Автор Тема: Opel Meriva 1.7 CDTI - Изгаси на автопат поради висока температура(најверојатно)  (Прочитано 5118 пати)

Отсутен StoleM

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 8
     Епа луѓе ве молам за една анализа на следнава ситуација:

При брзина од ~70 км на час колава (Опел Мерива 1.7 CDTI 2007) изгасна на сред автопат. Стрелката на температурата на максимум! Никакво тропање никакви необични звуци пред да изгасне, како со клуч да си ја изгаснал. Не пали, не вергла никакви знаци дека сака да запали, само се слуша едно чк чк. Немало некој дим од хауба, само било многу топло, и имало слаб мирис како на стопена пластика, почекал татко ми да олади бидејќи нему му се случи ова паташествие но без ефект, не пали. Ставил вода во тоа резервоарчето, собрало околу 3 литри. Пред да тргне на пат, водата му била малку под максимумот, уљето истотака малку под максимум.

За причините, можат да бидат многубројни, црево некое скинато, неисправен термостат и којзнае уште што, но тоа што повеќе не засега е што би можел да биде дефектот? Најсериозен дефект би бил рикнат мотор ваљда. Незнам овие модели дали имаат некоја сигурносна склопка како заштита колата да се изгаси сама пред да прегрее, барав на нет не најдов таква информација

Мислења, искуства?

Отсутен skorpion

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2215
  • Burn the tires, not your soul!!!
возена е со температурата на макс?? или одма застанато, ако е така возено подолго ќе има гоолема штета штом само изгаснала и несака да пали, нека стави во 5та брзина и нека бутне да види дали ќе врти моторот, ако нејќе да мрдне моторот е заковал.
Jedno upozorenje!
Kad prelazite ulicu, uvek gledajte u automobile a ne u semafor!
Semafori retko kad udare čoveka.

Присутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг:
« Одговори #2 на: 03 Август 2016, 20:42:52 pm »
Има заштита од прегревање. Веројатно не е зарибан моторот. Можеби е мерач на температурата цркнат па праќа информација до ECU дека е расипан па овој не дава сигнал до дозниге да даат гориво. Треба дијагностика да се направи.

Sent from my Redmi 3 Pro using Tapatalk


Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг:
« Одговори #3 на: 03 Август 2016, 20:56:04 pm »
Стегнат мотор 99%

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Maslo pod maksium  voda pod maksium se prasuvam kaj mislel da odi.
Kako i da e ne e na arno rabotata.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен skorpion

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2215
  • Burn the tires, not your soul!!!
Тој кажа дека не вергла, тоа цк цк ако го прави внатре можеби е блокажа на палењето, ама ако го прави кај моторот, алансерот неможе да го заврти моторт и затоа прави така, чекаме одговор од него дали во 5та брзина ќе врти моторот кога ќе турка, не да го пали само онака без контакт.
Jedno upozorenje!
Kad prelazite ulicu, uvek gledajte u automobile a ne u semafor!
Semafori retko kad udare čoveka.

Присутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг:
« Одговори #6 на: 03 Август 2016, 21:59:32 pm »
Чим праи цк-цк ондак вечна му памја...

Sent from my Redmi 3 Pro using Tapatalk


Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5856
Одг:
« Одговори #7 на: 03 Август 2016, 22:10:55 pm »
Што не е застанал кога видел дека температурата оди од 90-100 степени
Мене ми мириса дека скоро ја имате купено,обично такви смеќерии се прави.

Sent from my GT-I9301I using Tapatalk


Отсутен A4-B8

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 544
Maslo pod maksium  voda pod maksium se prasuvam kaj mislel da odi.
Kako i da e ne e na arno rabotata.


Под максимум не е страшно. Под минимум е проблем... штом качила температура деклата рачунај отишла у кукуруз, у најдобра варијанта. Најлошата е чејнџ енџин плиз!!!

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Одг:
« Одговори #9 на: 03 Август 2016, 23:09:59 pm »
Што не е застанал кога видел дека температурата оди од 90-100 степени
Мене ми мириса дека скоро ја имате купено,обично такви смеќерии се прави.

Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
И мене ми е чуден овој дел ако видиш дека крева температура уште да возиш?

Отсутен StoleM

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 8
Благодарам за коментарите и мислењата, се работи на ситуацијата па ќе добиеме информација сл денови што е маката и дали моторот врти во 5та.
Ако најдобра варијанта е дека колата се изгасила сама поради заштита од прегревање, а најлоша моторот да е зарибан, дали постои варијанта измеѓу? Пример како што рече А4 В8 да е само деклата. Или пак проблемот е ланчен? И доколку е што страда прво при прегревање?
Ве молам, психоанализа на личност мислам дека не е потребна тука, сигурно ако е било забележано дека стрелката на температурата се крева ќе застанел и ќе почекал да се олади, а истотака незнам што е проблемот ако вода и уље е под максимум.

Отсутен Alfista

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1492
Како што кажа, таткоти досипал 3 Л. вода, а во цел систем има околу 5 Л. разладна течност.
За последиците од прегревање, можам да ти кажам дека е страшна работа.
Почни од глава, клипови, хилзни, карики, стегање на радилица, (многу пари)
поедноставно е друг непрегреан мотор да се монтира, пошто овој ќе влече последици
до крај.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13933
Ако кренал температура толку и после да не може да пали, тоа е знак дека цилиндрите најверојатно се полни вода.

Мене тоа ми се има случено на Застава :)

Ми прегреа ама морав да стигнам до дома (пред Велес ми се случи тоа). Правев паузи колку што можам, без да ја гасам и перката нон стоп да е уклучена (си имав направено склопка).

Кога дојдов дома, ја изгаснав.

Другиот ден не можев да ја запалам. Исто цк-цк.

Пробав да ја свртам во брзина не можеше. Ја ставив во рикверц ја турнав и се „одзатна“.

Правец во викендица на канал. Прегреваше, што не правеше дур да стигнам (едно 10км пат). Едвај се довлечкав.

Ја отворив главата, цилиндрите од O беа (  )  ;D :D и полни вода.

Е ама Застава, секогаш некој има резревен мотор ;D и за еден викенд се смена мотор се сменаа потрошни материјали и бичи мајсторе.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Поновите опели гасат при прегревање, тоа е заштитен механизам, но потоа треба да запалат...

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг:
« Одговори #14 на: 04 Август 2016, 23:47:53 pm »
Nepostoi kola sto se gasi sama radi zastita... moze da namali snaga ogranici brzina a da se stiti i da se izgasi tesko.