Автор Тема: Тестирање на инсталација на црева во моторот  (Прочитано 4366 пати)

Отсутен Vlado_78

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 228
    • Pretty Womans from your city for night
Здраво, ме интересира дали некој може да препорача мајстор/сервис што ќе се нафати здраво да ми ја испита инталацијата на церва во моторот и дали има некаде во системот губење на вакумот?
Имам проблем со палење на ладен старт на бензин, колата работи многу лошо - не прима. Исто и ми јавува грешка "System too Lean"...
Гледам на интернет има многу начини како да се тестира системот(со Smoke machine, Сапуница, throttle body spray...)  па ме интересира дали има некој искуство во Скопје на таа тема?

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Тестирање на инсталација на црева во моторот
« Одговори #1 на: 11 Февруари 2016, 00:12:28 am »
Ako ti e samo za crevata od vakumot,tie se najtenki okolu 2-3mm dijametar i mozes sam da si gi smenis site za smesni pari

Отсутен darkomic

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 382
Одг: Тестирање на инсталација на црева во моторот
« Одговори #2 на: 11 Февруари 2016, 21:34:10 pm »
System too Lean се јавува ако имаш премногу воздух во смесата бензин/воздух. Слична мака имам и јас со Авеото. Кај мене една од причините може да е испуканото црево што ја поврзува кутијата со филтерот со усисниот лептир. Го излепив со Duct tape ама не сум сигурен. Ново има во Автомакедонија и кошта неверојатни 1800 денари. 1800 мајки нивни. А на друго место досега не сум го нашол. GM code 96536714.
Провери го тоа црево кај тебе, се разбира ако го имаш.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Тестирање на инсталација на црева во моторот
« Одговори #3 на: 11 Февруари 2016, 23:26:39 pm »
чим си го излепил добро немаш гајле,претпоставувам е скинато кај хармониката и нема друг начин да се поправи

Отсутен 386ka

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 868
  • Am386 DX/DXL-40
Одг: Тестирање на инсталација на црева во моторот
« Одговори #4 на: 12 Февруари 2016, 11:17:29 am »
Имам проблем со палење на ладен старт на бензин, колата работи многу лошо - не прима.
Ова е симптоматично. Скоро сигурен сум дека треба да се наштелува плинскиот уред, бидејќи ја изместува мапата на бензинскиот компјутер и според грешката истиот на ладно вбризгува помалку бензин.

Оди на сервис за плинот, објасни им ги симптомите, најверојатно е само тоа. :)

Отсутен Vlado_78

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 228
    • Pretty Womans from your city for night
Одг: Тестирање на инсталација на црева во моторот
« Одговори #5 на: 12 Февруари 2016, 13:01:05 pm »
Ako ti e samo za crevata od vakumot,tie se najtenki okolu 2-3mm dijametar i mozes sam da si gi smenis site za smesni pari
Не баш така лесно и ефтино да смениш толку црева ги има, еден куп се... сепак е Ауди.
Имам проблем со палење на ладен старт на бензин, колата работи многу лошо - не прима.
Ова е симптоматично. Скоро сигурен сум дека треба да се наштелува плинскиот уред, бидејќи ја изместува мапата на бензинскиот компјутер и според грешката истиот на ладно вбризгува помалку бензин.

Оди на сервис за плинот, објасни им ги симптомите, најверојатно е само тоа. :)
Имам и грешка што од давна ја влечам "secondary air injection system" и светнува Engine Check, но кога ќе ја избришам таа грешка (со Кабел) наредното палење на бензин е агонија... му треба некои 5 мин. дур ја направи новата крива пропратена со некои 5-6 гасења (самата се гаси ради лошо работење). И затоа сакам да се проверат цревата пошто ова значи дека многу отстапува кривата од онаа што е deafult крива при ресетирање на компјутерот.
Од кога ќе се направи кривата тогас колата си работи ТОП, освен при ладен старт кога е под 0Ц надвор.

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4970
Одг: Тестирање на инсталација на црева во моторот
« Одговори #6 на: 12 Февруари 2016, 18:54:13 pm »
Види тамо разгледај околу одушокот знам имаше некои глупи цревишта што може да заебаваат/преку нив да ти прима фалш ваздух

Отсутен IdeuX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 762
Одг: Тестирање на инсталација на црева во моторот
« Одговори #7 на: 12 Февруари 2016, 19:19:15 pm »
Турбо е моторот? Ако е, одушокот е поврзан после филтер за воздух пред турбо, а не како атмосферец - во усисна грана. Не може фалш воздух да прима преку него

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Тестирање на инсталација на црева во моторот
« Одговори #8 на: 14 Февруари 2016, 02:59:10 am »
цревата за вакум се многу тенки и ефтини,метро црево ти е некој си смешни 50-60 денари
а дека има повеќе од 10 метра нема,а тоа се 10 евра

Отсутен Suki

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 695
Одг: Тестирање на инсталација на црева во моторот
« Одговори #9 на: 14 Февруари 2016, 10:40:38 am »
Dobra tema a ima li postoi nekade vo Skopje da se proverat creva za vozduh za turbina i tako dajle zasto licno i  mene ke mi treba nekoj takov servis za creva ako postoi ili kako se proveruvat

Отсутен darkomic

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 382
Одг: Тестирање на инсталација на црева во моторот
« Одговори #10 на: 18 Февруари 2016, 11:12:28 am »
чим си го излепил добро немаш гајле,претпоставувам е скинато кај хармониката и нема друг начин да се поправи
Џабе го лепев грешката не се избриша. Кога го сменив со ново и ја исчистив клапната грешката одма се избриша а колата почна многу подобро да се однесува. Престана да клецка на мали вртежи и почна подобро да прима. Инаку најевтино усисно црево за Авео 1,2 од 72КС има во Автомакедонија (1800 денари со 10% попуст).  Во Олимпија моторс е 2000 денари ама немаат на лагер а најскапо е во ДТ Ѓакова кај поликлиника Битпазар 2800 денари.

Отсутен kirilsbmw

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 361
Одг: Тестирање на инсталација на црева во моторот
« Одговори #11 на: 19 Февруари 2016, 16:01:42 pm »
Ako ti e samo za crevata od vakumot,tie se najtenki okolu 2-3mm dijametar i mozes sam da si gi smenis site za smesni pari
Не баш така лесно и ефтино да смениш толку црева ги има, еден куп се... сепак е Ауди.
Имам проблем со палење на ладен старт на бензин, колата работи многу лошо - не прима.
Ова е симптоматично. Скоро сигурен сум дека треба да се наштелува плинскиот уред, бидејќи ја изместува мапата на бензинскиот компјутер и според грешката истиот на ладно вбризгува помалку бензин.

Оди на сервис за плинот, објасни им ги симптомите, најверојатно е само тоа. :)
Имам и грешка што од давна ја влечам "secondary air injection system" и светнува Engine Check, но кога ќе ја избришам таа грешка (со Кабел) наредното палење на бензин е агонија... му треба некои 5 мин. дур ја направи новата крива пропратена со некои 5-6 гасења (самата се гаси ради лошо работење). И затоа сакам да се проверат цревата пошто ова значи дека многу отстапува кривата од онаа што е deafult крива при ресетирање на компјутерот.
Од кога ќе се направи кривата тогас колата си работи ТОП, освен при ладен старт кога е под 0Ц надвор.

Secondary Air, не е поврзано со усисот туку со издувот. Како уствари работи, само на прво палење кога е ладна колата има еден вентил за вакум што се уклучува и со помош на вакумот има еден вентил на издувот што го отвара а во меѓувреме се уклучува пумпата за секундарен воздух која внесува чист воздух во издувните гасови, со цел намачување на Цо или нешто слично односно до моментот кога катализаторот не се загрее и почне да функционира. Целата функција на овој систем е за заштита на животната средина, затоа и треба да функционира .
Прво нешто што треба да провериш на ладно е дали доага вакум до вентилот кај издувот, следно дали се уклучува пумпата и дали пумпа воздух.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5006
  • The Spartan General
Одг: Тестирање на инсталација на црева во моторот
« Одговори #12 на: 19 Февруари 2016, 16:12:53 pm »
.....

Освен кога се минус температурите. Тогаш не се вклучува секундарната пумпа за катализаторите побрзо загреат.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен kirilsbmw

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 361
Одг: Тестирање на инсталација на црева во моторот
« Одговори #13 на: 19 Февруари 2016, 16:26:00 pm »
Незнам дали важи за сите коли и дали е различно за Еу и УСА, ама секое сабајле тука кај што живеам е минус и безразлика дали излегувам со Пасатот или БМВто ја слушам пумпата како работи и после некое време незнам минута или слично се гаси.
« Последно менување: 19 Февруари 2016, 16:39:28 pm kirilsbmw »

Отсутен Vlado_78

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 228
    • Pretty Womans from your city for night
Одг: Тестирање на инсталација на црева во моторот
« Одговори #14 на: 19 Февруари 2016, 16:39:54 pm »
Ako ti e samo za crevata od vakumot,tie se najtenki okolu 2-3mm dijametar i mozes sam da si gi smenis site za smesni pari
Не баш така лесно и ефтино да смениш толку црева ги има, еден куп се... сепак е Ауди.
Имам проблем со палење на ладен старт на бензин, колата работи многу лошо - не прима.
Ова е симптоматично. Скоро сигурен сум дека треба да се наштелува плинскиот уред, бидејќи ја изместува мапата на бензинскиот компјутер и според грешката истиот на ладно вбризгува помалку бензин.

Оди на сервис за плинот, објасни им ги симптомите, најверојатно е само тоа. :)
Имам и грешка што од давна ја влечам "secondary air injection system" и светнува Engine Check, но кога ќе ја избришам таа грешка (со Кабел) наредното палење на бензин е агонија... му треба некои 5 мин. дур ја направи новата крива пропратена со некои 5-6 гасења (самата се гаси ради лошо работење). И затоа сакам да се проверат цревата пошто ова значи дека многу отстапува кривата од онаа што е deafult крива при ресетирање на компјутерот.
Од кога ќе се направи кривата тогас колата си работи ТОП, освен при ладен старт кога е под 0Ц надвор.

Secondary Air, не е поврзано со усисот туку со издувот. Како уствари работи, само на прво палење кога е ладна колата има еден вентил за вакум што се уклучува и со помош на вакумот има еден вентил на издувот што го отвара а во меѓувреме се уклучува пумпата за секундарен воздух која внесува чист воздух во издувните гасови, со цел намачување на Цо или нешто слично односно до моментот кога катализаторот не се загрее и почне да функционира. Целата функција на овој систем е за заштита на животната средина, затоа и треба да функционира .
Прво нешто што треба да провериш на ладно е дали доага вакум до вентилот кај издувот, следно дали се уклучува пумпата и дали пумпа воздух.
Ова  го знам во глобала, тоа што пишав за грешката "secondary air injection system" беше во контекст дека кога го ресетирам-бришам компјутерот од грешки, после тоа му треба многу време да си ја да си ја погоди правата смеса воздух/гориво.  
Пошто претпоставувам кога ќе се ресетира компјутерот вредностите се враќаат во фабрички параметри - by Default, и тоа доста време портошено за компјутерот да ја корегира смесата и да ја доведе во нормала.
Сметам дека toa е ради тоа што може има "ФАЛШ" воздух во системот кој не е детектиран од МАФ сензорот, па О2 сензорот мора по некое време на работа на моторот да ја искорегира смесата и моторот да си работи како што треба.