Автор Тема: CARclub Тест: Audi Q7 3.0 TDI S-Line  (Прочитано 9682 пати)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: CARclub Тест: Audi Q7 3.0 TDI S-Line
« Одговори #30 на: 07 Ноември 2015, 23:51:31 pm »
..... да, пошто ќе ти троши 100 грама повеќе :P
Не! Затоа што треба да си го расипе комфоорт во возењето, пред се за да се сместат тие (шофер)+4, а потоа да преживува како секоја дупка и нерамнина се пренесува по подвозје и шасија, а финално не тегне исто кола со само шофер и шофер +4, па макар и Шево Спарк да е.


И јас избегнувам да возам 5 души поради горе-образложеното, т.е. прифаќам само ултра кратки релации во град. За одење ван Скопје, пример до Охрид, Солун или слично, ни под разно не прифаќам 5 души во кола. Дури тој четвртиот ми е проблем, ако е човек со нормална големина затоа што тоа подразбира да морам да си го повлечам седиштето понапред, што неќам!
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2648
Одг: CARclub Тест: Audi Q7 3.0 TDI S-Line
« Одговори #31 на: 08 Ноември 2015, 03:33:40 am »
нека ги регистрират колите за 4 души, барем да имам оправдание кога ќе кажам не бива.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20115
Одг: CARclub Тест: Audi Q7 3.0 TDI S-Line
« Одговори #32 на: 08 Ноември 2015, 03:49:18 am »
Па кажи на регистрација дека сакаш за 4 луѓе осигурување, а не за 5.

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2648
Одг: CARclub Тест: Audi Q7 3.0 TDI S-Line
« Одговори #33 на: 08 Ноември 2015, 03:53:24 am »
на сообраќајна си пише: седишта - 5
демек ќе го сменат у 4?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Одг: CARclub Тест: Audi Q7 3.0 TDI S-Line
« Одговори #34 на: 08 Ноември 2015, 09:54:47 am »
..... да, пошто ќе ти троши 100 грама повеќе :P
Не! Затоа што треба да си го расипе комфоорт во возењето, пред се за да се сместат тие (шофер)+4, а потоа да преживува како секоја дупка и нерамнина се пренесува по подвозје и шасија, а финално не тегне исто кола со само шофер и шофер +4, па макар и Шево Спарк да е.


И јас избегнувам да возам 5 души поради горе-образложеното, т.е. прифаќам само ултра кратки релации во град. За одење ван Скопје, пример до Охрид, Солун или слично, ни под разно не прифаќам 5 души во кола. Дури тој четвртиот ми е проблем, ако е човек со нормална големина затоа што тоа подразбира да морам да си го повлечам седиштето понапред, што неќам!
Конечно разум!!!! Поготово она со мрткање на седиштето на возачот понапред.

Само суперб! Ете ЗАТОА ТОЛКУ ГО ТРУБАМ. Имало и друг човек освен мене со тој скандалозен проблем.

Дури и Е класа не нуди доволно простор за тој позади ако не го подмрднам седиштето нанапред. И за во град вади од кожа максимално, ама за на отворено!? Уф. Таман си се спремил да уживаш на претстојниот викенд/одмор и неможам како човечко битие да си седам во кола. (Или ако јас си седам тој/таа од зад да се пика)

А јас сакам возење со 4рица во кола која има место за 4 души како Суперб, ес класа, бмв 7 и слично. Поготово на долг пат. Муабети и разонода ми годат. Поготово ако не се умоболни луѓето во колата па да шлапаат глупости. А обично не се такви.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Audi Q7 3.0 TDI S-Line
« Одговори #35 на: 08 Ноември 2015, 09:59:32 am »
Па кажи на регистрација дека сакаш за 4 луѓе осигурување, а не за 5.


Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20115
Одг: CARclub Тест: Audi Q7 3.0 TDI S-Line
« Одговори #36 на: 08 Ноември 2015, 13:00:59 pm »
Прашај следен пат на регитрација види што ќе ти кажат чим ти е смешно. :)

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Одг: CARclub Тест: Audi Q7 3.0 TDI S-Line
« Одговори #37 на: 10 Ноември 2015, 13:51:09 pm »
Си играв пред некое време на БМВ конфигураторот и скоцкав една Х5-ка 4.0д(315кс) со М-пакет и 95% од можната опрема, плус индивидуал боја која кошта ~3к евра, аудио систем што кошта исто така 3-4к евра и стигнав до цена од ~105к евра, во Германија. Со вакви цени на Џ5 и Љ7, волвото на клоци испаѓа од можен избор, додека Аудиво не само што малце се занеле и они со цената, туку е и премногу контејнерасто за да уоппште се носи со изгледот на БМВ-то.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5044
  • The Spartan General
Одг: CARclub Тест: Audi Q7 3.0 TDI S-Line
« Одговори #38 на: 10 Ноември 2015, 13:54:24 pm »
Си играв пред некое време на БМВ конфигураторот и скоцкав една Х5-ка 4.0д(315кс) со М-пакет и 95% од можната опрема, плус индивидуал боја која кошта ~3к евра, аудио систем што кошта исто така 3-4к евра и стигнав до цена од ~105к евра, во Германија. Со вакви цени на Џ5 и Љ7, волвото на клоци испаѓа од можен избор, додека Аудиво не само што малце се занеле и они со цената, туку е и премногу контејнерасто за да уоппште се носи со изгледот на БМВ-то.

Цените на БМВ во Германија се доста конкурентни во однос на другите непремиум марки. Зошто и како? Не знам.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20115
Одг: CARclub Тест: Audi Q7 3.0 TDI S-Line
« Одговори #39 на: 10 Ноември 2015, 14:00:57 pm »
Да те поправам само, нема 4.0д, 3.0(40d) е тој ама твин турбо.

Присутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8961
Одг: CARclub Тест: Audi Q7 3.0 TDI S-Line
« Одговори #40 на: 10 Ноември 2015, 14:01:15 pm »
домашно производство :D

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Одг: CARclub Тест: Audi Q7 3.0 TDI S-Line
« Одговори #41 на: 10 Ноември 2015, 14:06:05 pm »
Набрзинка наштракав една конфигурација на Ку7 на ауди.де и крајната цена искочи многу блиску до 100к. Што значи, ако споредуваме цени во Германија, тука се негде и го повлекува кажаното дека Ауди се занеле со цената.


Да те поправам само, нема 4.0д, 3.0(40d) е тој ама твин турбо.
Знам дека е 3.0 твин турбо, ама таква им е ознаката. 40д е замена за претходникот, 35д.

едит: сеа видов зашто ме корегираш, сум ставил точка меѓу 4 и 0, и сум го направил моторот 4 литарски :)

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20115
Одг: CARclub Тест: Audi Q7 3.0 TDI S-Line
« Одговори #42 на: 10 Ноември 2015, 14:09:09 pm »
Направи од ГЛ една да видиме BMW и Audi колку забегале со цените.

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Одг: CARclub Тест: Audi Q7 3.0 TDI S-Line
« Одговори #43 на: 10 Ноември 2015, 14:12:37 pm »
Не знам дали директен конкурент на Џ5 и Љ7 е МЛ(ГЛЕ по ново) или ГЛ(ГЛС по ново), ама мислам дека е првиот. 2013/14 ГЛ350 со АМГ пакет и 98% од можната опрема кошташе ~120к евра, кај нас.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: CARclub Тест: Audi Q7 3.0 TDI S-Line
« Одговори #44 на: 10 Ноември 2015, 14:55:37 pm »
GLE е со X5 сигурно, Q7 појма неам со кого е, и така е Ауди па не го есапам ;D
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.