^^^
Еее ама кај нив 200K miles се возени на shell, bp, aral горива, кај нас мак петрол, пуцко петрол, детоил. Си има голема разлика. Тоа го имам приметено и на мојата кола, од Унгарија нагоре кога точам гориво колата се препородува, а кај нас како да има 20 кс помалку, сецка, трокира. Арно и издржуваат дизните по 150k km кај нас. За мене лично дизел возило на старо е добро до 180 000км да се земе, над тоа веќе се јавуваат многу предвидени (замаец, ламела, турбина, предница) и непредвидени трошоци (сензори во мотор, бош пумпа, дизни). Ако тој што ја купува колата има спремено дополнителен буџет за да ги покрие овие трошоци и има нерви и слободно време да се ака по мајстори (мин. кај 5 мајстора треба да се оди кај нас за да се открие правиот проблем) тогаш километражата и не е толку битна. Да не зборувам дека сите тие работи ќе откажуваат постепено значи има да фати реума по гаражи и сервиси и пак без гаранција.
Така е, после 180-200000км, се ќе почне да откажува. Затоа колите со мала километража, со сервисна книшка па и од овде купени, се поскапи.
Ама кај нас тоа не се цени,, ке се залетаат за поевтина , не се знае историјата на возилото, па после ке се жалат како испаѓале дефекти .
Да, точно е, горивата ни се далеку полоши од оние во Европа, но дека тоа е пресуден фактор за да одредите дека возило над 180 000км не чини е тотална бесмислица.
Како прво СЕКОЈ производител на мотори (да, има компании кои потоа ги концепираат, па ги продаваат тие мотори на големите произведувачи) го земале во обзир лошото гориво во голем број на земји. Тоа е еден од
основните услови моторот да биде вграден во некое возило.
Секој мотор, од Спарк па до Вејрон поминува низ такви тестови, возен во секакви услови со милиони километри.
Единствен проблем настанува кога вие го тјунирате моторот, го вадите неговиот максимум, е тогаш имате навистина потреба од квалитетно гориво, кое ако го немате можат да настанат оштетувања на моторот.
Проблемите кај нашите возила е што имаме
1) Катастрофални патишта
2) Сопственици кои мислат дека возилата им се бесмртни и не вложуваат ниту денар во нив (или штедат и купуваат крајно неквалитетни делови)
3) 90% од сите мајстори кои се приучени и потполно неспобни да направат обичен сервис на возило
Ако мерило ви е 180 000км или 200 000км вие сте во тотална и апсолутна заблуда.
Застава не е мерило за таа километража, а не модерни бензинци или дизели.