goriva,u usporedbu s dosadasnih motora istih gabarita.To se postize povisenjem kompresijskog omjera na 14 i filigranski preciznim izravnim ubrizgavanjem goriva.Istodobno se smanjuje i kompresijski omjer dizelskog motora te se uvodi jedinstvena koncepcija s istim kompresijskim omjerom za benzince i dizelase!To je donedavno bila tehnicka hipokrizija,jer su benziski motori imali kompresijski omjer manji od 10,a dizelasi veci od 20.Vremena se ocito menjaju.....
Benziskih je motorima kompresijski omjer ogranicen na gore,rizikom pojave nekontroliranih detonacija,te vec kod omjera 11:1 nastaju velikih problemi s detonantnim izgraranjem,koje ostecuje i unistava vitalnih djelova motora.Naime,stlacivanjem u drugom taktu smjesa goriva i zraka jako se zagrijava te nastaje rizik samozapaljenja(eksplozije),prije nego preskoci iskra na svjecici,koja je zaduzena za paljenje smjese u najpogodnijem trenutku.NOVIM benziskim motorima,usprkos velikog povecanja kompresijskog omjera,preciznom se regulacijom ubrizgavanja i paljenja osigurava MIRAN i SIGURAN rad motora.
Japanski su strucnjaci dobro procijenili  da snizavanje gabarita ne mora biti bolje rjesenje,pogotovo sto se smanjenje obujma motora placa povecanje broja sklopova,ugradnjom zahtjevnog sustava prednabijanja,preko turbopunjaca ili kompresora.
Rjesenje su ponudili u novoj generaciji SKY benziskih motora s izravnim ubrizgavanjem,izvedeno iz vec dokazano uspjesne serije DISI.Osnovna je znacajka povecajne kompresijskog omjera sa 11,2:1 na 14:1.Da se podsjetimo: kompresijski omjer,odnosno stupanj kompresije,je omjer najveceg i najmanjeg radnog obujma kad je klip u dojnoj mrtvoj tocki i radnog obujma kad je klip u gornjoj mrtvoj tocki(kod klasicnih je benzinaca od 9 do 11),a odreden je konstrukcijom motora.
Novi je motor zanimljiv po koncepciji s razmjerno malim promjerom i velikim hodom klipova(83,5 x 91,2),koja donosi prednosti,jer manji klipovi s udubljenjem na celu klipa osiguravaju kompaktan oblik komore izgaranje,cime se smanjuju toplinski gubici i povecavaju ucinkovitost.Premda ta koncepcija ima i ogranicenja,jer se povecavaju gubitci topline preko stijenki cilindara(efekt hladnih klipova),sto smanjuje ucinkovitost,u konacnicu su postignuta velika poboljsanja.Za to je zasluzna i druga generacijom izravnim ubrizgavanja,preko PIEZO-brizgaljki u sustavu zajednickog voda(common-rail),koje maksimalne tlakove ubrizgavanja povisuje na 200 bara.Time se u cjelokupnjoj komori za izgaranje postize stehiometrijski omjer zraka i goriva(14,7:1) te ostvaruju uvjeti za kvalitetno i potpuno izgaranje,uz minimalnu emisiju stetnih plinova.
Bitno povecanje ucinkovitosti motora najvecu snagu podize na 165KS,a okretni moment na 210NM,sto je jedan od najboljih rezultata u klasi.Vrijednost nove koncepcije vidi se i po potrosnju goriva,koja se smanjuje na samo 5,5L.Motor bez turbopunjaca ima ravnomjerniju radnu karakteristiku,uz nesto nizi okretni moment,sto olaksava izvedbu spojke i mjenjaca.Jednostavnija izvedba povecava pouzdanost i smanjuje masu motora te olaksava odrzavanje.Trzisna se promocija ocekuje na proljece,a sva navedena poboljsanja kupci ce dobiti bez povecanja CIJENE. ;)

И нешто накратко за SKY дизел моторот(SKY-D),кој ке биди со 2 турба,кој и БЕЗ катализатор ке ги исполнува ЕУРО 6 нормите.....али за тоа друг пат
Извор: AUTO KLUB HR
« Последно менување: 27 Октомври 2011, 01:27:12 am MecheTo »
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10960
  • 430i
Одг: Концепт: Mazda Takeri
« Одговори #23 на: 31 Октомври 2011, 10:41:57 am »
« Последно менување: 31 Октомври 2011, 13:48:32 pm velestrumf »