Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 1755802 пати)

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9947
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2160 на: 13 Јуни 2016, 23:26:45 pm »
@LosiPatista Каде да причитаме? ако може некој линк, пдф било што , како не би те замарал со прашња од типот што е оил ставрејшн, како иде до него, што со фрафитните мсти ( гледам ги редат при ремнонт) итд  :)
Фала :)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16005
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2161 на: 14 Јуни 2016, 01:36:32 am »
Неколку дена уназад гледам казанчето за вода замастено и водата кафеава а и мириса како киселина така непријатен мирис...
Тоа значи Меша уље и вода?

Претпоставки што може да е?
Дихтунг на глава?

Јас до сеа не приметив нешто да познаам... во работата на колата... пошто си праам често проверки вода и уље така приметив...

Утре ќе ја носам сабаље на мајстор закажав...

Sent from my MI 5 using Tapatalk



што кола бе друже? мотор? дизел-бензин... би било ред да кажеш...

по ова што го кажуваш, 99% е дихтунг на глава, и мали шанси има да прснала глава или хилзна (зависи кој и што мотор имаш)... нека среди и наполни со вода, па пиши ПП да ти кажам каков третман да и направиш за да го исчистиш уљето од разладниот систем....

а ти, побитно е, утре пред да ја запалиш, провери на капачето од уљето да не има некои кафеави грутки фатено, како урда личи, само по темна малку... ако е да, и ако мајсторот ти е подалеку од 2-3 километри, не ја ни пали воопшто, туку одвлечи ја до таму, затоа што тоа што имаш уље во системот за ладење и не е некој преголем проблем за да возиш, ама ако ти влезе вода или антифриз, а уште полошо гликол во уљето, е тогаш, може да ја зарибаш и тоа многу брзо и лесно, поготово на ладен мотор...

не те плашам, ама провери на капачето а и мерачот извади го... ако уљето е кафеаво како така пенливо, тоа е тоа, не ја пали воопшто, после ке те чешаат карики, лагери летечи, лежечи, и обработка на прва специјала се... или цел друг мотор...

пиши што испаднало...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9947
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2162 на: 14 Јуни 2016, 02:12:45 am »
гуглајќи... https://www.delphiautoparts.com/en/toolbox/turbo-failure-modes-oil-starvation/
Патем ако се сомневаш во турботоили семеринзи, што побрзо на мајстор и со што помалце обртаи... Мада турбината е заглавена али ако оди масло во клипот дали од осовината на турбото или од семеринзи, или пак од било кое друго место може да е зезнато ако ја нагазиш...
http://motorex.com.au/what-is-mos2/ а иначе овде го фалат лм мос2, и никаде не еспомнато лепењето на масло(или оил ставратион)
Мислам дека до лепење на маслоно може да дојде(и иде) најчесто од задоцнето менување и од медоинине.
Ако сум грешка попрај ме..

Отсутен Bumb

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1196
Одг: Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2163 на: 14 Јуни 2016, 08:56:11 am »
Неколку дена уназад гледам казанчето за вода замастено и водата кафеава а и мириса како киселина така непријатен мирис...
Тоа значи Меша уље и вода?

Претпоставки што може да е?
Дихтунг на глава?

Јас до сеа не приметив нешто да познаам... во работата на колата... пошто си праам често проверки вода и уље така приметив...

Утре ќе ја носам сабаље на мајстор закажав...

Sent from my MI 5 using Tapatalk



што кола бе друже? мотор? дизел-бензин... би било ред да кажеш...

по ова што го кажуваш, 99% е дихтунг на глава, и мали шанси има да прснала глава или хилзна (зависи кој и што мотор имаш)... нека среди и наполни со вода, па пиши ПП да ти кажам каков третман да и направиш за да го исчистиш уљето од разладниот систем....

а ти, побитно е, утре пред да ја запалиш, провери на капачето од уљето да не има некои кафеави грутки фатено, како урда личи, само по темна малку... ако е да, и ако мајсторот ти е подалеку од 2-3 километри, не ја ни пали воопшто, туку одвлечи ја до таму, затоа што тоа што имаш уље во системот за ладење и не е некој преголем проблем за да возиш, ама ако ти влезе вода или антифриз, а уште полошо гликол во уљето, е тогаш, може да ја зарибаш и тоа многу брзо и лесно, поготово на ладен мотор...

не те плашам, ама провери на капачето а и мерачот извади го... ако уљето е кафеаво како така пенливо, тоа е тоа, не ја пали воопшто, после ке те чешаат карики, лагери летечи, лежечи, и обработка на прва специјала се... или цел друг мотор...

пиши што испаднало...
Нема ништо од тоа што кажа... се си е нормално. Само што уљето ми беше на минимум а бојата си беше нормална кафеафкаста- црна .. често проверував уље, грутки такви не сум видел..

За пунто хгт станува збор иначе.. бензин-плин

Сеа ја оставив и они ми рекоа ке видат али дека 90 посто е дихтунг на глава..

Па ќе видиме ќе ми се јават...



Sent from my MI 5 using Tapatalk

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16005
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2164 на: 14 Јуни 2016, 10:14:19 am »
чим немаш во уљето, можеш да ја запалиш и однесеш.. тоа беше поентата... а ти реков и јас, нај више дека е дихтунг на глава, а има мали шанси да е самата глава... сега кога ке отвораш глава, смени и гумици на вентили... дел од губењето на масло може и од таму да ти е... ;)

ХГТ викаш а... си го цапал ти брат... и тоа јако си го цапал...  ;D ;D
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Bumb

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1196
Одг:
« Одговори #2165 на: 14 Јуни 2016, 10:38:33 am »
Малце :) пробував да видам колку ќе иде ахаха ....

Чекам да ми се јави мајсторот да видам што ќе каже

Sent from my MI 5 using Tapatalk


Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9947
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2166 на: 14 Јуни 2016, 12:14:54 pm »
Ретко се дешава, ама што ти ја знам среќата :)...
Не знам како се вика точно терминов, не успеав да најдам видео, но ако повлече уље од турбина/семеринзи или некое друго место, согорува неконтролирано и не може да го угасиш освен со рестрикција на воздух, ако ти се вдади во моментот...

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4966
  • The Spartan General
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2167 на: 14 Јуни 2016, 12:18:20 pm »
...

Diesel runaway. По нашки, ојде магарето у зелките.  ;D
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2168 на: 14 Јуни 2016, 12:26:01 pm »
Подобрите дизели имаат клапна на егр, па неможе да настане такво нешто.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9947
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2169 на: 14 Јуни 2016, 13:29:54 pm »
да да рунавеј...
@LosiPatista во теорија не може, во пракса може, ај ти :) Што ако е заглавена клапната... или ако има луфта на тие клапничињата во усисната грана.Исто сум сретнал и затнати егр или заглавени... иде мас у пропас.
патем еве едно видео, станува збор за постар дизел, не знам можеби новите имаат заштита али ја не би се ослонил на неа... Се преживува 2 дена без кола во секој случај нели :)
https://www.youtube.com/watch?v=3NRaqgab0_w
Точно дека се дешава кај лошите дизели или кај оштетен мтор, кај здрав мотор впрочем не би требало да пушта мало од некаде....

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2170 на: 14 Јуни 2016, 14:33:50 pm »
Некој да не има искуство со кар систем конкретно со нивната соработка за репарација на турбини ?
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2171 на: 14 Јуни 2016, 14:38:03 pm »
да да рунавеј...
@LosiPatista во теорија не може, во пракса може, ај ти :) Што ако е заглавена клапната... или ако има луфта на тие клапничињата во усисната грана.Исто сум сретнал и затнати егр или заглавени... иде мас у пропас.
патем еве едно видео, станува збор за постар дизел, не знам можеби новите имаат заштита али ја не би се ослонил на неа... Се преживува 2 дена без кола во секој случај нели :)
https://www.youtube.com/watch?v=3NRaqgab0_w
Точно дека се дешава кај лошите дизели или кај оштетен мтор, кај здрав мотор впрочем не би требало да пушта мало од некаде....

Може и ние да доживеме инфаркт на волан. колата си има заштита, не треба да се занимаваме со шбб кбб, туку треба со вакви работи:


уживање преточено во бројки:

2.0 TDI (240 Hp) BMT DSG 4MOTION
240 km/h
0 - 100 km/h   6.1 sec
Length   4767 mm.
Width   1832 mm.
Height   1456 mm.
Wheelbase   2791 mm.
Minimum volume of Luggage (trunk)   586 l
Maximum volume of Luggage (trunk)   1152 l
Torque   500 Nm/1750-2500 rpm.
7 DSG
Fuel consumption (economy) - urban   6.4 l/100 km.
Fuel consumption (economy) - extra urban   4.6 l/100 km.
Fuel consumption (economy) - combined   5.3 l/100 km.
Emission standard   EURO VI


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9947
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2172 на: 14 Јуни 2016, 15:20:39 pm »
Нормално дека можеме, али ако не ти е добро одиш на лекар, не на кеј да трчаш.. тоа ми беше зборот, кога ќе дојде до дефект треба да се внимава да не се доразипи и на лекар, а не да чекаме да помине само од себе.
Да ти кажа право, гајле ми е голфон мој ако рикне, си го извозе своето, али тоа погоре ако рикне, е ќе ми биде мака  :)

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2173 на: 15 Јуни 2016, 08:19:34 am »
Здраво дечки, пријател има проблем со турбината, некое искуство имате со нашиве овде, му препорачуваат некој дечко од Тетово или пак да ја прати во Ужице ?
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3617
Одг:
« Одговори #2174 на: 15 Јуни 2016, 08:23:10 am »
Лoшкo, се супер сaмo пoследниoт ред ти е пaaa сoмнителен.
Хaубиц, Ужице.

sent from Tapatalk