Автор Тема: Opel Vectra C Caravan 1.9 CDTI 16v  (Прочитано 13777 пати)

Отсутен 80 B4

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 137
Одг: Opel Vectra C Caravan 1.9 CDTI 16v
« Одговори #45 на: 08 Февруари 2016, 00:03:02 am »
Се зависи од начинот на возење.
Ако секој ден му вадиш душа на моторот...и без ремап не е добро.

Од друга страна вака имаш придобивки низ цел rev range дури и кога ја возиш на ниски обртаи, стискаш помалку, а идеш повеќе.
.. а ако случајно затреба секогаш имаш на располагање плус 50 КС и плус 50 Нм.
Оргинал ЕДС чипот доаѓа со switch со кој можеш да бираш меѓу фабрички  (stock) и ЕДС сетинг.
Се зависи од начинот на возење.
Ако секој ден му вадиш душа на моторот...и без ремап не е добро.

Од друга страна вака имаш придобивки низ цел rev range дури и кога ја возиш на ниски обртаи, стискаш помалку, а идеш повеќе.
.. а ако случајно затреба секогаш имаш на располагање плус 50 КС и плус 50 Нм.
Оргинал ЕДС чипот доаѓа со switch со кој можеш да бираш меѓу фабрички  (stock) и ЕДС сетинг.
Што е уствари ремап не знам стварно некој вид на чип или ?

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Opel Vectra C Caravan 1.9 CDTI 16v
« Одговори #46 на: 08 Февруари 2016, 00:05:19 am »
Тоа е менување на параметрите кои компјутерот ги дава на моторот, турбото и менуцачот (ако е аутоматик).
Може да биде со флешување на параметрите директно во компјутерот а може да биде со додавање само на чип кој го теракомпјутерот да ги смени параметрите.

Отсутен 80 B4

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 137
Одг: Opel Vectra C Caravan 1.9 CDTI 16v
« Одговори #47 на: 08 Февруари 2016, 00:10:21 am »
Тоа е менување на параметрите кои компјутерот ги дава на моторот, турбото и менуцачот (ако е аутоматик).
Може да биде со флешување на параметрите директно во компјутерот а може да биде со додавање само на чип кој го теракомпјутерот да ги смени параметрите.
Фала многу сега ми е малце по јасно :)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel Vectra C Caravan 1.9 CDTI 16v
« Одговори #48 на: 08 Февруари 2016, 00:20:10 am »
Во конкретниов случај, ЕCU-то им го праќаш нив и ти го враќаат со нови мапи.
Со оглед на тоа дека имаш турбина со електронска регулација, ова е прилично чиста (елетронска) работа.

Кај мене пример, чипот како чип ми го праќаат по пошта, па сам треба да го заменам со фабричиот во ЕCU - то и мануелно да штелувам буст на турбината.

Нормално, моторот/турбото мора да ти се во беспрекорна состојба, бидејќи со ЕДС чиповите (заради заштита на моторот) нема да можеш ни да го завреглаш /запалиш ако имаат некаков квар.

 

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Opel Vectra C Caravan 1.9 CDTI 16v
« Одговори #49 на: 08 Февруари 2016, 00:25:10 am »
На пример, во компјутерот е запишано следново.

Случај бр.1 (фабричка мапа): при 2000 вртежи, притиснатост на гаста од 75%, при температура на моторот од 80 до 100 степени, температура на воздухот во усисна грана од 25 степени, влажност од 30%, инјекторот во клипот да биде отворен 3 милисекунди.

Случај бр.2 (изменета мапа за повеќе снага): при 2000 вртежи, притиснатост на гаста од 75%, при температура на моторот од 80 до 100 степени, температура на воздухот во усисна грана од 25 степени, влажност од 30%, инјекторот во клипот да биде отворен 4,5 милисекунди и притисокот во турбото да биде повисок за 0,15 бари на пример.

Во вториот случај ќе има поголем волумен на воздух во клипот и повеќе гориво што резултира со повеќе вртежен момент, тоест торк. Ремапот ги менува овие параметри, сите или делумно некои. ремапот може да биде поагресивен или помалку агресивен.
У основа тоа е тоа.

Отсутен 80 B4

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 137
Одг: Opel Vectra C Caravan 1.9 CDTI 16v
« Одговори #50 на: 08 Февруари 2016, 00:26:13 am »
Во конкретниов случај, ЕCU-то им го праќаш нив и ти го враќаат со нови мапи.
Со оглед на тоа дека имаш турбина со електронска регулација, ова е прилично чиста (елетронска) работа.

Кај мене пример, чипот како чип ми го праќаат по пошта, па сам треба да го заменам со фабричиот во ЕCU - то и мануелно да штелувам буст на турбината.

Нормално, моторот/турбото мора да ти се во беспрекорна состојба, бидејќи со ЕДС чиповите (заради заштита на моторот) нема да можеш ни да го завреглаш /запалиш ако имаат некаков квар.

 
Сега за сега рано е за секакво чипување сепак колата е земена за домаќинско возење и од време на време издувување на авотопат а за чип о том по том сега за сега би сакал само некој по убав бандаж да ставам и тоа би било тоа евентуално мало затемнување на задните стакла

Отсутен 80 B4

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 137
Одг: Opel Vectra C Caravan 1.9 CDTI 16v
« Одговори #51 на: 08 Февруари 2016, 00:27:15 am »
На пример, во компјутерот е запишано следново.

Случај бр.1 (фабричка мапа): при 2000 вртежи, притиснатост на гаста од 75%, при температура на моторот од 80 до 100 степени, температура на воздухот во усисна грана од 25 степени, влажност од 30%, инјекторот во клипот да биде отворен 3 милисекунди.

Случај бр.2 (изменета мапа за повеќе снага): при 2000 вртежи, притиснатост на гаста од 75%, при температура на моторот од 80 до 100 степени, температура на воздухот во усисна грана од 25 степени, влажност од 30%, инјекторот во клипот да биде отворен 4,5 милисекунди и притисокот во турбото да биде повисок за 0,15 бари на пример.

Во вториот случај ќе има поголем волумен на воздух во клипот и повеќе гориво што резултира со повеќе вртежен момент, тоест торк. Ремапот ги менува овие параметри, сите или делумно некои. ремапот може да биде поагресивен или помалку агресивен.
У основа тоа е тоа.

Уште еднаш огромна благодарност до тебе Џонтра (се извинувам за дуплиот пост)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel Vectra C Caravan 1.9 CDTI 16v
« Одговори #52 на: 08 Февруари 2016, 00:29:44 am »
Се вози домаќински и со чип, не се секирај.
Во секое време ја имаш фабричката мапа, како и до сега..
Но, ако некогаш затреба... ;D






Отсутен 80 B4

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 137
Одг: Opel Vectra C Caravan 1.9 CDTI 16v
« Одговори #53 на: 08 Февруари 2016, 21:20:54 pm »
Е ова е веќе нештооо