Автор Тема: Совети за половно возило  (Прочитано 24351 пати)

Отсутен slavjanski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 97
Одг: Совети за половно возило
« Одговори #15 на: 14 Мај 2015, 14:51:21 pm »
Која е разликав меѓу 1.2 кај рено клио и 1.9 во овие работи слабо разбирам што е што. Мислење за ова клио?

http://reklama5.mk/AdDetails?ad=1592703

Отсутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5915
Одг: Совети за половно возило
« Одговори #16 на: 14 Мај 2015, 15:01:32 pm »
1.2 e benzin dodeka 1.9 e dizel.
Moj sovet da si zemes benzince mnogu e poevtino za odrzuvanje nego dizelot.Sigurno Ne pominuva 7 litri benzin taka da toa e super potrosnja..Dizelot kje ti trosi 5.5-6l nafta ali zatoa eden defekt i kje places.

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6298
Одг: Совети за половно возило
« Одговори #17 на: 14 Мај 2015, 17:24:33 pm »
Како да не.. Баш 1.9 дизелот е многу поевтин, поиздржлив и поекономичен од бензинецот...
Другар има 1.9д 380.000км никакви проблеми досега, освен на 300.000 што му ја репарирал бош пумпата, 150 евра и тоа е тоа...

slavjanski незнам колку ти е буџетот али за 2500 се зема фејслифт :)

Отсутен bobimk

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 288
Одг: Совети за половно возило
« Одговори #18 на: 14 Мај 2015, 19:10:41 pm »
Точно така :) +1 за дизелот. Сепак 2 литри разлика количински и плус 15 ден разлика во цена не е за занемарување. На 100 поминати км, дизелот ќе го кошта 300 ден, а бензинот преку 500 ден. Значителна е разликата сепак. Нека помине барем 5000 км во годината, тоа е заштеда од 10 000 ден во годината, ете заштеда за сервис или регистрација гратис ;)

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6751
Одг: Совети за половно возило
« Одговори #19 на: 14 Мај 2015, 20:46:17 pm »
Бензинецот ке го кошта 250-270 денари во град. Дури и 250 денари се многу. Ама на плин. :)

Отсутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5915
Одг: Совети за половно возило
« Одговори #20 на: 14 Мај 2015, 22:56:11 pm »
Neka rokne bosh pumpa pa kje pravime moabet..
Neka stegne -15 stepeni kje pravime moabet.
Neka fukne ponekvalitetna nafta kje pravime moabet.
Neka najde dizel klio so realni 120000km kje pravime moabet.
Neka pocne dizelot da zeza povtorno kje pravime moabet.

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6298
Одг: Совети за половно возило
« Одговори #21 на: 15 Мај 2015, 02:28:35 am »
Бош пумпа рокина на 300.000
Ако моторот е во ред, и на -30 ќе запали
Нафта се знае, само макпетрол а и на обичен дизел ништо не мењава
Клио се наоѓа и со 80.000 реални.. а и нема гајле тоа ништо не му мењаваат поминатите километри..

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5101
  • The Spartan General
Одг: Совети за половно возило
« Одговори #22 на: 15 Мај 2015, 06:54:53 am »
Бузуки и Боби, не се палете за спецификации на хартија. Така ќе биде, вака ќе биде, вака пишува, онака пишува.
Кога на еден француски дизел тргнат да се расипуваат нештата, 1 000+ евра не го спасуваат.

И друго нешто, во моментот кога купиш кола секогаш си во минус. Ништо не заштедуваш. Единствено нешто што можеш да направиш е да не си во поголем минус.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен bobimk

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 288
Одг: Совети за половно возило
« Одговори #23 на: 15 Мај 2015, 14:00:34 pm »
Бузуки и Боби, не се палете за спецификации на хартија. Така ќе биде, вака ќе биде, вака пишува, онака пишува.
Кога на еден француски дизел тргнат да се расипуваат нештата, 1 000+ евра не го спасуваат.

И друго нешто, во моментот кога купиш кола секогаш си во минус. Ништо не заштедуваш. Единствено нешто што можеш да направиш е да не си во поголем минус.
Еве нека не се на хартија, ти кажувам од искуство. Clio 1.9D 2001 год, татко ми ја вози скоро година и пол, има поминато скоро 10 000 км, само регистрација, нафта и вози. Едино што смени зглобови скоро, пошто патот кај што ја вози е катастрофа и побрзо откажаа. И што треба да заклучам сега? Дека не чини Клио-во? Или дека треба да се плашам да не рикне нешто. Па 14 години кола е мајкаму стара...ризикот постои, како и кај секоја кола. Ако имаш малку среќа да налеташ на добар примерок, нема за што да се секираш. Не е ова мерцедес или пасат па да му се плашам толку. Порано со застава 101, тураше БЕНЗИН секој трет ден по 500 ден., сега тура ДИЗЕЛ еднаш неделно.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6751
Одг: Совети за половно возило
« Одговори #24 на: 15 Мај 2015, 14:07:41 pm »
Порано со застава 101, тураше БЕНЗИН секој трет ден по 500 ден., сега тура ДИЗЕЛ еднаш неделно.

А плин еднаш месечно. :)

Отсутен bobimk

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 288
Одг: Совети за половно возило
« Одговори #25 на: 15 Мај 2015, 14:13:28 pm »
Порано со застава 101, тураше БЕНЗИН секој трет ден по 500 ден., сега тура ДИЗЕЛ еднаш неделно.

А плин еднаш месечно. :)
А не треба да даде пари за плин да намести? Не треба атест? Или гратис го даваат сето тоа. Плинот додека да го отплати ке му требаат 2 години, а за тие 2 години нема нешто да се случи друго да откаже?

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6751
Одг: Совети за половно возило
« Одговори #26 на: 15 Мај 2015, 14:14:59 pm »
Ке го купиш со плин наместено :) Првите 10-12 000 км ја вракаш инвестицијата, потоа си возиш со заштеда. Затоа бензинецот на огласиве е поефтин од дизелот.
Значи во глобала јас лично во поглед на мотор, не ми прави некоја особена разлика дали е бензинец или дизел, ама ако се запнуваме до толку што е поекономично, сега засега бензинец до 1.6 конвертиран на плин е поекономичен од дизел. Дизелот треба да е под 5 литри во град за да биде на исто рамниште со плинот или да е нешто поефтин од возењето на плин.
« Последно менување: 15 Мај 2015, 14:21:58 pm FiLo »

Отсутен bobimk

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 288
Одг: Совети за половно возило
« Одговори #27 на: 15 Мај 2015, 14:43:25 pm »
Ке го купиш со плин наместено :) Првите 10-12 000 км ја вракаш инвестицијата, потоа си возиш со заштеда. Затоа бензинецот на огласиве е поефтин од дизелот.
Значи во глобала јас лично во поглед на мотор, не ми прави некоја особена разлика дали е бензинец или дизел, ама ако се запнуваме до толку што е поекономично, сега засега бензинец до 1.6 конвертиран на плин е поекономичен од дизел. Дизелот треба да е под 5 литри во град за да биде на исто рамниште со плинот или да е нешто поефтин од возењето на плин.

А не носи и плинот свои ризици? Мирис, притисоци, опасност од експлозија, несогласување со компјутертот/електрониката итн...?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55074
  • Махер
Одг: Совети за половно возило
« Одговори #28 на: 15 Мај 2015, 14:44:04 pm »
Не.

Само намалува гепек.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6751
Одг: Совети за половно возило
« Одговори #29 на: 15 Мај 2015, 14:50:12 pm »
А не носи и плинот свои ризици? Мирис, притисоци, опасност од експлозија, несогласување со компјутертот/електрониката итн...?

Па види сеа, и нафтата гори и бензинот гори, не е само плинот тој што гори. Напред цревата од бензинот да се малку закинати, да капне кај свекиците некоја капка и оп ете ти пламен.
Од друга страна па боцата е појака него резервоарот за бензин.