Автор Тема: Проблем КОМПРЕСОР за Клима Помош!  (Прочитано 8699 пати)

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Проблем КОМПРЕСОР за Клима Помош!
« Одговори #15 на: 15 Август 2015, 23:41:17 pm »
мислам дека пежото нема компјутер да регулира смеса и кога ќе ја пуштиш климата му ја зима снагата и нема како да надокнади
еве кај мене на пример на бензин не се приметува дека има пуштено клима
а на плин зошто не е електронски се осеќа засецкување особено при тргање бара повеќе гас

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Проблем КОМПРЕСОР за Клима Помош!
« Одговори #16 на: 16 Август 2015, 01:25:55 am »
Onak druze seto ova sto mi go kazuvas e vo red ama koga Klimata raboti i Kompresorot pravi Ukluci Iskluci cela prednica zatresuva a pri voznja i mi secka cela kola i nervira.Dali ke treba da se zgolemat obrtaite kako sto rece majstorot kaj Ceko za da raboti najnormalno Kompresorot ili neznam drugo care deneska svrtev 5 majstori sto rabotat so klimi site razlicno kazuvaat stvarno mnogu nervira pri voznja i se osekja deka kolata zadrmuva koga Kompresorot pravi ukluci iskluci a na povisoki na pr na 2500 obrtai si raboti najnormalno.E sea ne mozam da letam po Skopjevo i da ja drzam na 2500 obrtai zaradi edna Klima.

јас се трудам да ти објаснам нешто... тебе те нервира, разбирам.. последно што можеш да направиш е уште еднаш, да идеш на проверка на ниво на фреон. тоа можеш да го направиш во дог секјурити. кажи им да ја прочитаат убаво спецификацијата на колата што ја пишува за колку фреон треба да има.. ке добиеш попуст затоа што си член на карклуб, а ке добиеш и фер однос, т.е. нема да ти измислат дека ти фали и да ти наплатат... ако се е во ред со климата,  можно е да ти е преполнет системот.. ако ти увидат дека и нивото на фреон е ок, тогаш имаш следниве 2 опции:

1. навикни се дека така ке ти работи колата кога ке ти е пуштена климата, или
2. купи си нов компресор и следниот пат, такви работи не купувај половни...

половно се зима штоп, хауба, крило, гепек, шофершајбна итн итн... технички делови поготово такви потрошни материјали не... во животов половен дел не сум купил освен ако не сум имал избор да неможе да се најде, а за твоето пежо повеќе од сигурен сум дека може да се најде нов компресор и тоа на повеќе места...

што да ти кажам поише... на форум, на тема поставуваш прашање и очекуваш некој да ти каже како да си го решиш проблемот...

имај на ум дека ВОЗИШ ДИЗЕЛ ВОЗИЛО со 1.9 мотор, на кое не би требало да му претставува проблем вклучена клима... исто така не смее да сецка моторот никако, БЕЗ ОГЛЕД КОЛКАВО ОПТОВАРУВАЊЕ има истиот.. можно е само да осеќаш различно оптеретување на вклучи исклучи кога прави компресорот, но ти го пренесуваш како сецкање, а не е сецкање...

ако сепак е сецкање, тогаш треба и да си го провериш моторот што не е во ред со него и зашто сецка...

ако до 2500 обртаи компресорот прави исклучи-вклучи, а над тоа не, повеќе од сигурен сум дека со накачување на обртаите во лер НЕМА да се реши проблемот, освен ако некој не ти ги наштелува обртаите да ти бидат 2600 во лер.. тогаш дефинитивно нема да ти исклучува климата...

следно што ке ти ја посочам како можна опција е дека, многу е возможно, ако има некаков проблем компресорот, тешко да врти, па да ти го закочува до толку моторот што ти осеќаш сецкање, за брзо време ке го скине линискиот каиш...

последно што ке ти посочам е дека имаш расипан т.е. премногу осетлив ПРЕСОСТАТ, задолжен за мерење на притисок на фреон.. во некои возила ги има по 2, во некои возила еден со двојна функција... мери и исклучува и на превисок и на пренизок притисок...

топло ти препорачувам да идеш во дог секјурити, направи проверка за ниво на фреон, нека ја извакумираат климата, и наполнат колку што треба до пишаното ниво.. ни грам поише ни грам помалку... ке ти ги проверат и пресостатите (или еден ако е) и ке ти кажат дијагноза. ако и после тоа пак така ти прави, едноставно НАВИКНИ СЕ и чекај да видиш како ке се одвиваат работите понатака... а да.. и секогаш, ама СЕКОГАШ во вакви ситуации, пушти ја внатрешната перка во кабина на нај ладно и нај брзо да дува... помалку ке го осеќаш проблемот...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Passat4e

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 211
  • Peugeot 1.9 Diesel .!.
Одг: Проблем КОМПРЕСОР за Клима Помош!
« Одговори #17 на: 16 Август 2015, 22:13:29 pm »
Problemot se resi gi zgolemivme Obrtaite na 900 vo ler toa se zgolemuva kaj Bosh Pumpata i sega si e sve OK  znae samo ponekogas da napravi Ukluci Iskluci ali ponataka si tera i e ok.Si raboti najnormalno ispadna kako sto kaza majstorot kaj CEKO AVTOKLIMA<<< posle tolku trcanje kaj eden kaj drug problemot se resi inaku za postarite Diesel vozika pretporaclivo e da si rabotat na 850 do 900 obrtai vo LER prethodno imav problem so Bosh Pumpata protece nafta pa bese kaj STOJCE na reparacija i od tamu ja namestile Bosot da raboti na mali obrtai zatoa i Kompresorot pravel Ukluci Iskluci celo vreme ne mozel konstantno da bide uklucen na mali obrtai. I  edno golemo fala na Onak za strucnite soveti kako i sekogas e tuka koga imam nekoe problemce  :P  :P

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7050
Одг: Проблем КОМПРЕСОР за Клима Помош!
« Одговори #18 на: 16 Август 2015, 23:43:41 pm »
Супер чим си решил :)

Него, јас колку што сум приметил кај мене и колку што знам, вртежите автоматски треба да се зголемат кога ќе се вклучи климата.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Проблем КОМПРЕСОР за Клима Помош!
« Одговори #19 на: 17 Август 2015, 00:51:01 am »
Problemot se resi gi zgolemivme Obrtaite na 900 vo ler toa se zgolemuva kaj Bosh Pumpata i sega si e sve OK  znae samo ponekogas da napravi Ukluci Iskluci ali ponataka si tera i e ok.Si raboti najnormalno ispadna kako sto kaza majstorot kaj CEKO AVTOKLIMA<<< posle tolku trcanje kaj eden kaj drug problemot se resi inaku za postarite Diesel vozika pretporaclivo e da si rabotat na 850 do 900 obrtai vo LER prethodno imav problem so Bosh Pumpata protece nafta pa bese kaj STOJCE na reparacija i od tamu ja namestile Bosot da raboti na mali obrtai zatoa i Kompresorot pravel Ukluci Iskluci celo vreme ne mozel konstantno da bide uklucen na mali obrtai. I  edno golemo fala na Onak za strucnite soveti kako i sekogas e tuka koga imam nekoe problemce  :P  :P

јас те разбрав дека до 2500 обртаи ти прави вклучи-исклучи, ти така кажа... сега викаш на 900 више не прави така... тука ме збуни и затоа и ти реков дека доколку тоа се смирува на 2500 обртаи, нема да се реши проблемот со качување на обртаите во лер, односно лерот да се направи да биде 2600 што е нели, чиста глупост...

Супер чим си решил :)

Него, јас колку што сум приметил кај мене и колку што знам, вртежите автоматски треба да се зголемат кога ќе се вклучи климата.

не кај старите дизели со бош пумпа... тоа се механички мотори, со чисто механички пумпи и механички дизни.. значи грам електроника нема.. нема што да му каже на бош пумпата да пушти троа поише нафта.
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Passat4e

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 211
  • Peugeot 1.9 Diesel .!.
Одг: Проблем КОМПРЕСОР за Клима Помош!
« Одговори #20 на: 17 Август 2015, 23:04:33 pm »
Mene mi protece nafta od Bosh pumpata pa ja odnesov kaj STOJCE  vo Vlae na repariranje i koga ja vrativ nazad mi ja steluvaa oni < ama ete vidis ja namestile da raboti vo ler na mn malce Obrtai.Sega ja presteluvavme na 900 Obrtai i sega si tera Kompresorot da ne go urocam si Ladi Klimata nema gajle.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Проблем КОМПРЕСОР за Клима Помош!
« Одговори #21 на: 18 Август 2015, 01:45:17 am »
абе тоа на бош пумпата да се прештелува е буквално ПИ*КИН ДИМ... еден штраф е со мутерче (нај често со клуч 10-ка т.е. М6 навој е), кое ја опира штанглата за давање гас, како граничник е до кај да врати... ништо поише...

а чисто да те информирам дека јас имам изведено на неколку дизел саксовци и 1 пежо-скудо поточно баш со тој мотор 1.9, и еден од 1.8 од форд, во лер да работат на 750 обртаи, а клима кога ке се пушти да крене на 900-950 обртаи... има работа од неколку саати, али се прави да може...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Passat4e

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 211
  • Peugeot 1.9 Diesel .!.
Одг: Проблем КОМПРЕСОР за Клима Помош!
« Одговори #22 на: 18 Август 2015, 10:47:56 am »
E da lesno mozes da si nasteluvas i sam Obrtai na Bosot imas pristap do nego a i ne e nekoja golema matematika kako sto vidov i jas.

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4200
Одг: Проблем КОМПРЕСОР за Клима Помош!
« Одговори #23 на: 19 Август 2015, 09:51:21 am »
сличен проблем имам и јас со климата на киа пиканто,1.0 од 2007ма.Во лер кога е,компресорот уклучува исклучува на интервали од 5-10 секунди,но чим тргнеш или не се слуша дека го прави тоа или не го прави,пошто нема тресење на предницата.Не сум пробал дали на појако дување го прави истото во лер,иначе климата си лади одлично.Што препорачувате,да отидам да проверам ниво на фреон или ова е сосем нормално?

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Проблем КОМПРЕСОР за Клима Помош!
« Одговори #24 на: 20 Август 2015, 01:03:12 am »
се уморив од одговарање на исти прашања во 10 различни теми...

прошетај низ форумов друже, ке си ги најдеш одговорите... прочитај ја само оваа тема и доволно ке биде...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4200
Одг: Проблем КОМПРЕСОР за Клима Помош!
« Одговори #25 на: 20 Август 2015, 07:55:14 am »
онак,ја прочитав темата,поготово твоите постови и прашања,плус тука се работи за мотор од 1000 кубика бензинец со 60 КС,затоа и прашав да не можеби така и треба да работи у лер.ќе ја носам на проверка на ниво на фреон,но каде?зашто кај дог да ја однесам,а не кај цеко?(таква препорака прочитав во темава,па да прашам и за тоа)

Отсутен Passat4e

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 211
  • Peugeot 1.9 Diesel .!.
Одг: Проблем КОМПРЕСОР за Клима Помош!
« Одговори #26 на: 20 Август 2015, 10:08:37 am »
Odnesi ja kaj Ceko odamna gi raboti avto klimite a i dosta narod ide kaj nego <<<

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Проблем КОМПРЕСОР за Клима Помош!
« Одговори #27 на: 20 Август 2015, 10:55:30 am »
онак,ја прочитав темата,поготово твоите постови и прашања,плус тука се работи за мотор од 1000 кубика бензинец со 60 КС,затоа и прашав да не можеби така и треба да работи у лер.ќе ја носам на проверка на ниво на фреон,но каде?зашто кај дог да ја однесам,а не кај цеко?(таква препорака прочитав во темава,па да прашам и за тоа)

цеко е стручњак, работи дооолги години со авто клими... но не ретко има гужва... а дог е многу блиску до цеко, како алтернатива, ако е кај цеко премногу гужва... и момакот што работи во дог, е доста добар и прецизен, само што во дг освен полнење клима и детекција на друг дефект, не прават сервис.. за сервис пак кај цеко... значи за полнење и проверка на ниво, идете во дог...

моја препорака...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време