У принцип.. Тоа не кажува ништо. Затоа и ја нагласив потрошувачката.
Влечење на мотор, споредба со други мотори од негова класа, потрошувачка на уље, снага на тие и тие обртаи, обртаи на 120км/ч со твојот мењач, бучава, тресење и ред други работи.
Ама битно не ти троши па така да се ова погоре и не е толку битно.
Батка, прашањето беше како си задоволен, значи едно прашање не 10. Ја не сањам дека него го интересира колку обртаи на 120км/ч. Ако сака подетално нека праша индивидуални прашања па што знам ќе му кажам. Од кај да знам споредба? Ја не сум вработен во компанија кога секојдневно возам различни коли па ќе споредувам сеа, ја сепак не сум некој механичар или па некој експрет за коли па да зеам сеа ревју да му напишам.
Али еве накратко пошто глеам имаш голема желба нешто подетално да ти кажам ќе кажам.
Влечење на мотор, влече за мои потреби таман. Тестирано и за накај стража и за маврово и за релации до блиски села со прилични угорнини.
Потрошувачка на уље нема. Пред да го правам сеа редовниот сервис, после 8000км извозени немаше воопшто потрошено.
Обртаи на 120км/ч мислам дека беа 23000 или 24000 што и не е така многу за 5 степен.
Бучава само на поголеми брзини али пак споредба неможам да направам пошто немам возено многу коли.
Тресење не сум забележал. Ма да на секое менување на гуми, следува балансирање.
Кај овие коли познат пролем е долго верглање на загреана кола со кој ја го решив со рестраврација на анласер и нов акомулатор, иако сеа после 7000 км малце по малце повторно се врака проблемот. Предпоставувам дека трајно решение е ремапот.
На околу 200 000 знае да заебе замаецот каде што цела промена мене ме коштање 27 000 а ми се деси на 190 000. Така да ако земате ваква а има приближно километри прашајте дали е менуван сет ламела со замаец пошто ако не е, кад тад во блиска иднина ќе се деси.
Генералниот сервис го пишав погоре во темава, кошташе близу 15 000 што и не е така многу според мене.
то златко: ти стигна хром прекидач за светла?
Зедов тука од локален продавач