пола од сите можни дефекти му ги наброја...
Тие болат најмногу. Другите не болат, ама се досадни.
Тоа што набројав, треба да си провери.
Шајбна на радалица кај м47 се менува на 180-200к километри. Сервисен интервал. (превентивно)
Пеперутки. Имаш две опции. 800 евра за нова ревизирана усисна грана, или 50 евра за затапување. Ревизираната усисна грана може да се купи само од БМВ. Затапувањето, во гаража кај Боро. Примерно.
Дизните, можеби и нема да ги прави. Но, мора да ги закачи на дијагностика во движење. Самиот софтвер ги тера да компензираат една со друга со вбрузгување повеќе, помалку нафта, за да осигура оптимална работа. А сам знаеш дека ако некоја компензира премногу (моча во цилиндар), најверојатно ќе стопи клип. Е сега замисли, ако му предложат и ремап на дизни од кои две мочаат.
Греачи + Релеј. Кај нас е нормално да возиш со цркнати греачи се додека пали. Можеби ќе купи кола кадешто се сменети. А релејот, можеби и нема да го поправа.
Замаец. Трактор е. Има вибрации. Ако не му е сменета шајбната на радалица, уште повеќе. Ако не му се сменети држачите на мотор, уште повеќе. Ако прави ремап до кај 180 кс и вртежен момент докај 380 Нм (сток е 330Нм), кај ќе му е крајот. Сѐ комплет е околу 600-700 евра да се смени со квалитетни делови.
Филтер за маслени пареи, се менува исто со ревизиран, кој според БМВ е вечен. Чини околу 50-60 евра и не може да се најде заменски. Мора ОЕМ.
Се разбира ова се само мои размисли и проблеми кои можеби и ќе ги нема човекот ако најде добар примерок.
БМВ ти е скап спорт, ама не толку многу скап колку Волво.