е тоа е веќе друг муабет...
бендексот на алансерот, или некои го викаат автоматче за алансер, ти е при крај... нај веројатно.. но има мали шански да е и реленцето кое дава струја на бендексот, доколку го има тоа реле...
ке мораш со мајстор да го направиш следниов тест.. да ја загреете убаво колата, нормално седејки колата на канал... изгаси ја и ако нејке да запали, мајсторот знае каде да даде директна струја на алансерот за да завргла... не би ти објаснувал каде и како, за нестручни лица, може беља да направат...
вториот тестинг е, да ја откачи жицата од алансерот и да чуете дали “клецка“ релето или не, на загреано... сепак, ова за релето треба да се провери во датата за тоа возило дали го има... ако го нема, релето, ДЕФИНИТИВНО е само автоматчето отидено... нема друго...