Автор Тема: Ford Fiesta 1.4 tdci  (Прочитано 11337 пати)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Ford Fiesta 1.4 tdci
« Одговори #15 на: 14 Февруари 2011, 15:20:28 pm »
Значи плаче за интеркулер, ремап, филтер за ваздух и издув. И има да фуче.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен S16-HGT

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4442
  • НУКЛЕАРЕН КОМАРЕЦ
Одг: Ford Fiesta 1.4 tdci
« Одговори #16 на: 14 Февруари 2011, 15:24:23 pm »
1.4 "Tiger"
The Duratorq DLD-414 (or DV4) is a 1.4 L (1399 cc/85 cu in) straight-4 turbo-Diesel. Output is 50 kW (67 hp) at 4500 rpm and 160 N·m (117 ft·lbf) at 2000 rpm. This engine was developed in Trémery by Peugeot, as described in the joint-venture agreement with Ford.
The DV4 is available in two versions:
One, an 8-valve design, uses a Borg-Warner KP35 turbocharger, but no intercooler. This is the same turbocharger as the Renault K9K Diesel. It is Euro III compliant, but received a diesel particulate filter in 2006 to make it Euro IV compliant.

Го решивте ли муабетот колку цилиндри има убавицата? :)


има 3, бе :):):)

Отсутен maci

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1316
Одг: Ford Fiesta 1.4 tdci
« Одговори #17 на: 14 Февруари 2011, 21:37:00 pm »
3 или 4?
да фрламе 5 ка или глава? :)
« Последно менување: 15 Февруари 2011, 09:24:09 am maci »
форд фиеста 1,4 тдци

Отсутен S16-HGT

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4442
  • НУКЛЕАРЕН КОМАРЕЦ
Одг: Ford Fiesta 1.4 tdci
« Одговори #18 на: 15 Февруари 2011, 08:51:50 am »
1.4 "Tiger"
The Duratorq DLD-414 (or DV4) is a 1.4 L (1399 cc/85 cu in) straight-4 turbo-Diesel. Output is 50 kW (67 hp) at 4500 rpm and 160 N·m (117 ft·lbf) at 2000 rpm. This engine was developed in Trémery by Peugeot, as described in the joint-venture agreement with Ford.
The DV4 is available in two versions:
One, an 8-valve design, uses a Borg-Warner KP35 turbocharger, but no intercooler. This is the same turbocharger as the Renault K9K Diesel. It is Euro III compliant, but received a diesel particulate filter in 2006 to make it Euro IV compliant.

Го решивте ли муабетот колку цилиндри има убавицата? :)


има 3, бе :):):)


да не испадне на крај дека има 5 :):)  1.4 tdci 20v :)

Отсутен maci

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1316
Одг: Ford Fiesta 1.4 tdci
« Одговори #19 на: 15 Февруари 2011, 09:25:08 am »
ни 3 ни 4.
нека бидат 3 и пол  ;)



« Последно менување: 15 Февруари 2011, 09:30:18 am maci »
форд фиеста 1,4 тдци

Отсутен S16-HGT

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4442
  • НУКЛЕАРЕН КОМАРЕЦ
Одг: Ford Fiesta 1.4 tdci
« Одговори #20 на: 15 Февруари 2011, 09:56:50 am »

Отсутен Mato_Zlato

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 316
Одг: Ford Fiesta 1.4 tdci
« Одговори #21 на: 16 Февруари 2011, 11:12:15 am »
има интересна опција за паркинг сензори во AutoLand се местат на задна таблица, нема никакво бушење, и изгледаат доста дискретно, можеш да одиш да прашаш и да ги видиш.
EAST SIDE DRIVERS

Отсутен maci

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1316
Одг: Ford Fiesta 1.4 tdci
« Одговори #22 на: 16 Февруари 2011, 11:26:23 am »
благодарам за инфото мато злато
форд фиеста 1,4 тдци

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Ford Fiesta 1.4 tdci
« Одговори #23 на: 11 Април 2011, 16:35:23 pm »
Многу ебачка бојава. НЕма шанси да го утнеш на паркинг.

Отсутен maci

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1316
Одг: Ford Fiesta 1.4 tdci
« Одговори #24 на: 12 Јули 2011, 08:10:36 am »
летно освежување













форд фиеста 1,4 тдци

Отсутен maci

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1316
Одг: Ford Fiesta 1.4 tdci
« Одговори #25 на: 17 Август 2011, 00:38:25 am »
ова е со највисоко ниво на опрема,вака изгледа таблата.
или за поголема слика подобро да се види еве го линкот http://www.oursocialmedia.com/wp-content/uploads/fiesta-interior.jpg
кликнете на линкот и има убав зум.





« Последно менување: 17 Август 2011, 00:41:49 am maci »
форд фиеста 1,4 тдци

Отсутен maci

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1316
Одг: Ford Fiesta 1.4 tdci
« Одговори #26 на: 23 Август 2011, 11:53:08 am »
Технички податоци:

мотор: Euro IV, дизел, четиритактен, четирицилиндричен, водено ладен, сместен напред напречно
работна зафатнина: 1.398 cm3
пречник и ôд: 73,7x82,0 mm
степен на компресија: 18,0:1
напојување: една брегаста оска во главата, два вентила по цилиндар, common rail директно вбризгување на горивото, турбо компресор
максимална силина: 68 KS (50 kW) при 4.000 min-1
максимален вртежен момент: 160 Nm при 1.750 min-1

трансмисија: на предните тркала преку петстепен мануелен менувач
ослонување: напред мекферсонови нозе, попречни рамења, стабилизатор, назад полукрута оска, спирални пружини
сопирачки: напред самовентилирачки дискови, назад барабан, ABS, EBD
пневматици: 175/65 R14

каросерија: хечбек со три/пет врати, пет седишта
должина х ширина х висина: 3.950x1.722x1.481 mm
меѓуоскино растојание: 2.489 mm
траги (напред/назад): 1.473/1.460 mm
тежина: 1.011 kg
максимална тежина: 1.535 kg
приколка со сопирачки: 750 kg
багажник: 295/979 dm3
резервоар: 45 литри

максимална брзина: 162 km/h
забрзување 0-100 km/h: 14,9 секунди
потрошувачка (отворен пат/град/просек): 3,5/5,3/4,2 l/100 km
емисија на CO2: 110 g/km

повеќе за читање http://autoplus.com.mk/?pid=2647
форд фиеста 1,4 тдци

Отсутен maci

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1316
Одг: Ford Fiesta 1.4 tdci
« Одговори #27 на: 12 Октомври 2011, 22:44:42 pm »
денес промена на уље и филтер во форд мида.
ми кажаа дека форд го повлекол уљето 5w-30  и сега го става 5w-40 за сите форд возила.наводно ова уље било фул синтетик поквалитетно од претходното.
големо разбирање од вработениот,немав закажано но ме убута преку ред.



форд фиеста 1,4 тдци

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8870
Одг: Ford Fiesta 1.4 tdci
« Одговори #28 на: 12 Октомври 2011, 22:51:32 pm »
filterov za maslo e 2 pati poskap od najskapiot aftermarket

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Ford Fiesta 1.4 tdci
« Одговори #29 на: 17 Октомври 2011, 12:49:33 pm »
filterov za maslo e 2 pati poskap od najskapiot aftermarket

Не викаш, 3 или 4 пати ???

Филтрите се движат по цена од 180 до 250 денари...