Автор Тема: 2015 Mazda 3 2.2L Skyactiv-D Twin-turbo 210hp 470Nm  (Прочитано 20544 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54983
  • Махер
Одг: 2015 Mazda 3 2.2L Skyactiv-D Twin-turbo 210hp 470Nm
« Одговори #45 на: 15 Септември 2016, 13:17:04 pm »
Ок. Ја дека имам замислено дека никад у живот нема да купам веќе рачен мењач. Ама чим викате така....

Голема подршка за ова, и јас сум на истиот став.

Да не бидам скроз оф топик. Веројатно најдобро средена Мазда 3 Скајактив што сум ја видел, било по нетот, било во живо. Претерано добро и со вкус е средувањето. Мислам дека нема веќе што да се прави на колава. Јас не би ставил ветробрани на стаклата зошто многу грдо ми изгледа кола со нив, особено твојава што е пицикато средено. Но веројатно за да ја вршат функцијата за која што се наменети мора да се така.
И моите размислувања се наполно еднакви ако буџетот дозволува автоматик. Ама далеку од тоа дека не е одлична маздава. Само мора да се вози со тракшн контрол инаку отежнато е вртењето во кривини. :)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: 2015 Mazda 3 2.2L Skyactiv-D Twin-turbo 210hp 470Nm
« Одговори #46 на: 15 Септември 2016, 13:19:40 pm »
Постои нешто што се нарекува: одземање на гас...

Или за вас тркачиштата тоа е непознат параметар? ;D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54983
  • Махер
Одг: 2015 Mazda 3 2.2L Skyactiv-D Twin-turbo 210hp 470Nm
« Одговори #47 на: 15 Септември 2016, 13:36:49 pm »
Не е тркачки муабетот воопшто. Било кој што возел 470нм на предни ќе разбере. :)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: 2015 Mazda 3 2.2L Skyactiv-D Twin-turbo 210hp 470Nm
« Одговори #48 на: 15 Септември 2016, 13:41:18 pm »
Ех па и ти, ја со 47нм знам како е... али на мраз :)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54983
  • Махер
Одг:
« Одговори #49 на: 15 Септември 2016, 13:53:29 pm »
Ти тркач си. Јас за нормалниве возачи зборам.

Отсутен Dimitar T

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 28
Одг: 2015 Mazda 3 2.2L Skyactiv-D Twin-turbo 210hp 470Nm
« Одговори #50 на: 15 Септември 2016, 16:13:23 pm »
Малку ме буни ова......... twin turbo?
Од каде излезе другата турбина?

Колата има две турбини, незнам што не е јасно? :)

Грешно се изразил дечкото, не е твин–турво туку би–турбо. Не се две исти турбини туку една мала и една голема турбина благодарение на кои моторот испорачува константен (речиси) максимален вртежен момент од многу ниски(1000 и кусур) до многу високи(5000) вртежи .

Премногу си грешка и воопшто не сум се изразил грешно. Bi-turbo или Twin-turbo не ја изразува големината на турбините, и не кажува дали се исти или различни, и зборовите воопшто не објаснуваат како работат турбините сами по себе. Зборот "twin-turbo" воопшто не означува дека колата има две исти турбини, туку "twin" како глагол значи дека се поврзани, а како именка потекнува од "две". Инаку да, во право си дека се со различна големина. "Bi-turbo" (2 турбини) е повеќе европски, а Mazda како јапонско возило секогаш ќе биде Twin-turbo (2 турбини).

Next generation 2.2 MZR-CD twin turbo called SKYACTIV-D : https://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_Diesel_engine#Next_generation_2.2_MZR-CD_twin_turbo_called_SKYACTIV-D
Twin-turbo Wikipedia: https://en.wikipedia.org/wiki/Twin-turbo

Се надевам сега е појасно зошто е Twin-turbo. :)

Поздрав

Отсутен Dimitar T

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 28
Одг: 2015 Mazda 3 2.2L Skyactiv-D Twin-turbo 210hp 470Nm
« Одговори #51 на: 15 Септември 2016, 16:25:47 pm »
Ок. Ја дека имам замислено дека никад у живот нема да купам веќе рачен мењач. Ама чим викате така....

Автоматскиот менувач на оваа Mazda 3 е ужасно лош како што нагласи и @zeroSignal. Колата има убрзување од 9.7s од 0-100km со автоматски, и софтверски може само да се доведе приближно како што е мануелецот фабрички, и горе-доле тука завршува приказната. Инаку доколку би земал кола со автоматски менувач, би сакал да има исто или подобро убрзување од мануелен, а не 1.6s поспоро. И нормално услов е да има paddle shifters (Mazda 3 ги има, уште менувачот да беше добар). Доколку автоматикот би го понудил истото забрзување и 470Nm torque, тогаш дефинитивно би го земал тој!

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43703
  • Il Moderatore
Одг: 2015 Mazda 3 2.2L Skyactiv-D Twin-turbo 210hp 470Nm
« Одговори #52 на: 15 Септември 2016, 16:34:13 pm »
Битурбо е два исти полжави, најчесто кај V мотори. Твинтурбо е различни полжави у серија, за рамномерен торк од најниски до највисоки вртежи.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: 2015 Mazda 3 2.2L Skyactiv-D Twin-turbo 210hp 470Nm
« Одговори #53 на: 15 Септември 2016, 16:39:10 pm »
Се надевам сега е појасно зошто е Twin-turbo. :)

Не, уопште не е појасно, туку напротив, се прашувам зошто погрешиле на Wikipedia.... зависно дали јас погрешно сум научил.
Јас како што имам научено, twin-turbo се користи кај V мотори каде има по едно турбо за секоја линија клипови, на пример кај twin-turbo V8 мотор има по едно турбо на двата сетови од по 4 клипа односно на двете грани по едно и исто така се напојуваат со издувни гасови.
Bi-turbo е ситуација каде двете турбоа даваат притисок на сите клипови заедно преку една грана. Мислам дека секогаш во овој случај се користат турбини со различни перформанси. BMW мислам имаше мотор со 3 турбини.

Можев да се заколнам дека правилно сум научил, ама ти сеаг ми ги помеша сметките со twin-turbo што пишува на Wikipedia. Twin-turbo нема логика кај I4 мотор, или пак јас погрешно сум научил.

EDIT: Симо бил у право, исто и јас само сум погрешил пермутација на поимите. Но и ова ми изгледа погрешно пошто зборот twin означува идентични, па кај twin turbo би требало да се со иста димензија како кај bi-turbo. Каша попара.
Цитат
The term twin turbo has been often given to vehicles that use sequential turbos, a small one for low rpm torque, and a larger one for higher rpms and power. The biturbo system uses two equally sized turbos, one fed by cylinders 1-3, and the other by cylinders 4-6. They are not sequential or in series, but in parallel.

http://oppositelock.kinja.com/twin-turbo-vs-biturbo-lets-settle-this-1589877604

Битно расчистивме дека се различни поими.
« Последно менување: 15 Септември 2016, 16:48:32 pm Џонтра »

Отсутен Dimitar T

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 28
Одг: 2015 Mazda 3 2.2L Skyactiv-D Twin-turbo 210hp 470Nm
« Одговори #54 на: 15 Септември 2016, 17:00:29 pm »
@Џонтра, дочитај ја статијата од линкот што го праќаш:

Цитат
Twin turbo and Biturbo mean the exact same thing. They mean two turbos. There is no difference. It's marketing speak. Mercedes uses the term Biturbo because it sounds uppity classier? BMW uses the term TwinPowerTurbo because it sounds stupid sportier. It has nothing to do with the turbos being sequential or parallel, it has nothing to do with which specific cylinders feed the turbos, it has nothing to do with the size of the turbos, it has nothing to do with where they are located. Bi=Two=Twin. That is all. End rant.

Заклучок? :D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: 2015 Mazda 3 2.2L Skyactiv-D Twin-turbo 210hp 470Nm
« Одговори #55 на: 15 Септември 2016, 17:02:54 pm »
Заклучок: статијата е котроверзна со сама себе. На почеток пишува нешто а после се негира сама себеси.
Дефинитивен заклучок: треба подлабоко да се проанализира темата :)

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20113
Одг: 2015 Mazda 3 2.2L Skyactiv-D Twin-turbo 210hp 470Nm
« Одговори #56 на: 15 Септември 2016, 18:41:33 pm »
Маздава има 2 секвенцијални турбини. И кај V8 може да се две секвенцијални. Не е битно колку цилиндри има моторот.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: 2015 Mazda 3 2.2L Skyactiv-D Twin-turbo 210hp 470Nm
« Одговори #57 на: 15 Септември 2016, 18:44:40 pm »
Дај пример за мотор V8 со секвенцијални турбоа.

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7385
Одг: 2015 Mazda 3 2.2L Skyactiv-D Twin-turbo 210hp 470Nm
« Одговори #58 на: 15 Септември 2016, 18:57:30 pm »
Значи твин турбо е бр.1 избор.. :) Сила во цел оптек на вртежи, и фала чао пријатно. :D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54983
  • Махер
Одг:
« Одговори #59 на: 15 Септември 2016, 19:00:13 pm »
Атмосферец е тоа. Си се збунил. Големолитражен.