Автор Тема: Volkswagen Polo 9N3 "GTI"  (Прочитано 91434 пати)

Отсутен ace-106

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3468
Одг: Volkswagen Polo 9N3 "GTI"
« Одговори #45 на: 23 Септември 2011, 14:37:51 pm »
Стандарден дизел доаѓа со 130кс, и бензинци стандардни со 150 и 180кс. Така да до 200кс ништо не мора да се менува.

Мислиш ???

Полуосовини,спони,амортизери,и останати делови околу вешање ти гарантирам дека не се исти!

EDIT: На времето баравме полуосовина за голф III 1.8 90 коња со другарче,и знам дека од 1.4 и 1.6 беа шупливи внатре, а оригиналот од 1.8 пуно железо/легура што и да е !
« Последно менување: 23 Септември 2011, 14:40:24 pm ace-106 »

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8872
Одг: Volkswagen Polo 9N3 "GTI"
« Одговори #46 на: 23 Септември 2011, 14:38:19 pm »
e dobro ke izdrzi taa karoserija vakva drasticna promena na motor...siguren sum deka na 1.8 Turbo ili 1.9TDI ne e samo motorot si ima tuka tuk tam po nesto, da ne bide posle motorot trgna kolata ostana.

Ne da ne se isti, nema sansi

150 е многу за таа каросерија ..... ама моторче од 100-тина кс знаеш како ќе му легне.
Стандарден дизел доаѓа со 130кс, и бензинци стандардни со 150 и 180кс. Така да до 200кс ништо не мора да се менува.

се сомневам дека каросеријата за 1.2 и за 2.0 се баш исти

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Volkswagen Polo 9N3 "GTI"
« Одговори #47 на: 23 Септември 2011, 14:42:34 pm »
Стандарден дизел доаѓа со 130кс, и бензинци стандардни со 150 и 180кс. Така да до 200кс ништо не мора да се менува.

Мислиш ???

Полуосовини,спони,амортизери,и останати делови околу вешање ти гарантирам дека не се исти!
Нормално дека погонскиот систем е различен. Овие за каросерија и шасија зборат.

e dobro ke izdrzi taa karoserija vakva drasticna promena na motor...siguren sum deka na 1.8 Turbo ili 1.9TDI ne e samo motorot si ima tuka tuk tam po nesto, da ne bide posle motorot trgna kolata ostana.

Ne da ne se isti, nema sansi

150 е многу за таа каросерија ..... ама моторче од 100-тина кс знаеш како ќе му легне.
Стандарден дизел доаѓа со 130кс, и бензинци стандардни со 150 и 180кс. Така да до 200кс ништо не мора да се менува.

се сомневам дека каросеријата за 1.2 и за 2.0 се баш исти
Каросеријата и шасијата се исти.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8872
Одг: Volkswagen Polo 9N3 "GTI"
« Одговори #48 на: 23 Септември 2011, 14:49:14 pm »
neznam ni tie dali se isti ama i da se toa nisto ne znaci

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Volkswagen Polo 9N3 "GTI"
« Одговори #49 на: 23 Септември 2011, 14:50:03 pm »
Не се слагам дека толку лесно може да се направи промена од 1.2 на 2.0.

Кај мене потребни се голем број измени за промена од 2.0 Т.S на 2.0 V6 Turbo, камоли кај ова.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Volkswagen Polo 9N3 "GTI"
« Одговори #50 на: 23 Септември 2011, 14:50:44 pm »
Го отрувме детето, битно со шпекулации.

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Volkswagen Polo 9N3 "GTI"
« Одговори #51 на: 23 Септември 2011, 14:51:27 pm »
Стандарден дизел доаѓа со 130кс, и бензинци стандардни со 150 и 180кс. Така да до 200кс ништо не мора да се менува.

Мислиш ???

Полуосовини,спони,амортизери,и останати делови околу вешање ти гарантирам дека не се исти!
Нормално дека погонскиот систем е различен. Овие за каросерија и шасија зборат.

e dobro ke izdrzi taa karoserija vakva drasticna promena na motor...siguren sum deka na 1.8 Turbo ili 1.9TDI ne e samo motorot si ima tuka tuk tam po nesto, da ne bide posle motorot trgna kolata ostana.

Ne da ne se isti, nema sansi

150 е многу за таа каросерија ..... ама моторче од 100-тина кс знаеш како ќе му легне.
Стандарден дизел доаѓа со 130кс, и бензинци стандардни со 150 и 180кс. Така да до 200кс ништо не мора да се менува.

се сомневам дека каросеријата за 1.2 и за 2.0 се баш исти
Каросеријата и шасијата се исти.

Дени сега се вадиш со игра на зборови..... значи освен моторот треба и други преправки така ? сеа ние како сме кажале каросерија лим .....  а бе ако го смениш само моторот оваа нема да може да закочи на првата кривина.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: Volkswagen Polo 9N3 "GTI"
« Одговори #52 на: 23 Септември 2011, 14:54:37 pm »
Пумпа за гориво која се наоѓа во резервоарот, поинаков издув а прилично сум сигурен дека држачите на моторот се различни како и многу други работи

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Volkswagen Polo 9N3 "GTI"
« Одговори #53 на: 23 Септември 2011, 14:54:59 pm »
Стандарден дизел доаѓа со 130кс, и бензинци стандардни со 150 и 180кс. Така да до 200кс ништо не мора да се менува.

Мислиш ???

Полуосовини,спони,амортизери,и останати делови околу вешање ти гарантирам дека не се исти!
Нормално дека погонскиот систем е различен. Овие за каросерија и шасија зборат.

e dobro ke izdrzi taa karoserija vakva drasticna promena na motor...siguren sum deka na 1.8 Turbo ili 1.9TDI ne e samo motorot si ima tuka tuk tam po nesto, da ne bide posle motorot trgna kolata ostana.

Ne da ne se isti, nema sansi

150 е многу за таа каросерија ..... ама моторче од 100-тина кс знаеш како ќе му легне.
Стандарден дизел доаѓа со 130кс, и бензинци стандардни со 150 и 180кс. Така да до 200кс ништо не мора да се менува.

се сомневам дека каросеријата за 1.2 и за 2.0 се баш исти
Каросеријата и шасијата се исти.

Дени сега се вадиш со игра на зборови..... значи освен моторот треба и други преправки така ? сеа ние како сме кажале каросерија лим .....  а бе ако го смениш само моторот оваа нема да може да закочи на првата кривина.
Зошто би се вадел. :D :D :) Исто како што сега кочи, така и тогаш ќе кочи. :D :D :D Ако сакаш поише да кочи, треба други кочници, и дискови и све. А тоа можеш и без промена на мотор да го правиш. Ем не ставаме 450кс, туку 176кс. :)

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Volkswagen Polo 9N3 "GTI"
« Одговори #54 на: 23 Септември 2011, 14:56:03 pm »
@deni обавезно.....  стави ти на кола од 70-80кс мотор од 180 па пробај..... Појак мотор си бара и појаки кочници.
« Последно менување: 23 Септември 2011, 14:57:50 pm mmm121 »

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: Volkswagen Polo 9N3 "GTI"
« Одговори #55 на: 23 Септември 2011, 14:58:22 pm »
А weight distribution, handling, кочење, прештелување предница итн?

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Volkswagen Polo 9N3 "GTI"
« Одговори #56 на: 23 Септември 2011, 15:00:44 pm »
А weight distribution, handling, кочење, прештелување предница итн?
не бе немора .... само мотор мењаваш и терај.... само до кога

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8872
Одг: Volkswagen Polo 9N3 "GTI"
« Одговори #57 на: 23 Септември 2011, 15:01:21 pm »
Deni, ti izleze sega kako na K-15, dojde so Buba toj, i Audi mu dadoa, ne zezaj toa so zboris e nevozmozno, odnosno mozno e da go napravis i da si go gledas vo dvor, za vozenje jok burda

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7241
Одг: Volkswagen Polo 9N3 "GTI"
« Одговори #58 на: 23 Септември 2011, 15:46:50 pm »
Golf V GTI (ED30) и Golf V 1.4i се две сосема различни коли во поглед на предица, ги гледавме на канал ....

Претпоставувам и за полото е исто ...

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Volkswagen Polo 9N3 "GTI"
« Одговори #59 на: 23 Септември 2011, 15:57:34 pm »
Golf V GTI (ED30) и Golf V 1.4i се две сосема различни коли во поглед на предица, ги гледавме на канал ....

Претпоставувам и за полото е исто ...
Мислиш меѓу Поло 1.2 и Поло 1.9 ТДи 130кс фабрички? :) Има разлика. Едното влече значително повеќе!