Автор Тема: Избор на возило до 2500-2800 евра од 2004-2009 година  (Прочитано 5995 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55106
  • Махер
Потребно ми е возило за пријатели кое е со ниска цена и ефтино одржување. Дали имате некој предлог од познат човек?

Јас гледав вака нешто, дали знаете некоја од коливе?


^^ http://www.pazar3.mk/mk/Listing/AdDetail/Index/1972480-Ford-Fiesta---04-


^^ http://www.pazar3.mk/mk/Listing/AdDetail/Index/2127611-Ford-Fiesta--08


^^ http://www.pazar3.mk/mk/Listing/AdDetail/Index/2077427-Ford-Fiesta-1-3-benzin--05-so-klima-neuvezena-


Последнава ми изгледа премногу добро. Што мислите вие?
« Последно менување: 05 Јули 2015, 17:59:51 pm Deni »

Отсутен Diablo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 465
Одг: Избор на возило до 2500-2800 евра од 2004-2009 година
« Одговори #1 на: 05 Јули 2015, 18:02:20 pm »
Таа од Гостивар не, втората нема клима а третава изгледа одлично.Цената сигутно ќе оди надоле неколку стотки.

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11810
  • Архитект
Одг: Избор на возило до 2500-2800 евра од 2004-2009 година
« Одговори #2 на: 06 Јули 2015, 11:14:48 am »
Таа првата од Гостивар, после сообраќајката фејслифт ја направиле.
;D


Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14705
Одг: Избор на возило до 2500-2800 евра од 2004-2009 година
« Одговори #3 на: 06 Јули 2015, 11:20:51 am »
Секогаш забораваат да стават капаче за куката :D

Него пре би одел на нешто вакво

http://reklama5.mk/AdDetails?ad=1646538

Отсутен NeVeNR

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 984
Одг: Избор на возило до 2500-2800 евра од 2004-2009 година
« Одговори #4 на: 06 Јули 2015, 15:13:35 pm »
Секогаш забораваат да стават капаче за куката :D

Него пре би одел на нешто вакво

http://reklama5.mk/AdDetails?ad=1646538


Вака на слики добро изгледа колата, е сега треба да се провери во каква состојба механичка е. Можни дефекти: турбина, замаец (ретко на овој модел затоа што немаат варијабилен замаец на тој со 115 коња почесто), дизни и пумпа за гориво (ова е најголемата болка на дизеливе од ова годиште и посебно на овој мотор, затоа предлагам фул дијагностика на секоја дизна посебно и на пумпата посебно, се прави за неколку часа, подвозјето е ептен издржливо дури и за нашиве колски патишта. Ако овие работи се добри тогаш имаш добра кола која поминува со еден резрвоар над 1000км.
Зини да ти кажу.

Отсутен bobimk

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 289
Одг: Избор на возило до 2500-2800 евра од 2004-2009 година
« Одговори #5 на: 06 Јули 2015, 18:26:57 pm »
Секогаш забораваат да стават капаче за куката :D

Него пре би одел на нешто вакво

http://reklama5.mk/AdDetails?ad=1646538


Вака на слики добро изгледа колата, е сега треба да се провери во каква состојба механичка е. Можни дефекти: турбина, замаец (ретко на овој модел затоа што немаат варијабилен замаец на тој со 115 коња почесто), дизни и пумпа за гориво (ова е најголемата болка на дизеливе од ова годиште и посебно на овој мотор, затоа предлагам фул дијагностика на секоја дизна посебно и на пумпата посебно, се прави за неколку часа, подвозјето е ептен издржливо дури и за нашиве колски патишта. Ако овие работи се добри тогаш имаш добра кола која поминува со еден резрвоар над 1000км.

Да се вмешам во муабетот, ова како за мене прашање. Пример еве да има нешто за менување од работиве кои ги наброја. Ако основата е здрава, колку отприлика би чинеле овие поправки (дел или сите што ги наброја)? Пошто тој трошок можеш да си го сметаш во цената на колата и за цена испод 4000 евра да имаш топ количе.

Отсутен NeVeNR

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 984
Одг: Избор на возило до 2500-2800 евра од 2004-2009 година
« Одговори #6 на: 06 Јули 2015, 18:49:12 pm »
Секогаш забораваат да стават капаче за куката :D

Него пре би одел на нешто вакво

http://reklama5.mk/AdDetails?ad=1646538


Вака на слики добро изгледа колата, е сега треба да се провери во каква состојба механичка е. Можни дефекти: турбина, замаец (ретко на овој модел затоа што немаат варијабилен замаец на тој со 115 коња почесто), дизни и пумпа за гориво (ова е најголемата болка на дизеливе од ова годиште и посебно на овој мотор, затоа предлагам фул дијагностика на секоја дизна посебно и на пумпата посебно, се прави за неколку часа, подвозјето е ептен издржливо дури и за нашиве колски патишта. Ако овие работи се добри тогаш имаш добра кола која поминува со еден резрвоар над 1000км.

Да се вмешам во муабетот, ова како за мене прашање. Пример еве да има нешто за менување од работиве кои ги наброја. Ако основата е здрава, колку отприлика би чинеле овие поправки (дел или сите што ги наброја)? Пошто тој трошок можеш да си го сметаш во цената на колата и за цена испод 4000 евра да имаш топ количе.
Голем сервис да направиш на колата (ремен, филтри, масло, рака) околу 7-8000 денари. Предница до сега не сум менувал, колата ја имам возено година ипол или 29000км претежно на отворено, скоро ја носев за проверка и не најдоа мана. Турбина (пу, пу) исто така немам и се надевам нема да имам потреба да менувам. Е сега пред неделе дена ја однесов на дијагностика за дизни и ткн. бош пумпа (која во овој случај не е бош туку е делфи или лукас, не ме фаќај за збор :) Резултираше со промена со нови влошки делфи за сите 4 дизни (беа дотраени а не нагло оштетени од лоша нафта), пумпата се покажа добра на тестирањето. Значи 80 евра по дизна е цената за "репарација" на дизните која всушност не е репарација туку се менува делот кој дотрајува со нов и се добива и гаранција. На други коли може да се прави репарација ама таа трае подолго и е покомлицирана. Други проблеми фала богу до сега сум немал, пред се најмногу заради тоа што некако успеав да одберам ептен сочуван и одржуван примерок.
Зини да ти кажу.

Отсутен bobimk

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 289
Одг: Избор на возило до 2500-2800 евра од 2004-2009 година
« Одговори #7 на: 06 Јули 2015, 20:00:08 pm »
Секогаш забораваат да стават капаче за куката :D

Него пре би одел на нешто вакво

http://reklama5.mk/AdDetails?ad=1646538


Вака на слики добро изгледа колата, е сега треба да се провери во каква состојба механичка е. Можни дефекти: турбина, замаец (ретко на овој модел затоа што немаат варијабилен замаец на тој со 115 коња почесто), дизни и пумпа за гориво (ова е најголемата болка на дизеливе од ова годиште и посебно на овој мотор, затоа предлагам фул дијагностика на секоја дизна посебно и на пумпата посебно, се прави за неколку часа, подвозјето е ептен издржливо дури и за нашиве колски патишта. Ако овие работи се добри тогаш имаш добра кола која поминува со еден резрвоар над 1000км.

Да се вмешам во муабетот, ова како за мене прашање. Пример еве да има нешто за менување од работиве кои ги наброја. Ако основата е здрава, колку отприлика би чинеле овие поправки (дел или сите што ги наброја)? Пошто тој трошок можеш да си го сметаш во цената на колата и за цена испод 4000 евра да имаш топ количе.
Голем сервис да направиш на колата (ремен, филтри, масло, рака) околу 7-8000 денари. Предница до сега не сум менувал, колата ја имам возено година ипол или 29000км претежно на отворено, скоро ја носев за проверка и не најдоа мана. Турбина (пу, пу) исто така немам и се надевам нема да имам потреба да менувам. Е сега пред неделе дена ја однесов на дијагностика за дизни и ткн. бош пумпа (која во овој случај не е бош туку е делфи или лукас, не ме фаќај за збор :) Резултираше со промена со нови влошки делфи за сите 4 дизни (беа дотраени а не нагло оштетени од лоша нафта), пумпата се покажа добра на тестирањето. Значи 80 евра по дизна е цената за "репарација" на дизните која всушност не е репарација туку се менува делот кој дотрајува со нов и се добива и гаранција. На други коли може да се прави репарација ама таа трае подолго и е покомлицирана. Други проблеми фала богу до сега сум немал, пред се најмногу заради тоа што некако успеав да одберам ептен сочуван и одржуван примерок.

Ок значи ако не ја сметаме турбината, другово се решава за 300-400 евра. Па добро јас како што поминувам 5000 км годишно ќе ми трае ова :)

Отсутен Mario_306

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1177
  • Тоа ти е релативна работа...
Одг: Избор на возило до 2500-2800 евра од 2004-2009 година
« Одговори #8 на: 06 Јули 2015, 21:49:45 pm »
Секогаш забораваат да стават капаче за куката :D

Него пре би одел на нешто вакво

http://reklama5.mk/AdDetails?ad=1646538


Вака на слики добро изгледа колата, е сега треба да се провери во каква состојба механичка е. Можни дефекти: турбина, замаец (ретко на овој модел затоа што немаат варијабилен замаец на тој со 115 коња почесто), дизни и пумпа за гориво (ова е најголемата болка на дизеливе од ова годиште и посебно на овој мотор, затоа предлагам фул дијагностика на секоја дизна посебно и на пумпата посебно, се прави за неколку часа, подвозјето е ептен издржливо дури и за нашиве колски патишта. Ако овие работи се добри тогаш имаш добра кола која поминува со еден резрвоар над 1000км.

Да се вмешам во муабетот, ова како за мене прашање. Пример еве да има нешто за менување од работиве кои ги наброја. Ако основата е здрава, колку отприлика би чинеле овие поправки (дел или сите што ги наброја)? Пошто тој трошок можеш да си го сметаш во цената на колата и за цена испод 4000 евра да имаш топ количе.
Голем сервис да направиш на колата (ремен, филтри, масло, рака) околу 7-8000 денари. Предница до сега не сум менувал, колата ја имам возено година ипол или 29000км претежно на отворено, скоро ја носев за проверка и не најдоа мана. Турбина (пу, пу) исто така немам и се надевам нема да имам потреба да менувам. Е сега пред неделе дена ја однесов на дијагностика за дизни и ткн. бош пумпа (која во овој случај не е бош туку е делфи или лукас, не ме фаќај за збор :) Резултираше со промена со нови влошки делфи за сите 4 дизни (беа дотраени а не нагло оштетени од лоша нафта), пумпата се покажа добра на тестирањето. Значи 80 евра по дизна е цената за "репарација" на дизните која всушност не е репарација туку се менува делот кој дотрајува со нов и се добива и гаранција. На други коли може да се прави репарација ама таа трае подолго и е покомлицирана. Други проблеми фала богу до сега сум немал, пред се најмногу заради тоа што некако успеав да одберам ептен сочуван и одржуван примерок.

Ок значи ако не ја сметаме турбината, другово се решава за 300-400 евра. Па добро јас како што поминувам 5000 км годишно ќе ми трае ова :)

Според мене подобро земи бензин+плин ако поминуваш 5ккм годишно, ако земеш дизел на километрите кои ги поминуваш, ти е повеќе трошок него заштеда...
Давам шлогиран дедо, или го менвам за друга недвижнина :)
;D ;D ;D

Отсутен bobimk

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 289
Одг: Избор на возило до 2500-2800 евра од 2004-2009 година
« Одговори #9 на: 06 Јули 2015, 21:53:49 pm »
Секогаш забораваат да стават капаче за куката :D

Него пре би одел на нешто вакво

http://reklama5.mk/AdDetails?ad=1646538


Вака на слики добро изгледа колата, е сега треба да се провери во каква состојба механичка е. Можни дефекти: турбина, замаец (ретко на овој модел затоа што немаат варијабилен замаец на тој со 115 коња почесто), дизни и пумпа за гориво (ова е најголемата болка на дизеливе од ова годиште и посебно на овој мотор, затоа предлагам фул дијагностика на секоја дизна посебно и на пумпата посебно, се прави за неколку часа, подвозјето е ептен издржливо дури и за нашиве колски патишта. Ако овие работи се добри тогаш имаш добра кола која поминува со еден резрвоар над 1000км.

Да се вмешам во муабетот, ова како за мене прашање. Пример еве да има нешто за менување од работиве кои ги наброја. Ако основата е здрава, колку отприлика би чинеле овие поправки (дел или сите што ги наброја)? Пошто тој трошок можеш да си го сметаш во цената на колата и за цена испод 4000 евра да имаш топ количе.
Голем сервис да направиш на колата (ремен, филтри, масло, рака) околу 7-8000 денари. Предница до сега не сум менувал, колата ја имам возено година ипол или 29000км претежно на отворено, скоро ја носев за проверка и не најдоа мана. Турбина (пу, пу) исто така немам и се надевам нема да имам потреба да менувам. Е сега пред неделе дена ја однесов на дијагностика за дизни и ткн. бош пумпа (која во овој случај не е бош туку е делфи или лукас, не ме фаќај за збор :) Резултираше со промена со нови влошки делфи за сите 4 дизни (беа дотраени а не нагло оштетени од лоша нафта), пумпата се покажа добра на тестирањето. Значи 80 евра по дизна е цената за "репарација" на дизните која всушност не е репарација туку се менува делот кој дотрајува со нов и се добива и гаранција. На други коли може да се прави репарација ама таа трае подолго и е покомлицирана. Други проблеми фала богу до сега сум немал, пред се најмногу заради тоа што некако успеав да одберам ептен сочуван и одржуван примерок.

Ок значи ако не ја сметаме турбината, другово се решава за 300-400 евра. Па добро јас како што поминувам 5000 км годишно ќе ми трае ова :)

Според мене подобро земи бензин+плин ако поминуваш 5ккм годишно, ако земеш дизел на километрите кои ги поминуваш, ти е повеќе трошок него заштеда...

Хмм сите генерално истото го велат. Зошто така? Не е до толку поскап дизелот за одржување. Преку горивото, повеќе од пола регистрација може да се заштеди на годишно ниво.

Отсутен Mario_306

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1177
  • Тоа ти е релативна работа...
Одг: Избор на возило до 2500-2800 евра од 2004-2009 година
« Одговори #10 на: 06 Јули 2015, 22:27:56 pm »
Па редовното одржувањето е горе доле речиси дупло поскапо кај дизелот, пример сет каиши, затегачи итн. кај дизел 8к денари ( промена на 70ккм), акај бензин околи 4к( промена на 50ккм) , кај дизелот имаш турбина, имаш бош пумпа или инјектори кои се поосетливи од инјекторите кај бензинците итн. Е сега бензинот е поскап од дизелот како погонско гориво, но дизелите помалку трошат што на поголема километража ја прави разликата и се исплати, но бензинецот може да се конвертира на плин и со тоа го прави уште поштедлив и од дизелот. ;D
Давам шлогиран дедо, или го менвам за друга недвижнина :)
;D ;D ;D

Отсутен bobimk

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 289
Одг: Избор на возило до 2500-2800 евра од 2004-2009 година
« Одговори #11 на: 06 Јули 2015, 22:33:38 pm »
Па редовното одржувањето е горе доле речиси дупло поскапо кај дизелот, пример сет каиши, затегачи итн. кај дизел 8к денари ( промена на 70ккм), акај бензин околи 4к( промена на 50ккм) , кај дизелот имаш турбина, имаш бош пумпа или инјектори кои се поосетливи од инјекторите кај бензинците итн. Е сега бензинот е поскап од дизелот како погонско гориво, но дизелите помалку трошат што на поголема километража ја прави разликата и се исплати, но бензинецот може да се конвертира на плин и со тоа го прави уште поштедлив и од дизелот. ;D
ама и плинот да го ставиш треба барем 300 еур така да па исто ти се фаќа. Како и да се вртиш, пак газот назад ;D
http://reklama5.mk/AdDetails?ad=1408633

75000 km  :P
« Последно менување: 06 Јули 2015, 23:01:32 pm bobimk »

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4394
Одг: Избор на возило до 2500-2800 евра од 2004-2009 година
« Одговори #12 на: 06 Јули 2015, 23:28:17 pm »
ќе да е далеку од тоа дека редовното одржување е речиси дупло поскапо кај дизелот.пре би рекол дека е околу 20 %

Отсутен Mario_306

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1177
  • Тоа ти е релативна работа...
Одг: Избор на возило до 2500-2800 евра од 2004-2009 година
« Одговори #13 на: 07 Јули 2015, 08:51:13 am »
Па редовното одржувањето е горе доле речиси дупло поскапо кај дизелот, пример сет каиши, затегачи итн. кај дизел 8к денари ( промена на 70ккм), акај бензин околи 4к( промена на 50ккм) , кај дизелот имаш турбина, имаш бош пумпа или инјектори кои се поосетливи од инјекторите кај бензинците итн. Е сега бензинот е поскап од дизелот како погонско гориво, но дизелите помалку трошат што на поголема километража ја прави разликата и се исплати, но бензинецот може да се конвертира на плин и со тоа го прави уште поштедлив и од дизелот. ;D
ама и плинот да го ставиш треба барем 300 еур така да па исто ти се фаќа. Како и да се вртиш, пак газот назад ;D
http://reklama5.mk/AdDetails?ad=1408633

75000 km  :P

Зависи ако е мулти поинт инџекшн ти треба 550 евра, ако е монопоинт околу 350... Иначе со твојата километража и на бензин да возиш ти се исплати, затоа што парите од плинот во твојава ситуација би ги вратил за 1.5 до 2 години... :)

ќе да е далеку од тоа дека редовното одржување е речиси дупло поскапо кај дизелот.пре би рекол дека е околу 20 %

Ок, јас реков речиси дупло затоа што на почетокот мора да смениш сет каиши, затегачи итн. и според километражата што ја поминува боби за 7-8 години би поминал околу 40ккм +/- и тогаш мора повторно да ги промени каишите, затегачите итн. , а и да ја продаде, да не стигне он да ги менува, повторно дал дупло повеќе пари... ;D
Давам шлогиран дедо, или го менвам за друга недвижнина :)
;D ;D ;D

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6811
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Избор на возило до 2500-2800 евра од 2004-2009 година
« Одговори #14 на: 07 Јули 2015, 08:54:23 am »
Третата фиеста, ама со подруги раткапни.

А EPIC Fail на првата, нурна во некој ѕид газдата со носот.  ;D