Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 1755811 пати)

Отсутен KiKoOoOoOoO

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 113
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #5520 на: 11 Ноември 2017, 11:17:45 am »
@bubeqwerty
Ова е некој со сличен проблем или електричар или не се однесува за мене? :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20061
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #5521 на: 11 Ноември 2017, 11:24:27 am »
Имаше сличен проблем, го тагнав за да види.

Отсутен bubeqwerty

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 570
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #5522 на: 11 Ноември 2017, 13:23:30 pm »
Сличен проблем имав но испадна дека не е тоа бидејќи мојата е 2008ма и не е со тоа радио.
Иначе ако ти е астрата пред 2006 та познат проблем е...

Еве цитатче:
UPDATE: Hi Tom - we have since had this from Opel Ireland: "We recognise that 2005 Astra H model radios have been switching on independently of the ignition being started. The cause of this is a malfunction is the "CD-In-Recognition" switch of the CD drive built into the radio unit itself. To ensure our customers' satisfaction, all 2005 Astra H customers who experienced this problem were given an extended 5 year/100,000kms warranty on the radio unit to have the cost of the repairs covered within their first five years of ownership. This is an extension of the standard two year Opel warranty on their vehicle. We would recommend any customers still affected by this to have a new radio device with a newly designed "CD-In-Recognition" switch fitted to their vehicles. The problem will not recur with the new unit. We're unfortunately unable to extend the warranty any further, however we'll look at this on a case by case basis, to see if any further assistance can be offered from Opel to ensure complete satisfaction with their vehicle."

Извади го радиото и одштекај го скроз и вози го така и види длаи имаш проблеми или најди некој друг со астра понова од 2006та и замени го радиото и види како ќе се понаша. Ако не троши струја, барај да си купиш исто такво.

Други проблеми што цицале струја е сијаличката у glovebox-от, некогаш останува уклучена.

Отсутен KiKoOoOoOoO

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 113
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #5523 на: 11 Ноември 2017, 14:09:05 pm »
Сличен проблем имав но испадна дека не е тоа бидејќи мојата е 2008ма и не е со тоа радио.
Иначе ако ти е астрата пред 2006 та познат проблем е...

Еве цитатче:
UPDATE: Hi Tom - we have since had this from Opel Ireland: "We recognise that 2005 Astra H model radios have been switching on independently of the ignition being started. The cause of this is a malfunction is the "CD-In-Recognition" switch of the CD drive built into the radio unit itself. To ensure our customers' satisfaction, all 2005 Astra H customers who experienced this problem were given an extended 5 year/100,000kms warranty on the radio unit to have the cost of the repairs covered within their first five years of ownership. This is an extension of the standard two year Opel warranty on their vehicle. We would recommend any customers still affected by this to have a new radio device with a newly designed "CD-In-Recognition" switch fitted to their vehicles. The problem will not recur with the new unit. We're unfortunately unable to extend the warranty any further, however we'll look at this on a case by case basis, to see if any further assistance can be offered from Opel to ensure complete satisfaction with their vehicle."

Извади го радиото и одштекај го скроз и вози го така и види длаи имаш проблеми или најди некој друг со астра понова од 2006та и замени го радиото и види како ќе се понаша. Ако не троши струја, барај да си купиш исто такво.

Други проблеми што цицале струја е сијаличката у glovebox-от, некогаш останува уклучена.
08.12.2005 е радиото, ама и со отштекано радио го прави истото. Сега пробав го извадив дисплејот и се си е нормално...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен KiKoOoOoOoO

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 113
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #5524 на: 11 Ноември 2017, 22:58:58 pm »
Значи дефинитивно проблемот е во екранот, или борд компјутерот или како и да се вика...Само кога е тој исклучен 0.00-0.01 струја се троши...Е сега прашањето е дали е до него како модул проблемот или нешто го поттикнува да се буди на 15 минути...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен ^Goce^

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 60
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #5525 на: 14 Ноември 2017, 23:04:06 pm »
Што термостат да ставам на пежо 206 1,4 бензин некој поквалитетен ?

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4204
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #5526 на: 15 Ноември 2017, 00:37:58 am »
311 strana, ZX14XEP e ime na motorot, pisi 0.6/L na 1000 km

ne moze da e normalno, ama manualov za astra h gtc 1.4 benzinec, taka vika....

Остај што пишува во мануалот, не може потрошувачка на толку масло да е нормална.
Мене сумјив ми е муабетов твој, не верувам дека го пипнале моторот а не па ремонт да му правеле. Тој мотор може така да се поебе само ако е возен сув без масло. Со ремонт кога ќе се променат семеринзи и карики ни капка масло не смее да троши. Муабетов не држи вода. Барај си ги ДПИ нека ти помогнат да го решиш проблемот.

Ставката Gerneralen remont веројатно мисли на зафатот (расклопување и склопување на мотор), смениле се освен лежечите кои веројатно виле како нови. Ваква беља може да се случи само ако е возена без уље. Јас тоа нивното ѓубре DEXOS 2 5w-30 сум го ставал во моите Калос 1.4 16в и во Астра 1.4 16в. Стави си нормално квалитетно масло, па види како ќе биде потрошувачката.
Муабетот "да легне моторот" нека мафта друг, ај што самиот муабет е мајсторска лаж. Кај твојот мотор НЕМА ШТО да легне, бидејќи ниту е бушен, хилзнуван, хонуван, или обработуван на било кој начин, туку само се ставени нови делови на веќе разработен (блок) мотор. Стави си квалитетно, оригинално 5w-40. За Петронас, Мотул, Пакело, Селениа, гарантирам дека се оригинал.

Токму така, да си жив и здрав. Пред 50.000км мене истот ми се случи, за 700км ми потроши 2 литра ГМ масло. Отварав мотор? Глупости. Од тогаш само Ликви моли и ни капка не троши повеќе. Си требал да посетиш повеќе саглам мајстори, мада многу тешко дека ќе ги најдеш.
2Л на 700км, то му доџе 2.85Л на 1000км. Споредено со нивниот максимум од 0.6Л на 1000км, ти си ги поебал за 4.5 пати :D

Отсутен Bumb

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1196
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #5527 на: 15 Ноември 2017, 10:19:55 am »


Како е возможно ова??? Шајката не допира до земја... у пм месец дена ми се гумиве




Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен UrSa1986

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1508
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #5528 на: 15 Ноември 2017, 10:23:48 am »
Што термостат да ставам на пежо 206 1,4 бензин некој поквалитетен ?

Ти крева температура над половината па тогаш се пушта перката да лади?

Отсутен vlatko05

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 337
  • k24a3
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #5529 на: 15 Ноември 2017, 10:32:33 am »
Можи е дискутирано погоре неможев да најдам...Колата е Opel Astra G 1.6 16V 2000год бензин/плин. Кога е уште ладна колата тресе на секое тргање од место, се осеќат силни вибрации од моторот од под хауба. Кога ќе загрее се смирва и го нема тој проблем(или е минимален). Ако оставиме последно за менвање сет ламела, што би можело друго да се провери да биди причина за ваков проблем? Исто и потешко влегува во брзина сега од ко е поладно времето дури не загреј убо моторот(а потешко загрева низ град овај период). Ги имав на прошлиот сервис проверено и држачите на моторот ми рекоја дека се ОК(пак ќе ги проверам наново). Ќе го сменам и маслото во мењачот на следен сервис ако помогни и тоа нешто и исто 5w40 масло во моторот да сменам(сега користам 10w40 LiquiMolly). Секое мислење е добредојдено

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14069
  • Пудингот на шоферството
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #5530 на: 15 Ноември 2017, 10:39:50 am »
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Како е возможно ова??? Шајката не допира до земја... у пм месец дена ми се гумиве




Sent from my iPhone using Tapatalk
Ова друже ми личи како некој да ја заковал тука...Или па си најголемиот малер.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Prof. Greenthumb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3965
  • MadaFunker
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #5531 на: 15 Ноември 2017, 11:28:28 am »
@Bumb

Ебати малерот, ама се средува бе гајле.
New blood of old school

Отсутен Bumb

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1196
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #5532 на: 15 Ноември 2017, 11:57:34 am »
Малер ипол. Несакам да верувам некој да кова шајки у гуми. Ваљда на некој тротоар качуваќи  у вртење иначе друга логика неам


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6380
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #5533 на: 15 Ноември 2017, 12:25:46 pm »
Ако некој сакал да ја закова, сигурно нема така лошо да ја закова. Бар на мене ми изгледа аматерски. Мислам дека е несреќа, можеби на вртење на тротоар некако си ја заковал шајкава.

Отсутен Leon-cist

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 768
  • .
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #5534 на: 15 Ноември 2017, 12:29:48 pm »
Малер ипол. Несакам да верувам некој да кова шајки у гуми. Ваљда на некој тротоар качуваќи  у вртење иначе друга логика неам


Sent from my iPhone using Tapatalk
гледајќи го аголот и местото, 95% некој намерно ти ја заковал шајката во тркалото бидејќи нема теорија вака да се намести шајката од страничен дел-мое мислење
VW MK-7 (1.6 тди)