Не сум ја обновил темата за моето пунто одамна па сега ќе наредам неколку работи.
Откако го зедов, променив масло, SELENIA и маслен филтер, ребраст каиш и затезач кој зуеше на помали обртаи. За овие работи платив 4500 со се работна рака, дали скапо дали ефтино не сум сигурен:)
Гумите беа скоро истрошени,иако шарата си беше солидна ама амортизацијата беше крш, па постојано лупаше и тропаше на најситни нерамнини и дупки. 14ки SAVA M+S ескимо за 10.000 денари во VULCO со се балансирање и местење. Засега се покажаа одлични мека вожња и не сум имал никаков проблем. Притисокот го одржавам 2.2 и напред и назад.
Му ставив и нови глупави раткапни,старите беа тотално искршени.Не ми се допаѓаат ама за 500 денари ги зедов неупотребени.
http://s12.postimg.org/d9krrupvx/1921168_1077179358981826_1275580404430250310_o.jpgИ нормално со возило доаѓа и одржавањето,како прво мое возило за кое знаев да го запалам и да возам маката човек ќе го натера на појќе работи.Сам се учев да ги штелувам светлата и да променам прегорени сијалички на кратки светла.Редовно во сервисите немаат време или ти презакажуваат кога нив им одговара во некои непогодни термини ако се работи за ситни дефекти или поправки.Па антифриз и вода сам сменив на ладњакот, воздушниот филтер го исчистив на компресор не е затнат сеуште, светлата ги штелував и сменив сијалички, променив светла на задни жмигавци и рикверц светлото не работеше.Премногу нежна електроника имаат пунтата,јебига.