Автор Тема: Mitsubishi Lancer 1.5 MIVEC Invite  (Прочитано 178923 пати)

Отсутен DayWalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3063
  • Ќебапбрингер!
Одг: Mitsubishi Lancer 1.5 MIVEC Invite
« Одговори #345 на: 24 Јануари 2012, 00:12:14 am »
Хммм...незнам се некако накај НЕ ми оди ова...незнам, можда да се исти боите на светлата, некако ќе го сварам или пак би изгледало интересно, вака некако не ми штима :)
Just sayin

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Mitsubishi Lancer 1.5 MIVEC Invite
« Одговори #346 на: 24 Јануари 2012, 02:15:48 am »
@viksa: фала за деталното објаснување :)

Ениху, ќе ги вадам тие диоди (во маската), пошто се’ повеќе не ми се свиѓаат, отколку што ми се свиѓаат. А поготово па пошто има веќе некој со таква ствар, нејќам да бидам као него, без разлика на тоа дали ќе го напраам да изглеа боље или не. Битно сум пробал нешто...

А за црвените диоди што ми се внатре, може само од инает да се збори дека не чинеле, или се вакви или такви, или дека ќе треба да чекам приватен 9, со здравствена книшка у раце и слично... Мене ми изгледаат фантастично и ми праат мерак, а побитно од тоа нема.

Фала на сите за фидбекот :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5548
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: Mitsubishi Lancer 1.5 MIVEC Invite
« Одговори #347 на: 24 Јануари 2012, 02:26:26 am »
Za crvenite diodi vo potpolnost te podrzuvam i mislam deka stojat dobro.
Tvoja kola tvoja odluka.
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен DayWalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3063
  • Ќебапбрингер!
Одг: Mitsubishi Lancer 1.5 MIVEC Invite
« Одговори #348 на: 24 Јануари 2012, 14:00:56 pm »
Црвените никако вадење, бар јас така мислаам :) тие се еден ептен убав детал у целата внатрешност..ова у фиеста иде у сериска опрема у Титаниум и е екстра, ја сакам вакво да си стаам...поетата е што јачината на светлината треба да си ја наштелуваш за да ти биде пријатна у вожња...мислам дека тоа го направи ти нели веќе :)


Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Mitsubishi Lancer 1.5 MIVEC Invite
« Одговори #349 на: 24 Јануари 2012, 14:08:45 pm »
Црвените уопште не се ни тема на дискусија, а не па за вадење :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Sarach

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 698
Одг: Mitsubishi Lancer 1.5 MIVEC Invite
« Одговори #350 на: 24 Јануари 2012, 14:14:57 pm »
@Daywalker, kaj ti e volanot? Ili so joystick ja vozis kolata! Hahahaahhahaha

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3464
Одг: Mitsubishi Lancer 1.5 MIVEC Invite
« Одговори #351 на: 24 Јануари 2012, 14:16:16 pm »
@Daywalker, kaj ti e volanot? Ili so joystick ja vozis kolata! Hahahaahhahaha
Мрдни ја сликата по десно :)

Отсутен DayWalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3063
  • Ќебапбрингер!
Одг: Mitsubishi Lancer 1.5 MIVEC Invite
« Одговори #352 на: 24 Јануари 2012, 14:17:55 pm »
Хахахах не е ова мојата, ја најдов слика ме мрзеше да барам од лево волан, поентата е таа де исто е :)

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Mitsubishi Lancer 1.5 MIVEC Invite
« Одговори #353 на: 24 Јануари 2012, 14:21:57 pm »
Паметно што си решил да ги вадиш диодите кај маската :)

Сега го видов тој апдејт.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Sarach

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 698
Одг: Mitsubishi Lancer 1.5 MIVEC Invite
« Одговори #354 на: 24 Јануари 2012, 17:17:38 pm »
@Prcko na sala bese muabetot........ hihihihihihihihii

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Mitsubishi Lancer 1.5 MIVEC Invite
« Одговори #355 на: 26 Јануари 2012, 11:46:25 am »
чекам приватен 9, со здравствена книшка у раце
Хахаха, се згазив од смеење на ова. До која здравствена установа води приватна 9-ка? До некоја душевна болница или?  ;D
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Mitsubishi Lancer 1.5 MIVEC Invite
« Одговори #356 на: 23 Февруари 2012, 00:27:49 am »
Тоа време само си го видела, а за жал не си го чула ;)

Ениху, фати комплет 7000, кај АС-Стил, кај ресторан Дојрана... Шо бизнис видоа луѓето од нас, тоа чудо некое :D
Внатре се осеќа промена дефинитивно, мислам, секако ќе познаеш дека има модификација направено. Да е нападно или да пречи, не е... Сум пробал и на пократки и на подолги релации, стварно не е проблем. Или барем мене не ми е,  шо знам...

Еве osmica8 нека каже како он го доживеа звукот, пошо се возеше со мене накај Попова Кула кога идевме колективно.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11741
  • Архитект
Одг: Mitsubishi Lancer 1.5 MIVEC Invite
« Одговори #357 на: 23 Февруари 2012, 00:35:51 am »
Дефинитивно се осеќа дека има некоја модификација.
Мислам дека не би требало да смета многу. Јас го сакам звукот, не ми прави проблем.
Навика е се. ;D

Мислам дека велештрумф нема да прави проблем, да го чуете во живо звукчето и од внатре.

Отсутен Z128

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 378
  • ? ? ?
Одг: Mitsubishi Lancer 1.5 MIVEC Invite
« Одговори #358 на: 10 Март 2012, 19:47:44 pm »
@велеструмф Ги прочитав сите страници за лансерот, но не сретнав ништо за моторот и воопшто возењето, па пиши каков е, влече-не влече, треба ли да го цедиш, бучен ли е, возењето какво е (тврдо-меко-нормално), како држи пат и слично...

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Mitsubishi Lancer 1.5 MIVEC Invite
« Одговори #359 на: 12 Март 2012, 09:48:50 am »
Веројатно пошто е претставување на возило, а не тест ;)

Ениху, у релативно кратки црти:

- Одлично моторче, класично јапанче, сака високи вртежи. Влече одлично, имајќи ја предвид кубикажата и тежината на колата, ама си бара малце поголемо познавање, ако сакаш соодветно да го искористиш целиот негов потенцијал. Одлично звучи на високи вртежи, на ниски е тапа (ама има начини да се среди и тоа ;))
- Возењето е комфорно, а подвозјето доволно информативно, но не нападно. Во кривини нема да те залепи за прозор, ама па нема ни кичма да ти разбие коа ќе пројдеш преку камче. Одлично подесено подвозје и за комфорно возење, и за агресија кога така ќе се осеќаш :)
- Исклучително просторна кабина, едноставен дизајн на внатрешноста, со прости и едноставни линии и форми, без непотребни експерименти. Ергономија, квалитет и завршна обработка на многу високо ниво (иако на прв поглед не изгледа така). Одлично фабричко озвучување (иако кај мене фали влез за екстерен уред или УСБ).
- Потенцијална негативност: ковчест мењач. Прецизен и со кратки одови, ама „зглобен“ :) Мене лично ми се свиѓа, пошто ти дава до знаење дека си ставил во брзина, а не дека проаѓаш со жежок нож низ путер. Имам слушнато коментари дека на луѓе не им се свиѓа мењачот, ама тоа си е прашање на вкус нели :)
- Негативности: Нагласена бучност во кабината (би требало да е средено со поновите модели, мојот е од првите што ги донесоа тука). Спортбекот има значително подобра звучна изолација. ОДВРАТНИ фабрички гуми (Dunlop SP 2050m). Лош тапацир во багажникот (кај поновите не знам како е). Релативно тежок и непрегледен при возење наназад (претпоставувам дека е така за сите седани и си бара навикнување).
- Што ми пречи: премногу лесен волан. Директен и прецизен, ама без доволно повратна информација. Поголемите гуми го анулираат овој „проблем“. Нема светло во фиокичката. Нестандардните димензии на гумите повлекуваат дополнителен трошок.

Тоа би било, ако те интересира нешто повеќе, слободно прашај :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.