Првпат на форумот? Добредојдовте, и погледнете ги правилата!CARclub.mk е достапен и на Facebook како и на Twitter!
Стандарден дизел доаѓа со 130кс, и бензинци стандардни со 150 и 180кс. Така да до 200кс ништо не мора да се менува.
Цитат: Deni на 23 Септември 2011, 14:36:00 pmЦитат: mmm121 на 23 Септември 2011, 14:34:10 pmЦитат: MarceCvarce на 23 Септември 2011, 14:30:48 pme dobro ke izdrzi taa karoserija vakva drasticna promena na motor...siguren sum deka na 1.8 Turbo ili 1.9TDI ne e samo motorot si ima tuka tuk tam po nesto, da ne bide posle motorot trgna kolata ostana.Ne da ne se isti, nema sansi 150 е многу за таа каросерија ..... ама моторче од 100-тина кс знаеш како ќе му легне.Стандарден дизел доаѓа со 130кс, и бензинци стандардни со 150 и 180кс. Така да до 200кс ништо не мора да се менува.се сомневам дека каросеријата за 1.2 и за 2.0 се баш исти
Цитат: mmm121 на 23 Септември 2011, 14:34:10 pmЦитат: MarceCvarce на 23 Септември 2011, 14:30:48 pme dobro ke izdrzi taa karoserija vakva drasticna promena na motor...siguren sum deka na 1.8 Turbo ili 1.9TDI ne e samo motorot si ima tuka tuk tam po nesto, da ne bide posle motorot trgna kolata ostana.Ne da ne se isti, nema sansi 150 е многу за таа каросерија ..... ама моторче од 100-тина кс знаеш како ќе му легне.Стандарден дизел доаѓа со 130кс, и бензинци стандардни со 150 и 180кс. Така да до 200кс ништо не мора да се менува.
Цитат: MarceCvarce на 23 Септември 2011, 14:30:48 pme dobro ke izdrzi taa karoserija vakva drasticna promena na motor...siguren sum deka na 1.8 Turbo ili 1.9TDI ne e samo motorot si ima tuka tuk tam po nesto, da ne bide posle motorot trgna kolata ostana.Ne da ne se isti, nema sansi 150 е многу за таа каросерија ..... ама моторче од 100-тина кс знаеш како ќе му легне.
e dobro ke izdrzi taa karoserija vakva drasticna promena na motor...siguren sum deka na 1.8 Turbo ili 1.9TDI ne e samo motorot si ima tuka tuk tam po nesto, da ne bide posle motorot trgna kolata ostana.
Цитат: Deni на 23 Септември 2011, 14:36:00 pmСтандарден дизел доаѓа со 130кс, и бензинци стандардни со 150 и 180кс. Така да до 200кс ништо не мора да се менува.Мислиш Полуосовини,спони,амортизери,и останати делови околу вешање ти гарантирам дека не се исти!
Цитат: mmm121 на 23 Септември 2011, 14:36:51 pmЦитат: Deni на 23 Септември 2011, 14:36:00 pmЦитат: mmm121 на 23 Септември 2011, 14:34:10 pmЦитат: MarceCvarce на 23 Септември 2011, 14:30:48 pme dobro ke izdrzi taa karoserija vakva drasticna promena na motor...siguren sum deka na 1.8 Turbo ili 1.9TDI ne e samo motorot si ima tuka tuk tam po nesto, da ne bide posle motorot trgna kolata ostana.Ne da ne se isti, nema sansi 150 е многу за таа каросерија ..... ама моторче од 100-тина кс знаеш како ќе му легне.Стандарден дизел доаѓа со 130кс, и бензинци стандардни со 150 и 180кс. Така да до 200кс ништо не мора да се менува.се сомневам дека каросеријата за 1.2 и за 2.0 се баш исти
Цитат: ace-106 на 23 Септември 2011, 14:37:51 pmЦитат: Deni на 23 Септември 2011, 14:36:00 pmСтандарден дизел доаѓа со 130кс, и бензинци стандардни со 150 и 180кс. Така да до 200кс ништо не мора да се менува.Мислиш Полуосовини,спони,амортизери,и останати делови околу вешање ти гарантирам дека не се исти!Нормално дека погонскиот систем е различен. Овие за каросерија и шасија зборат.Цитат: MarceCvarce на 23 Септември 2011, 14:38:19 pmЦитат: mmm121 на 23 Септември 2011, 14:36:51 pmЦитат: Deni на 23 Септември 2011, 14:36:00 pmЦитат: mmm121 на 23 Септември 2011, 14:34:10 pmЦитат: MarceCvarce на 23 Септември 2011, 14:30:48 pme dobro ke izdrzi taa karoserija vakva drasticna promena na motor...siguren sum deka na 1.8 Turbo ili 1.9TDI ne e samo motorot si ima tuka tuk tam po nesto, da ne bide posle motorot trgna kolata ostana.Ne da ne se isti, nema sansi 150 е многу за таа каросерија ..... ама моторче од 100-тина кс знаеш како ќе му легне.Стандарден дизел доаѓа со 130кс, и бензинци стандардни со 150 и 180кс. Така да до 200кс ништо не мора да се менува.се сомневам дека каросеријата за 1.2 и за 2.0 се баш истиКаросеријата и шасијата се исти.
Цитат: Deni на 23 Септември 2011, 14:42:34 pmЦитат: ace-106 на 23 Септември 2011, 14:37:51 pmЦитат: Deni на 23 Септември 2011, 14:36:00 pmСтандарден дизел доаѓа со 130кс, и бензинци стандардни со 150 и 180кс. Така да до 200кс ништо не мора да се менува.Мислиш Полуосовини,спони,амортизери,и останати делови околу вешање ти гарантирам дека не се исти!Нормално дека погонскиот систем е различен. Овие за каросерија и шасија зборат.Цитат: MarceCvarce на 23 Септември 2011, 14:38:19 pmЦитат: mmm121 на 23 Септември 2011, 14:36:51 pmЦитат: Deni на 23 Септември 2011, 14:36:00 pmЦитат: mmm121 на 23 Септември 2011, 14:34:10 pmЦитат: MarceCvarce на 23 Септември 2011, 14:30:48 pme dobro ke izdrzi taa karoserija vakva drasticna promena na motor...siguren sum deka na 1.8 Turbo ili 1.9TDI ne e samo motorot si ima tuka tuk tam po nesto, da ne bide posle motorot trgna kolata ostana.Ne da ne se isti, nema sansi 150 е многу за таа каросерија ..... ама моторче од 100-тина кс знаеш како ќе му легне.Стандарден дизел доаѓа со 130кс, и бензинци стандардни со 150 и 180кс. Така да до 200кс ништо не мора да се менува.се сомневам дека каросеријата за 1.2 и за 2.0 се баш истиКаросеријата и шасијата се исти.Дени сега се вадиш со игра на зборови..... значи освен моторот треба и други преправки така ? сеа ние како сме кажале каросерија лим ..... а бе ако го смениш само моторот оваа нема да може да закочи на првата кривина.
А weight distribution, handling, кочење, прештелување предница итн?
Golf V GTI (ED30) и Golf V 1.4i се две сосема различни коли во поглед на предица, ги гледавме на канал .... Претпоставувам и за полото е исто ...