Sekako deka dobar aditiv pravi cistenje do odredeno nivo, nekoj poveke nekoj pomalce, i ako se koristi redovno togas ima efekt.
Dokolku se naslagite vo golemi kolicini normalno togas samo mehanicko cistenje moze da zavrsi rabota.
Izminatiot mesec dva napraviv cistenje na turboto na usisniot propeler so sprej Wynns turbo cleaner, cistenje na usisni ventili so CRC Valve and Turbo sprej so direktno prskanje vo ususot. Hemikalijata e vo direkten kontakt so povrsinite i sekako deka cisti vidlivo e istekuvase crnotija. Nemam endoskopi da snimam pre potoa.
Prethodno go cistev usisot so trotle body cleaner na MA ( vo momentot ne najdov nekoj podobar proizvod) potoa so CRC koga cistev usisni ventili. Kako i cistenje na MAF senzor so CRC sprej za senzori.
Redovno povremeno koristam Wynns injection cleaner, total petrol cleaner, ednas Techron i ednas BMW injection cleaner.
A da, pred mesec dena izvozev edna tura Warmup DP1000 vika deka cisti 7 elementi.
I seto toa vo kombinacija so visoki obrtai.
E sega, sum nemal nekoi pogolemi problemi i nemozam da kazam deka aditivitve praat cuda.
Nekolku pati sum imal nemirna rabota vo ler i toa sum go resaval so aditivi injection clener na Wynns.
Kolata e na 120k vozena od nova, rze ne se drze