Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 2239931 пати)

Отсутен Bumb

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1196
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1380 на: 02 Март 2016, 08:27:20 am »
Си фаќа најнормално...

Еве и друг пример...

Давам гас и нели се креваат обртаите и сеа не се враќаат на нормала него иде и под 0.5 па после се враќа во нормала и некад знае да изгасне... Значи не се фиксира на тоа колку беше нормално 0.7 или 0.9 ... Туку паѓа испод 0.5 и ако не дадам гас или ако види отпор некаков дупка нерамнина кај што му треба гас... И така гасне...


Али ова се дешава некад... А некад си е ок нема проблем...

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1381 на: 02 Март 2016, 10:09:27 am »
ако добро гледам фиат возиш,исчисти ја клапната

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8005
  • Плинаш!!!
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1382 на: 02 Март 2016, 12:06:43 pm »
На плин возиш?

Отсутен Leon-cist

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 781
  • .
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1383 на: 02 Март 2016, 12:22:06 pm »
Има ли некој искуство со т.н репарирање на гумено-метални производи а кои се дел од подвозјето на колите пр. различни спојки, јабучици, чаури на предница, стабилизатори,  држачи за мотор и ткн. Дали ваквото репарирање врши работа и е еднаво со оригиналниот дел или спротивното, бидејќи според цената најисплатливо е да се репарира таков дел одколку да се купи нов (оригинален, не кинески).
VW MK-7 (1.6 тди)

Отсутен Allexxander

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5841
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1384 на: 02 Март 2016, 13:31:15 pm »
Фокус мк1

1.8 тдци со 90 или со 115 коња? Што е подобро? Искуство некој?

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1385 на: 02 Март 2016, 13:32:48 pm »
Има ли некој искуство со т.н репарирање на гумено-метални производи а кои се дел од подвозјето на колите пр. различни спојки, јабучици, чаури на предница, стабилизатори,  држачи за мотор и ткн. Дали ваквото репарирање врши работа и е еднаво со оригиналниот дел или спротивното, бидејќи според цената најисплатливо е да се репарира таков дел одколку да се купи нов (оригинален, не кинески).

Речиси секогаш репарирањето е лоша идеја. Никогаш мајсторот нема да ги погоди карактеристиките на гумата како што треба. Тоа ти е трн во нога за многу проблеми понатаму, недоверливост, дефекти и загрузивање на безбедноста.
Купувај си нови делови, со гума нема заебанција,.

Отсутен IdeuX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 763
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1386 на: 02 Март 2016, 15:34:42 pm »
Има ли некој искуство со т.н репарирање на гумено-метални производи а кои се дел од подвозјето на колите пр. различни спојки, јабучици, чаури на предница, стабилизатори,  држачи за мотор и ткн. Дали ваквото репарирање врши работа и е еднаво со оригиналниот дел или спротивното, бидејќи според цената најисплатливо е да се репарира таков дел одколку да се купи нов (оригинален, не кинески).

Imam reparirano drzaci na motor, nemam zabeleska nikakva

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1387 на: 02 Март 2016, 16:04:42 pm »
Не би рекол дека е најисплатливо. Обично минимум 300-400ден е било какво репарирање, а нова чаура за виљушка квалитетна, на пример LEMFÖRDER се наоѓа и за 300ден.

Отсутен Bumb

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1196
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1388 на: 02 Март 2016, 17:32:48 pm »
На плин возиш?

Да ама мислам и на бензин е вака...

Отсутен skorpion

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2215
  • Burn the tires, not your soul!!!
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1389 на: 02 Март 2016, 17:48:55 pm »
Фокус мк1

1.8 тдци со 90 или со 115 коња? Што е подобро? Искуство некој?

1.8 tddi 90hp ;)
Jedno upozorenje!
Kad prelazite ulicu, uvek gledajte u automobile a ne u semafor!
Semafori retko kad udare čoveka.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1390 на: 02 Март 2016, 18:17:30 pm »
Има ли некој искуство со т.н репарирање на гумено-метални производи а кои се дел од подвозјето на колите пр. различни спојки, јабучици, чаури на предница, стабилизатори,  држачи за мотор и ткн. Дали ваквото репарирање врши работа и е еднаво со оригиналниот дел или спротивното, бидејќи според цената најисплатливо е да се репарира таков дел одколку да се купи нов (оригинален, не кинески).

тоа пто препорача @marmlad

Фокус мк1

1.8 тдци со 90 или со 115 коња? Што е подобро? Искуство некој?

1.8тдди е 90 коња
а имаш тдци со 100 и со 115

стариот има тдци со 100 коња веќе 2 години го вози никакви проблеми сем редовни сервиси

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1391 на: 02 Март 2016, 19:17:07 pm »
samo na vag grupacija tdi masini do 80-90k km bidejki se pojacani kaisite, na drugite maks do 60k km, znaeme kakvi kvaliteti imame.
Така, ако смениш во овластен ти даваат гаранција од 90 000 км. И зошто да го менувам на 60 000?

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8005
  • Плинаш!!!
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1392 на: 02 Март 2016, 19:19:27 pm »
На плин возиш?

Да ама мислам и на бензин е вака...
Мислиш, или не си ни проверил на бензин како е. Ист проблем имав со плинот од Макпетрол. Ако и на бензин е вака, тогаш можно е да е до клапната.

Отсутен Bumb

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1196
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1393 на: 02 Март 2016, 19:20:35 pm »
Баш ќе тестирам па ке видиме...

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1394 на: 02 Март 2016, 23:11:13 pm »
Баш ќе тестирам па ке видиме...

или клапната или степ моторчето може да е подзакочено т.е. наполнето со прљавштини... значи ова важи кога е и на плин ин абензин... ако е само на плин, а на бензин не, тогаш во штелките на плинскиот уред или изборот на гориво (лош плин)....
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време