Темава ја следам, неколку дена... и само мудро следам... и на крај , јас ке го кажам моето мислење...
И веројатно мојата математика, ке биде најисплатлива... а јас би ви дал 2 примери, па кој сакате да го одберете тој

1. Пунто1 1.4 ГТ турбо околу 135 кс, со тежина од 980 кс кое фабрички има перфомански 0-100 за 6 секунди, е сеа на сето ова + чип од 200-250 евра станува колава околу 170 кс, а цената на едно вакво количе е околу... 2000-2500 евра...
а друга подваријанта е, моторот 1.4 гт турбо да се стави, во пунто 2 каде тоа пунто е некаде околи 850 кг, и каде со сигурност би го олеснил уште 50 кг, за потреба... значи, задни седишта, предно сувозачко седиште, резевна гума, бензин, за потребите... и слично...
Мислам, дека овој проект, не би бил... повеке... 3500 евра, бидејки пунто 2 стандард се наога за 2000-2200 евра, мотор 1.4турбо имаш за 400-500 евра, остатокот 200 ева чип, и амортизери и кочници од ГТ пунто
2. Популарниот 2.0 турбо 204 кс да се стави во кадет 1 модел 1981/1985 каде таа шасија е уникатно лесна... некаде околу... 850 кг , каде со олеснување сигурно би дошла до 800 кг, моторот го знаеме сите... пасува без проблем... каде со чип... и лексмаул доага до 250 кс, и друго гарет турбинче... на стандард мотор, може да дојде и до 270-280 кс
Све ова би било, вака од прилика моторот 500-600 евра, чип 250, турбинче некоја шема... уште 200-250 евра што значи за моторот 1000 евра и за шасија 1000 евра, каде шасијата би била со 3 врати, и све на нејзе да се стави од астра гси, каде цел трап со кочници и аморитизери се по 200 евра... и еве сума сумару, да излезе 2500 евра со фабрање... да биде саталит....