Спиралите и амортизерите наместени
Задни
Предни
Еве како изгледа колата мада кога се вратив од водно и ја ставив во гаража приметив дека паднала уште еден цм надоле значи е за нианса пониска од прикажаново на сликиве
E сега да кажам збор два после тестирањето на колата
Тоа што ми беше најбитно е да не факјат позади гумите во крила ,одлично се среди тоа и веке тој проблем е минато
Разликата во тврдина со стандардните амортизери и спирали и овие амортизери и спирали не е голема
Ми се допаѓа што колата на дупки и гратскиве нерамнини работи совршено нит да слушнес бам бум нит туп звук(како што е случајот кај золтиот голф со гевиндето)
Спиралите до некој степен се меки потоа се многу тврди односно не пуштаат да пропаѓа колата како некој глисер во кривина кога ке се намести не мрда и совршено ги апсорбира нерамнините и вдлабнатините и ги стопира (за разлика од жутиот голф кој зане по некогаш и да потскокне и да потклизне поради некоја длапка во кривина )
Според мене многу поубаво лежи и држи во кривини за разлика од жутиот голф кој е на гевинде.....
На старт не слајфува како со фабричките спирали и е многу по стегнат ...
Се спушти точно 30мм и го доби оној изглед кој го посакував и комфордот кој го посакував
конечно можам да уживам во возњата !