Ја го разбрав дека му кажал и вентили дека му штелувал, меѓу другото...
У спротивно Ок...
Да не ме свати погрешно, најбитно е да се среди проблемот, но за тоа муштеријата да биде запознаен...
На пример-сменив свекици, сменив платина, разводна капа итн и колата ти е средена...А не од типот ти сменив свекици (сменети и до нив бил проблем), ти штелуваф вентили (а тоа не е направено), ти подесиф палење (а не е подесено) итн, а се наплатува за се...Јас сум да си платам поштено, по потреба и поскапо, само проблемот да е отстранет и да не егзистира понатака...
Друга работа што ме живцира кај 90% од мајсторите е следнава: Никогаш не ставаат некаква заштита на крилото кога се наведнуваат и работат нешто на моторот...Обично 90% од работничните панталони имаат некакви си факинг патенти и ти го гребат крилото...Друга работа е таа што никогаш пред да седнат у кола не ставаат заштитен најлон на седиштето и со униформата ти го прават тиња, па ти послем седни на нив...Никад не мијат раце пред да го фатал воланот со изговор дека не е проблем, ке се избрише ...
Обично се научени по сељачки тертип додека правиш муабет со нив да ти притиснат на крилото за д ти го проверат амортизерот дали е добар..WTFUp проверваат??? На моето крило од една и од друга страна се познаваат такви вдлабнатинки...+ никад после сервис немаат ништо пребришано од тоа што испипале со мрсни раце... И сакаат на крај да кажеш дека се е Ок...
Стварно у градов само 10 % се претпазливи и не ги прават овие работи кои ги набројав...
Да не почнам со мојата прикаска коа ми падна моторот на полуосовина од мајстори кои важат за едни од подобрите во Скопје за Пежо, Цитроен...Сва среќа ми се деси на тргнување, иначе замислете што би се десило да било некаде по аутопут...
Мизерија...