Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 2236256 пати)

Отсутен kire95

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1998
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #11580 на: 27 Јануари 2023, 10:05:22 am »
работел некој со епоксидни смоли ?

Ако не најдеш имаш тука, ова е едно од тие видеа може ке ти помогне ако сакаш сам да пробаш
https://www.youtube.com/watch?v=L7hGx3IdZgU

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #11581 на: 27 Јануари 2023, 10:31:33 am »
abe ima nekoj rozenikav + proziren, go izmeshav 2:1 ama mi se dvoi prozirnoto ( eden del shto e), ne mozha da najda koj soodnos e.. a kupen e odamna demek za branik...

gledas ovde veli po volumen
To achieve the correct 2:1 mix ratio by volume, simply measure out 2 parts resin to 1 part hardener before mixing the components.
https://entropyresins.com/how-to/resin-and-hardener-basic-instructions/
« Последно менување: 27 Јануари 2023, 10:38:38 am Bicikle »

Отсутен draganamon

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 790
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #11582 на: 27 Јануари 2023, 11:56:12 am »
Nekoj da preporaca lanci za sneg?
16ka bandaz

Отсутен Roci

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3869
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #11583 на: 01 Февруари 2023, 19:30:04 pm »
Decki ajde mala pomos ili sovet kade da se bara problemot? Imeno na dusterot ( 1.6 mpi 4wd 77kw) celo vreme  ( 10 godini go imam ) temperaturata stoese na 4 crti ( digitalen e jbg ). Otkako ke zagreese ne mrdase nikako bez razlika kako i vo koi uslovi se vozi. Pred nekolku dena go primetiv vo voznja paga na 2 crti, koga ke zastanam vo mesto kreva na 4 crti. Toa nikogas ne se slucuvase vo izminative 10 godini. Otidov na majstor rece termostatot zaglavil na otvoreno valjda kako so sfativ. Deneska smenivme termostat i nov antifriz istata pesna. Kazujte care, oti ne e normalno zatoa sto prethodno ne bese vaka...😁 Parno i prethodno i sega si ima najnormalno.

Отсутен n1kola

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7220
  • French diamond
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #11584 на: 01 Февруари 2023, 19:36:29 pm »
Пробај прати ја температурата преку дијагностика, ако паѓа навистина, тогаш и новиот термостат е фуш и не работи ко шо треба. Нема шо друго да е.

Отсутен Roci

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3869
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #11585 на: 01 Февруари 2023, 19:39:33 pm »
Da ne ima nekoj senzor na temperatura ili nz ne se razbiram. Mene mi stoi deka dzabe go smeniv termostatot deka i stariot si e ispraven...😂

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8005
  • Плинаш!!!
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #11586 на: 01 Февруари 2023, 19:42:29 pm »
Или и новиот е расипан.

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5932
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #11587 на: 01 Февруари 2023, 19:42:52 pm »
Термостатот е,  слаба точка е на тој мотор, јас го менав уште пред неколку години и уште два пати ме здрапа,  еднаш попушти внатре дихтунгот среќа видов навреме и немаше беља само 10тина грама масло во антифризот беа,  уште еднаш на куќиште прокапи,  ама го заменија под гаранција.
Нека проверат к на компјутер, ама 99% е некој фуш и новиот. Јас некој на Ф буквата ставив мислам,  француски,  не ми текнува име,  треба да проверам во темата.
Мн глупа работа е,  огромнл куќиште е под  тротл бодито на блокот е,  и мора комплет сосе куќиште да се мени оти е залиен внатре,  во истото кукиште еден дихтунг гумен го дели маслото со антифризот....
Некаде читав дека одговарале и некоја стара генерација на мегани,  1.6 кај шо куќиштето било метално наспрема ова пластика.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #11588 на: 01 Февруари 2023, 19:51:40 pm »
Извади колата на автопат, ако е термостатот ќе се смрзнеш во кабина.

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5932
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #11589 на: 01 Февруари 2023, 19:56:05 pm »
Нема врска,  не  кај сите коли е иста топлината шо стига внатре  имав парно иако беше сјебан.
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен kire95

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1998
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #11590 на: 01 Февруари 2023, 20:05:11 pm »
Кај мене беше сјебан термостатот низ град се мучеше до 90 да дојде, стој во место ке стигне чим ке тргнеш пага одма, на отворено да не правиме муабет дека смешна температура покажуваше, го променив и сега покажува како што треба

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #11591 на: 01 Февруари 2023, 20:20:35 pm »
Нема врска,  не  кај сите коли е иста топлината шо стига внатре  имав парно иако беше сјебан.
Чим си имал парно во вожња по автопат не ти бил  термостатот заглавен.

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5932
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #11592 на: 01 Февруари 2023, 20:27:59 pm »
Нема проблем, поќе од мене знајш за мојата кола. Една година ја возев така колата,  50 пати го посматрав на обд2,  на сервис исто го посматраа неколку пати. Заглавен беше, 70/72 температура и толку, со новиот си дојде како шо треба и отворање и на цртите на таблата. Со 70ц ако не осеќаш топло, ондак климаксот те стасал :)

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #11593 на: 01 Февруари 2023, 20:37:50 pm »
Уште да ми објасниш како може моторот да одржува 72 степени со отворен термостат на кого па основна функција му е да регулира дали водата ќе циркулира низ хладњакот напред, кој пак зимно време на овие температури веднаш ќе ја бутне температурата доколку шибаш на автопат со 120.

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5932
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #11594 на: 01 Февруари 2023, 20:55:08 pm »
Чудо од инает си,  попаметен и од сервисери и се останато за кола и мотор шо ни имаш влезено ни ти е возен. И  Заглавен е,  отворен ама недоотворен 100% горе долу таа температура ја одржуваше на одредени напори стигаше до кај 76/7ц со што на таблата ја крева цртката како да е на средина температурата потоа ќе падни некој степен и со тоа и цела цртка дигитална паѓа,  како кај мене така и кај Роци. Тоа дигиталната средина варира од 75 до 100+ степени само шо не примеќаш, испрограмирано е да ти седи насредина цртката за мир во главата. Второ Термостатот е вблок овде  не по црева,  блиску е до казанчето,  трето по автопат зависи од автопатот, успон удолница,  соодветна несоодветна брзина, варира температурата, ќе ја"бутне" до 65/70 оти е така подзаглавен генерално во тој опсег шо го пишав,  така и цртките дигитални варираат.
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html