Првпат на форумот? Добредојдовте, и погледнете ги правилата!CARclub.mk е достапен и на Facebook како и на Twitter!
Има промени, на ладен старт колата е некако по мека, за нијанса има намалена бучава од моторот. Истото е и при повисоки обртаи (3000+). При нормално возење тешко можи да се забележи, и онака многу малку се слуша моторот ~2000рпм.А ако оваа математика широката маса не можи да ја примени...неам коментар. Инаку, вие така слепо сте верувале на искуство?!
Цитат: FilipM на 10 Декември 2011, 12:48:37 pmИма промени, на ладен старт колата е некако по мека, за нијанса има намалена бучава од моторот. Истото е и при повисоки обртаи (3000+). При нормално возење тешко можи да се забележи, и онака многу малку се слуша моторот ~2000рпм.А ако оваа математика широката маса не можи да ја примени...неам коментар. Инаку, вие така слепо сте верувале на искуство?! Ние само сакаме да ни верувате на искуството, а ова што го кажа за однесувањето на колата јас веќе го напишав по само еден ден откако го ставив адитивот И сигурно беше скептик на кажаното
Цитат: proff на 10 Декември 2011, 14:37:49 pmЦитат: FilipM на 10 Декември 2011, 12:48:37 pmИма промени, на ладен старт колата е некако по мека, за нијанса има намалена бучава од моторот. Истото е и при повисоки обртаи (3000+). При нормално возење тешко можи да се забележи, и онака многу малку се слуша моторот ~2000рпм.А ако оваа математика широката маса не можи да ја примени...неам коментар. Инаку, вие така слепо сте верувале на искуство?! Ние само сакаме да ни верувате на искуството, а ова што го кажа за однесувањето на колата јас веќе го напишав по само еден ден откако го ставив адитивот И сигурно беше скептик на кажаното Да, баш така. Веднаш после читањето на твојот пост со Дени ставивме кератек.
Го ставив и остатокот од 120мл...за убо нека е