Автор Тема: Mitsubishi Lancer 1.5 MIVEC Invite  (Прочитано 178986 пати)

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14291
  • Пудингот на шоферството
Одг: Mitsubishi Lancer 1.5 MIVEC Invite
« Одговори #510 на: 22 Септември 2013, 12:12:34 pm »
Веле,планираш цела кола да ја префарбуваш?
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Mitsubishi Lancer 1.5 MIVEC Invite
« Одговори #511 на: 22 Септември 2013, 12:56:30 pm »
А неможе тоа делче да се среди само, рецимо дијаметар 3-4 cm (соголување до лим и префарбување со сите подготовки) па после да се опне полирање?

Верувам и така ќе се познава, ама веројатно помалку од сега, а и нова кола јас не би префарбувал.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14291
  • Пудингот на шоферството
Одг: Mitsubishi Lancer 1.5 MIVEC Invite
« Одговори #512 на: 22 Септември 2013, 13:09:23 pm »
Незнам каков му е планот на Веле,но префарбување на цела кола(скоро нова) според мене не иди во предвид(јас да одлучувам).Најдобра опција фарбање само на хаубата и еден третман кај Те-ен,ем економски исплатливо ем огромен ефект.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Mitsubishi Lancer 1.5 MIVEC Invite
« Одговори #513 на: 22 Септември 2013, 13:13:29 pm »
така како што вика игор, нека ја прснат на флека,греота е цела хауба да се шмиргла само за една точка
а ако си ја знае мајсторот работата и на флека нема ништо да се познава

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6151
Одг: Mitsubishi Lancer 1.5 MIVEC Invite
« Одговори #514 на: 22 Септември 2013, 14:17:59 pm »
така како што вика игор, нека ја прснат на флека,греота е цела хауба да се шмиргла само за една точка
а ако си ја знае мајсторот работата и на флека нема ништо да се познава

Така, така. Јасно.

Да се избегнува фарбање на цела хауба. Прав мајстор флеката ќе ја направи да не се познава ич.

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: Mitsubishi Lancer 1.5 MIVEC Invite
« Одговори #515 на: 22 Септември 2013, 14:26:18 pm »
Па целата поента на фарбањето на флека е да не се познава. Ако знае мајсторот убаво да ја извлече бојата нема да се познава. Башка црна боја не е тешка за гаѓање.
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6151
Одг: Mitsubishi Lancer 1.5 MIVEC Invite
« Одговори #516 на: 22 Септември 2013, 14:40:28 pm »
Па целата поента на фарбањето на флека е да не се познава. Ако знае мајсторот убаво да ја извлече бојата нема да се познава. Башка црна боја не е тешка за гаѓање.

Јасно. Баш затоа треба да се однесе не право место, кај вистинскиот човек.

А и секако ќе биде поевтино од фарбање на цела хауба.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Mitsubishi Lancer 1.5 MIVEC Invite
« Одговори #517 на: 22 Септември 2013, 14:56:03 pm »
Вака, со ред...

- Хаубата многу веројатно дека ќе мора целата да се префарба, пошто е решето направена.
- Крилата се лом направени, пошто кај нас стока паркира, а не луѓе, па внимателното отварање врата е непоимлива ментална тортура и затоа се избегнува по секоја цена. Без разлика на тоа што лом му ја правиш колата на тој до кој си паркирал.
- На возачката врата има вдлабнатина и оштетување, како последица од откачувањето и паѓањето на дел од рампа на градски паркинг.
- На лева задна врата има последица од тап удар, пошто има искривување, а не е пукната боја/лак. Мора пеглање и средување од корен.
- На совозачка врата има три вдлабнатини непосредно под прозорот, ради тоа што кога горенаведената стока проаѓа на паркинг, не е битно да се обрнува внимание на паркираните коли.
- На десна задна врата има оштетување од некакво гребење. Не сум најсигурен, ама нешо ми кажуе дека сам сум си крив за тоа, оти се праев паметен у погрешен момент.

Имам понуда од Аутомакедонија за средување (пеглање, фарбање, лакирање) на 3/4 од колата, односно се’ без браници, задна хауба и кров, и се мислам дали да се нафаќам или не. Во понудата е вклучено полирање на целата кола на крај. Има ли некој некакви информации за стручноста на „молеро-фарбарскиот“ дел од сервисот на Аутомакедонија?
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Mitsubishi Lancer 1.5 MIVEC Invite
« Одговори #518 на: 22 Септември 2013, 14:57:35 pm »
абе не се заебавај за 3 гребнатинки цела кола да ја фарбаш

фабрика си е фабрика

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Mitsubishi Lancer 1.5 MIVEC Invite
« Одговори #519 на: 22 Септември 2013, 15:01:54 pm »
абе не се заебавај за 3 гребнатинки цела кола да ја фарбаш

фабрика си е фабрика

Па да ти кажам најискрено, веројатно баш поради ова го јадам ку**т сеа. Фабричкиот лак е толку очајно тенок и неквалитетен, што е чудо некое. Затоа сум у мисла да ја средам цела кола, прописно да ја излакирам, и после тоа со полирање да нанесам заштитен восок.

The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Mitsubishi Lancer 1.5 MIVEC Invite
« Одговори #520 на: 22 Септември 2013, 15:08:58 pm »
каков сака нека е,чим од фабрика го оставиле така,значи ќе држи

среди ги овие нуклерниве говна правец кај те-ен на полирање и после на 3-4 месеци премачкувај ја со восок,за пак да не бидне ваков проблем

а иначе за гребнатинки и владблатинки секогаш ќе ги има колку и да пазиш,ќе ја префарбаш и после 3-4 години пак ќе ја фарбаш ради истиве причини?

пари фрлени у вода

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6151
Одг: Mitsubishi Lancer 1.5 MIVEC Invite
« Одговори #521 на: 22 Септември 2013, 15:29:45 pm »
Апсолутно се сложувам со Smichka.

Среди што може да се среди со флеки (еве, фрли докај 150-200 евра), полирање кај некој од стручњациве на форумов, и чист есап.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Mitsubishi Lancer 1.5 MIVEC Invite
« Одговори #522 на: 22 Септември 2013, 17:05:22 pm »
Ама фино се расфрлате со еврава, небаре трошки од чаршаф се...

150-200 евра за „средување“ со флеки + околу 140 евра полирање кај TE-EN (работна рака, патни трошоци и престој во Прилеп, пошо треба 2 дена да се работи колата) = речиси колку понудата што ми ја дадоа од Аутомакедонија за комплетен третман. И сеа?
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Mitsubishi Lancer 1.5 MIVEC Invite
« Одговори #523 на: 22 Септември 2013, 17:09:20 pm »
кој бе 150-200 евра за флеки

не им давај поише од 50 евра,колку? 3 точки имаше за фарбање?

140 евра за кај те-ен? зошто имам претстава дека е доста поефтино ?

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Mitsubishi Lancer 1.5 MIVEC Invite
« Одговори #524 на: 22 Септември 2013, 17:14:58 pm »
Пожелно е целата хауба да се префарба пошто е лом и од смолата, и од камчиња, и од што све не, и има дел кај што треба да се пегла, пошо има вдлабнатина.

Види што се’ е вклучено за кај ТЕ-ЕN. Работната рака не е 140 евра. Целокупниот проект би ме фатил отприлика толку.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.