Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 2234518 пати)

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8005
  • Плинаш!!!
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #195 на: 28 Април 2015, 19:53:16 pm »
Жаре 078/455-753 Ѓорче
Аце 075/217-203 Радишани
Драган 070/679-989 Радишани

Отсутен DejzY

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1004
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #196 на: 01 Мај 2015, 23:47:56 pm »
Денеска на 190 при минимален успон ми светна чек енџин и колата ја изгуби силата односно влезе во сејф мод или како и да се вика. После тоа намалив, престана да свети чек енџинот и нормално си одеше. Се работи за опел вектра 2.2 дти. Ова е overboost или нешто друго. Што би можело да е проблемот?

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #197 на: 02 Мај 2015, 00:14:31 am »
лошо гориво најверојатно.... или ти прегреала колата... ама пак накај горивото ме влече...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6302
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #198 на: 02 Мај 2015, 00:23:22 am »
Кај мене па денеска на угорница (барбарас  кон Прилеп) со 4та 1500 обртаи и околу 70км/ч дадов до крај туража и обртометарот појде до 4000 и си се врати, не изгуби снага... Исто како на кумплуг да сум притиснал.. Потоа истото ми се случи и со 3та...

До ламелата е или па ?

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #199 на: 02 Мај 2015, 00:25:41 am »
да... ти лизнала ламелата... спремај се за нов сет набрзо да мењаваш...нема да биде баш одма, ама нема да биде поише од 1500-2500 км...

ај честито :)
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6302
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #200 на: 02 Мај 2015, 00:28:32 am »
Ххаха се спремам веќе 1 месец ;D Него што ќе се случи за да знам кога и е крајот ? Ќе ме остави некаде или ?

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #201 на: 02 Мај 2015, 00:31:35 am »
не остава баш така, ама кога ке почне да откажува целосно ке ти се алучува тоа што ти се случило денес...

чарето ти е со помалку атискање на педала да се одвлечкаш до мајстор... значи ти можеш и повисоки обртаи ама полека стискај на гаста, не нагло....
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6302
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #202 на: 02 Мај 2015, 00:33:23 am »
Аха, фала многу онак.. Значи парите за вапот ќе заминат за сет ламела.. ;D

Отсутен Pistorij

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 984
  • ECU rejected...
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #203 на: 02 Мај 2015, 02:14:01 am »
абе а од прилика на колку се мења тоа, јас немам никогаш сменето а и незнам дали некогаш има сменето. Ја земав со 140к сега имам 200к

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6302
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #204 на: 02 Мај 2015, 02:19:35 am »
Ваљда веќе е сменета кај тебе.. Кај мене еве 110.000 и готова е..
На комбето 80.000 и таа почнува да откажува, со притиснат кумплуг различно работи од него со пуштен (во лер), како да не одвојува како што треба.. ..

Отсутен iDiesel

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 10
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #205 на: 02 Мај 2015, 02:53:38 am »
абе а од прилика на колку се мења тоа, јас немам никогаш сменето а и незнам дали некогаш има сменето. Ја земав со 140к сега имам 200к

Тоа е се индивидуално во зависност од шоферот (и квалитетот на вградената ако е веќе сменета претходно) . Секоја индивидуа различно поаѓа и менува брзини па затоа и различно ја абе ламелата. Во принцип 100-тина илјади би требало добра ламела да истера но пак ќе кажам зависи од возачот.

Инаку тоа што качила обртаи е пролизгување на ламелата. Ништо чудно да поминат и повеќе месеци за повторно да се случи тоа (ако не ја „бркаш“) но секако ќе треба замена.
Ако се наоѓате во возило кое се движи со брзина на светлината, што ќе се случи кога ќе ги вклучите светлата?

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6831
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #206 на: 02 Мај 2015, 04:20:51 am »
Аха, фала многу онак.. Значи парите за вапот ќе заминат за сет ламела.. ;D

Па уште кога го стави тоа клипчето на кое се слуша како ти тропа кога тргнуваш со колата, ти дијагнозираа тука дека замаецот ти е отиден, а еве сега и проблем имаш, ти проклизува ламелата во возење. Ќе те остави на пресека некогаш, ке нема ни со мининална гас да ја искачиш. :D

Отсутен DejzY

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1004
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #207 на: 02 Мај 2015, 09:39:11 am »
лошо гориво најверојатно.... или ти прегреала колата... ама пак накај горивото ме влече...
Ne bese pregreana, na 90 stepeni bese strelkata. A gorivo stalno od makpetrol tocam ama se e mozno kaj nas :)

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7477
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #208 на: 05 Мај 2015, 10:37:36 am »
Honda Civik 98 1.4Si, колегава има проблем со летвата му пушта уље.
Му барале на илинденска 200е за репарирање, дали добро репарира тој, дали негде има поефтино, нова колку е, во грчка нова каде би се нашло?

Кое е препорачано хидраулично масло за летвата?

Отсутен Vlatzki

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2069
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #209 на: 05 Мај 2015, 11:10:11 am »
VW Golf mk1, 1.6d, менувач со 5 брзини.

Дали е штетно да ги менувам брзините по овој редослед: 1-3-5 и 2-4-5 (овие комбинации најчесто ги користам...), а понекогаш и од 2ра у 5та... Секако со цедење...

Неколку души ми викаа дека со скокање на брзините можам да си го поебам мењачот, синхроните нешто а-у... Колку има вистина во ова ? Иначе за држачите на моторот и мењачот, мислам дека не е нешто страшно, пошто не тресе многу, секако ако го исцедам малце поише од вообичаеното пред да скокнам брзина...