Автор Тема: Opel vs Honda  (Прочитано 116087 пати)

Отсутен BokiCivic

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3803
  • Боинг 747
Одг: Opel vs Honda
« Одговори #180 на: 12 Октомври 2011, 10:47:30 am »
И сега јас ќе ставам вакво видео за да се види после колку малтретирање откажа


и нема крај со видеава ама тоа е џабе зботиш :)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Opel vs Honda
« Одговори #181 на: 12 Октомври 2011, 10:49:45 am »
Океј ајде да ја баталиме темава... нема повеќе поента.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Opel vs Honda
« Одговори #182 на: 12 Октомври 2011, 10:50:07 am »
Жити очи дај ни ги твоите извори, многу ме интересираат.

Ако не е факт тоа дека моторот од Хондиниот автомобил од 63-та фабрички врти до 9500 вртежи, тогаш дај објасни ни што е факт и критериум за факти па во иднина да се придржуваме кон твоите насоки.

А потоа те молам, поткрепини ги твоите изјави со фактите од твоите извори. Значи според кои факти:
1) Опел ги има најдобрите бензинци на светот и тоа така и ќе остане?
2) Сите современи атмосферски бензинци водат корен од Опеловите мотори?
2а)  Како Ходнините атмосферски бензинци водат корен од Опеловите мотори?
3) Сите научиле како се прават мотори од никој друг освен Опел?
4) Дека Опел одсекогаш бил неприкосновен со најжилави атмосферски ото мотори?

Кој е твојот критериум за НАЈДОБРИ МОТОРИ и кој е твојот критериум за издржливост?
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel vs Honda
« Одговори #183 на: 12 Октомври 2011, 10:51:02 am »
Gojdo..uste ti se cudam kako ne te mrzi...

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Opel vs Honda
« Одговори #184 на: 12 Октомври 2011, 10:54:17 am »
Гојдо се тоа е пишано погоре. Те молам не ме прозивај повеќе на оваа тема. Не е интересна веќе темава.

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7277
Одг: Opel vs Honda
« Одговори #185 на: 12 Октомври 2011, 10:55:01 am »
Како бре сите не возиме Мерцедес, мајку му ...
Не би имало ваква расправија...

Отсутен BokiCivic

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3803
  • Боинг 747
Одг: Opel vs Honda
« Одговори #186 на: 12 Октомври 2011, 10:55:38 am »
Ако се толку добри моторите на Опел зошто не се користат во F1??

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Opel vs Honda
« Одговори #187 на: 12 Октомври 2011, 10:57:59 am »
Ако се толку добри моторите на Опел зошто не се користат во F1??
Од иста причина од која не се користат и во багери

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Opel vs Honda
« Одговори #188 на: 12 Октомври 2011, 10:58:48 am »
Стратро, си кажа ти дека не читам постови, па може и залуден ти е трудот. За промена дали ќе изнесеш некој факт и доказ од кажаното? Бидејќи први ги изнесовте вашите ставови со Фаланџи ја имате таа чест први да си ги поктрепите ставовите. Потоа и јас ќе и изнесам моите докази, факти и аргументи, па може да продолжиме да зборуваме аргументирано.

Во спротивно, ако и понатаму продолжите да постирате со видеа од убер-тјунирани Калибри способни да извозат 2km во континуитет во open loop и муабети од чичко и стрико, само ќе ја спамирате темата и никако нема да придонесете за квалитетна дискусија.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен BokiCivic

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3803
  • Боинг 747
Одг: Opel vs Honda
« Одговори #189 на: 12 Октомври 2011, 11:11:53 am »
Стратро, си кажа ти дека не читам постови, па може и залуден ти е трудот. За промена дали ќе изнесеш некој факт и доказ од кажаното? Бидејќи први ги изнесовте вашите ставови со Фаланџи ја имате таа чест први да си ги поктрепите ставовите. Потоа и јас ќе и изнесам моите докази, факти и аргументи, па може да продолжиме да зборуваме аргументирано.

Во спротивно, ако и понатаму продолжите да постирате со видеа од убер-тјунирани Калибри способни да извозат 2km во континуитет во open loop и муабети од чичко и стрико, само ќе ја спамирате темата и никако нема да придонесете за квалитетна дискусија.
потпуно се согласувам со тебе

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel vs Honda
« Одговори #190 на: 12 Октомври 2011, 12:09:11 pm »
Najmal problem e da se  iznesat dokazi, linkovi, Nurburgring vreminja  i klipovi od youtube...ali mislam deka mnogu ke se raskarame vo temava bez potreba, a toa ne sakam da se sluci ...pogotovo koga inicijalniot muabet bese za noviot turbo motor koj honda ke go vgraduva vo Civik Type R, a ne za atmosferci.

Zatoa, ako stvaaarno Ve interesira,  ( po tret pat) ve upatuvam, objektivno  sami da si proguglate kako stojat Hondinite atmosferci protiv Opelovite...i na you tube i niz netov.
Ok?
 :)
Moeto mislenje po ova prasanje ke go zadrzam za sebe..a nemam potreba da go nametnuvam na nekoj drug..najmalku na Gojdo koj nitu ima Honda nitu ima Opel.

Отсутен BokiCivic

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3803
  • Боинг 747
Одг: Opel vs Honda
« Одговори #191 на: 12 Октомври 2011, 12:30:08 pm »
неее стварно веќе не ми се пишуваат кометари во вакви нападни теми

крај

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Opel vs Honda
« Одговори #192 на: 12 Октомври 2011, 12:53:22 pm »
Ако се толку добри моторите на Опел зошто не се користат во F1??
Значи сите мотори што не се користат во Ф1, не чинат ?
Можеби тоа што се користат во формула 3, мислам дека така беше, и тоа не чини.

„The 20XE has now evolved into a large family of GM 16v engines, one of which is a 2.2L 16v chain driven engine found in many GM brands, including Saab, Pontiac, Saturn, Chevrolet, Oldsmobile. It was borrowed to Fiat and Alfa Romeo, for the Croma and the 159 respectively.“

„The C20XE engine's heads came in two notable forms. The original versions which appeared in the Astra GTE, Calibra and Vauxhall Cavalier/Opel Vectra between 1988 and 1991 were cast by Cosworth.“


„The C20XE is also a popular choice for many people that want a 16v engine in their mini, due to its relatively compact arrangement (with gearbox) and its cost effectiveness. The C20XE engine can also be fitted to the MkI and MkII Ford Escort models using Sierra 2litre "Pinto" gearbox and running gear, this is a popular modification for the race enthusiast. This is also a popular powerplant in hot rods and kit cars.“„The engine produces 150 bhp (112 kW; 152 PS) at 6,000 rpm, with a low optimum specific fuel consumption of 232 g/kWh which is equivalent to a maximum efficiency of 37 per cent; a better efficiency than some of the diesel engines that were available at the time of its release. The valves are set at 46 degrees and are accompanied by pistons with shallow valve pockets - thereby eliminating the need for a shorter con rod hence, allowing a suitable compression ratio to be achieved. Long spark plugs are used and positioned concentric to the cylinder. The later engine were suffixed C20XELN to indicate 'Low Noise' revisions (smaller cylinder head port, cast pistons, and different crank bearing size) in line with EU regulations. The engine has a square bore/stroke and shares piston dimensions with thе Bugatti Veyron(86mm x 86mm).“

Ова се факти, бујрум...

http://en.wikipedia.org/wiki/C20XE


« Последно менување: 12 Октомври 2011, 13:11:57 pm marsher »

Отсутен BokiCivic

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3803
  • Боинг 747
Одг: Opel vs Honda
« Одговори #193 на: 12 Октомври 2011, 12:59:53 pm »
okkk

Отсутен S16-HGT

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4442
  • НУКЛЕАРЕН КОМАРЕЦ
Одг: Opel vs Honda
« Одговори #194 на: 12 Октомври 2011, 14:32:01 pm »
Гојдо и Фаланга и безтоа сте си у комшии, попладне тркнете до kaj Жабар  ;D :D