Автор Тема: Tomos-Puch T03 1957 (двобрзинка)  (Прочитано 6961 пати)

Присутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5689
Tomos-Puch T03 1957 (двобрзинка)
« на: 13 Март 2016, 17:31:58 pm »
Видов дека има и по некое моторче на форумов, па еве да го прикажам и јас мојот дејли драјвер :D
 Иначе моторот е од дедоми, и ми беше прва аматерска реставрација во средношколските денови во негова чест.
Беше во бајаги лоша состојба , оставен на милост и немилост едно 25 години , кој стигнал извадил нешто однего,меѓутоа се строса полека полека, знам дека фалат уште ситници, ама десет години поминаа откако го имав реставрирано, и почнав  едно време поќе да го возам него да го чачкам и си остана не допраен, ама си ветив ова пролет дека ќе го стросам до секој штраф во оригинална состојба, :), да не должам многу , еве некои слики што најдов низ комјутер од пред десет години :)





никад немој да користите од ова срањето, ке си доотворите само работа, се да треба до коска да стружите :D











И немој да речите томос ова томос она, не идел никаде, еве докази, за мини авантури :D




еве и со малце педалање по стариот пат Битола-Охрид :D


Еве и едно видео, после малце зголемено клипче од 38 на 38.5, со нови карики, и семеринзи менати секаде :D
https://www.youtube.com/watch?v=B1fCA5OPUBA
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен Mercury

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 799
  • Т(д)ркач
Одг: Tomos-Puch T03 1957 (двобрзинка)
« Одговори #1 на: 13 Март 2016, 18:17:55 pm »
си го вратил во живот :)

Отсутен IdeuX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 762
Одг: Tomos-Puch T03 1957 (двобрзинка)
« Одговори #2 на: 13 Март 2016, 19:57:25 pm »
Пичи си го меракот :)

Присутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5080
Одг:
« Одговори #3 на: 13 Март 2016, 20:22:45 pm »
Bravo top :)

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14157
Одг: Tomos-Puch T03 1957 (двобрзинка)
« Одговори #4 на: 13 Март 2016, 20:58:59 pm »
Браос. Штета го неам видено низ град. Одлично!

Присутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5689
Одг: Tomos-Puch T03 1957 (двобрзинка)
« Одговори #5 на: 13 Март 2016, 21:49:19 pm »
Фала Ч)
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен martin_bt

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2512
  • Дете Битолчанче
Одг: Tomos-Puch T03 1957 (двобрзинка)
« Одговори #6 на: 13 Март 2016, 21:55:25 pm »
Го знам моторчето, а успат и тебе те знам. Немам збор средено е бомбона. Мислам и награда зеде на изложбата со олдтајмери лани :)
Што вредат коњските сили ако зад воланот седи магаре ... ? ;D


Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Tomos-Puch T03 1957 (двобрзинка)
« Одговори #7 на: 13 Март 2016, 23:34:52 pm »
Браво супер средено :)
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен МулевР

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1386
  • Велешанче
Одг: Tomos-Puch T03 1957 (двобрзинка)
« Одговори #8 на: 13 Март 2016, 23:58:12 pm »
Одлично е средено, го видов и јас лаби на изложбата :)
Project car: Opel Kadett C
Daily 1: Opel Corsa E
Daily 2: Yugo Koral 1.1i

Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1902
  • Opel Astra 2.0 DI
Одг: Tomos-Puch T03 1957 (двобрзинка)
« Одговори #9 на: 14 Март 2016, 00:56:45 am »
Имам и јас исто овакво сина боја е двобрзинец, ама во документите пишува томос-колибри нема никаде Tomos-puch и на годините е тука 58 или 59та година е .......Инаку добро си го средил, менувачот горе на сајла ти е или долу го преправи ?

Присутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5689
Одг: Tomos-Puch T03 1957 (двобрзинка)
« Одговори #10 на: 14 Март 2016, 01:29:23 am »
Имам и јас исто овакво сина боја е двобрзинец, ама во документите пишува томос-колибри нема никаде Tomos-puch и на годините е тука 58 или 59та година е .......Инаку добро си го средил, менувачот горе на сајла ти е или долу го преправи ?
И овај е колибри, само нее томос чист него томос пух пиши нанего, пошо овај модел е уствари земена лиценца од пух мс50,мењачот го оставив долу, со едно дискретно раче, оти се откажав за местење на сајлата, не ни имав рачка едно 5-6 години барав, едвај најдов,ама мноогу терсене е за местење, сум местел на други томоси ама овие се поинаку малце за разлика од тробрзинките , кајнив е многу попросто..
Незнам пролетвава можи да му се пробам уште еднаш да не ја наместам случајно :)
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1902
  • Opel Astra 2.0 DI
Одг: Tomos-Puch T03 1957 (двобрзинка)
« Одговори #11 на: 14 Март 2016, 01:40:40 am »
Хе хе намерно те прашав за менувачот оти знам од искуство дека е најзаебаната работа на моторов .......Инаку јас имам и тробрзинка машина купено но никогаш не ми е монтирана да видам како ќе влечи за разлика од двобрзинката .......У секој случај добро ти е среден.......

Присутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5689
Одг: Tomos-Puch T03 1957 (двобрзинка)
« Одговори #12 на: 14 Март 2016, 08:47:47 am »
Хе хе намерно те прашав за менувачот оти знам од искуство дека е најзаебаната работа на моторов .......Инаку јас имам и тробрзинка машина купено но никогаш не ми е монтирана да видам како ќе влечи за разлика од двобрзинката .......У секој случај добро ти е среден.......
Полесно се мести таму само на едно кругче од мењачот се става сајлата :)), иначе и јас барам некоја таква, од чист кеиф да ја исфризирам добро сакам,  а за разлика ќе осетиш, од сепак брзина плус има, а и самата машина е поинаква, подолга радилица има 3ката ;)
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34146
  • Таков е животот... јебига
Одг: Tomos-Puch T03 1957 (двобрзинка)
« Одговори #13 на: 14 Март 2016, 09:55:48 am »
Туууу, класика према диносауристика е моторчево, а богами и ти ;D

Браво!

Отсутен yarre

  • Bearing Expert
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1341
  • www.lagermax.mk
    • LAGERMAX
Одг: Tomos-Puch T03 1957 (двобрзинка)
« Одговори #14 на: 14 Март 2016, 11:42:36 am »
Јас од дедо ми го возев овој модел ама фејс лифт ( поголем хоризонтален резервоар, долго седиште, браници за нозете...) . Имаше три брзини, и на рачка се менуваа брзините. Сајлите стварно беа катастрофа за местење, бидејки се навртуваше плус круг од сајлата во самата рачка.