Автор Тема: CARclub Тест: Porsche 718 Boxster S  (Прочитано 3808 пати)

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
CARclub Тест: Porsche 718 Boxster S
« на: 28 Септември 2016, 20:17:11 pm »




http://www.carclub.mk/2016/09/28/turbo-test-porsche-718-boxster-s-neskrien-talent/

Во брзање, заборавив да отворам тема.

Прекрасно мало количе. Прекрасно. Новите мотори се одлични, турбото прави дискретна (али за мене позитивна) разлика, супер си звучи, одлично оди.

Мојот избор би бил Boxster S со мануелен менувач. PDK е супер, ама јас субјективно би избрал мануелен.

Иначе.. Мх, мх, мх.

Отсутен Ipkisija Meskosa

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8692
  • Пичлеме
Одг: CARclub Тест: Porsche 718 Boxster S
« Одговори #1 на: 28 Септември 2016, 20:20:13 pm »
Увек, увек кога ја спомнувам марката мислам на 911, Карера-Марера... ова некако ми е како пародија некоја.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Porsche 718 Boxster S
« Одговори #2 на: 28 Септември 2016, 20:28:31 pm »
Не е лошо. Сепак од кајманот реално вреди да се има GTS строго атмосферски. Ова е одлично во перформанси да се разбереме, ама му недостига бруталниот звук кој прави поршето да е толку интересно. А вака е пригушено. Сепак е супер аутце како целина за некој што не би го возел GTS во СуперСпорт мод. :) Во комфорт стварно нема некоја голема разлика. Пак се уверив колку е фантастичен PDK мењачот.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Porsche 718 Boxster S
« Одговори #3 на: 28 Септември 2016, 22:07:15 pm »
И ова одговара на дефиницијата за Порше. Многу го сакам ова ауто, баш поради што е подостапно но сепак Порше. Кајен и Панамера тоа не е више Порше.

Отсутен Dimitar T

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 28
Одг: CARclub Тест: Porsche 718 Boxster S
« Одговори #4 на: 05 Октомври 2016, 10:58:57 am »
Јас само би сe согласил со првиот коментар од Ipkisija Meskosa после постот: 911. :)

Отсутен tjolie

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1270
Одг: CARclub Тест: Porsche 718 Boxster S
« Одговори #5 на: 05 Октомври 2016, 11:29:08 am »
Никогаш не ми се допаднал боксерот, а истотака мислам дека веќе крајно време е да се тргнат од употреба, барем кај спортските автомобили, кровот  да не е таков материјал, подобро тарга или барем да е од ист материјал како и бодито.
Инаку како и секогаш одличен текст и слики, ама верувам дека секој би сакал да слушне како звучи моторот и мислам(барем според мене) обработката на видеото, поточно музиката што е во позадина на видеото воопшто не се совпаѓа со видеото, не ми се допаѓа, а мислам дека и претходно на други видеа беше промашена позадинската музика. Најверојатно се работи за вкус, ама за да се биде професионален, без разлика на својот вкус, добронамерните критики треба да се прифатат и да се смене човекот што ја избира музиката за видеото и да се додаде барем 10-15секунди звук од моторот :)

Отсутен dame

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • https://www.facebook.com/pages/Hemisko-I-Poliranje-Na-Vozila/373554479331896
Одг: CARclub Тест: Porsche 718 Boxster S
« Одговори #6 на: 05 Октомври 2016, 14:06:18 pm »
odlicno e mnogu mi se dopagja koi se cenite ako ne e tajna

Отсутен tjolie

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1270
Одг: CARclub Тест: Porsche 718 Boxster S
« Одговори #7 на: 05 Октомври 2016, 21:00:43 pm »
е да, цената е истотака битен детал што треба да се внесе во информација за колата, секојшпат

Отсутен Morphius

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 67
Одг: CARclub Тест: Porsche 718 Boxster S
« Одговори #8 на: 05 Октомври 2016, 23:58:27 pm »
Оваа и претходната генерација на Бокстер им се бомба. Претходните генерации искрено не ми се свиѓале, ама последниве се топ. Цената колку што знам почнува од 57-60к. Искрено не се согласувам со tjolie. Преинтересни се за возење. За разлика од 911, бокстерот и кајманот имаат скоро 50-50 дистрибуција на тежината. Точно 911 е она вистинското, ама па со почетна цена од 90 и кусур веќе е дури и далеку за сонување (секако секоја чест за исклучоците), а за кабрио 911 веќе надминува 100к.

Отсутен tjolie

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1270
Одг: CARclub Тест: Porsche 718 Boxster S
« Одговори #9 на: 06 Октомври 2016, 10:48:15 am »
нормално разлика на вкус, ама според мене многу подобро би изгледал со друг тип на кров, не ваков материјал, само задницата што штрче, едноставно нетипично за порше... вака више личе на стара верзија на бмв z серија или ауди тт, а поновите ТТ повеќе изглед имаат на порше, отколку самото порше(боксерот)... едноставно, изгледот ја красеше колата, а новите модели на боксерот воопшто ги нема тие линии


Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: Porsche 718 Boxster S
« Одговори #10 на: 10 Октомври 2016, 16:48:20 pm »
Zero велиш има инстантна реакција на гаста, а свецките тест возачи кажуваат за голем лаг на ниски.

Иначе како се вози по дупките, колку ти потроши?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг:
« Одговори #11 на: 10 Октомври 2016, 16:50:53 pm »
Цело време во спортски режим, цело време на високи вртежи = инстантна реакција.

Суспензијата е во рамките на прифатливото, со оглед на спортското возило. Плус, адаптивна суспензија, не се замараш.

Потрошувачка.. Неам појма, не обрнав внимание.