Се надевам сега е појасно зошто е Twin-turbo.
Не, уопште не е појасно, туку напротив, се прашувам зошто погрешиле на Wikipedia.... зависно дали јас погрешно сум научил.
Јас како што имам научено, twin-turbo се користи кај V мотори каде има по едно турбо за секоја линија клипови, на пример кај twin-turbo V8 мотор има по едно турбо на двата сетови од по 4 клипа односно на двете грани по едно и исто така се напојуваат со издувни гасови.
Bi-turbo е ситуација каде двете турбоа даваат притисок на сите клипови заедно преку една грана. Мислам дека секогаш во овој случај се користат турбини со различни перформанси. BMW мислам имаше мотор со 3 турбини.
Можев да се заколнам дека правилно сум научил, ама ти сеаг ми ги помеша сметките со twin-turbo што пишува на Wikipedia. Twin-turbo нема логика кај I4 мотор, или пак јас погрешно сум научил.
EDIT: Симо бил у право, исто и јас само сум погрешил пермутација на поимите. Но и ова ми изгледа погрешно пошто зборот twin означува идентични, па кај twin turbo би требало да се со иста димензија како кај bi-turbo. Каша попара.
The term twin turbo has been often given to vehicles that use sequential turbos, a small one for low rpm torque, and a larger one for higher rpms and power. The biturbo system uses two equally sized turbos, one fed by cylinders 1-3, and the other by cylinders 4-6. They are not sequential or in series, but in parallel.
http://oppositelock.kinja.com/twin-turbo-vs-biturbo-lets-settle-this-1589877604Битно расчистивме дека се различни поими.