Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 2232515 пати)

Отсутен dbl.dzo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1831
  • Alfa Romeo 147 1.9 JTD
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8895 на: 06 Септември 2020, 21:47:00 pm »
@DonIvan Штом си „фаќа“ долу, би ти предложил прво да ги провериш горната и долната помпа (мастер и слејв цилиндар), верувам дека Голфот си ги има стандардно двете помпи. Долната се наоѓа позади самата педала, се пристапува одвнатре, а горната би требало да се наоѓа под акумулаторот, не е баш веднаш најпристапна, треба да се извадат неколку делови. Да се направи промена или да се провери нивото на хидраулична течност, можеби има воздух во некои од цревцата кои се довод на течност.

Сетот со замаец е голем залак, чисто добронамерно да не дадеш еден куп пари, ако е поситна поправка.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8896 на: 07 Септември 2020, 11:24:00 am »
Здраво дечки

Се работи за голф 5, 1.9тди, 2005 год, кога ќе ја предиснам педалата за кумплуг, осеќам дека има мал луфт на почетокот. А нема проблем со менување на брзини. Прашањето ми е дали да го менувам цел сет, или да сменам само ламела и потисна без замаец?

Поздрав до сите

Ти шлајфува ламелата? Имаш тресење и тропање на ладен мотор?

Отсутен DonIvan

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 35
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8897 на: 07 Септември 2020, 20:34:18 pm »
Здраво дечки

Се работи за голф 5, 1.9тди, 2005 год, кога ќе ја предиснам педалата за кумплуг, осеќам дека има мал луфт на почетокот. А нема проблем со менување на брзини. Прашањето ми е дали да го менувам цел сет, или да сменам само ламела и потисна без замаец?

Поздрав до сите

Ти шлајфува ламелата? Имаш тресење и тропање на ладен мотор?
Не другар, се си е ок, ниту тресење ниту нушто, само тој да кажам мал проблем што го имам...

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8898 на: 07 Септември 2020, 20:56:59 pm »
Чинам дека тие мотори на ВАГ беа у комбинација со менувачи со некоја си хидраулична пумпа...
Да ѕирнеш да не губи пристисок случајно...
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен silver

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 27
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8899 на: 08 Септември 2020, 06:41:15 am »
Каде би ми препорачале да купам ламбда сензор за фиат пунто у скопје ?

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4396
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8900 на: 08 Септември 2020, 07:57:30 am »
Здраво дечки

Се работи за голф 5, 1.9тди, 2005 год, кога ќе ја предиснам педалата за кумплуг, осеќам дека има мал луфт на почетокот. А нема проблем со менување на брзини. Прашањето ми е дали да го менувам цел сет, или да сменам само ламела и потисна без замаец?

Поздрав до сите

Ти шлајфува ламелата? Имаш тресење и тропање на ладен мотор?
Не другар, се си е ок, ниту тресење ниту нушто, само тој да кажам мал проблем што го имам...
би те советувал да ја однесеш кај Митревски во Припор да ја провери и ќе ти каже што е проблемот и што е за менување. Јас имам ептен позитивно искуство таму, а и доста форумџии го фалат.

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7067
  • хаУс мајстор
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8901 на: 09 Септември 2020, 11:18:33 am »
За лепење пластика, препорака од мене за лепаков. Пријатно изненаден.

Sent from DHL


Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8004
  • Плинаш!!!
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8902 на: 09 Септември 2020, 12:06:42 pm »
Лепакот е супер, само не фаќа на секоја пластика.

Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk


Отсутен Kikac

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2735
  • Шалабајзер
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8903 на: 10 Септември 2020, 00:14:31 am »
Лепакот е супер, само не фаќа на секоја пластика.

Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk
Мека пластика потешко, ќе залепи ако не е на директно експлоатирање и користење делот на меката пластика кај што е лепено, гарантирам дека поксиполот ќе трае... А инаку генерално, лепило што може да залепи мека пластика и да има фабрички својства мислам дека сеуште нема


Sent from my iPhone XS using Tapatalk
No turbo, no fun :)

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6811
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8904 на: 14 Септември 2020, 12:43:57 pm »
За пластика вакво имам, одлично е на таа пластика што ја фаќа, си реков и на едно делче од колата ќе го искористам, ама не лепи. Како за малер таа пластика сигурно е една од овие:

Цитат
Not suitable for
Polypropylene (PP), Polyethylene (PE) and P.T.F.E.

Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2614
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8905 на: 21 Септември 2020, 13:06:31 pm »
Дечки, сабајлето по стартување на колата, после 2 минути ми се упали сијаличка за Check Injection и Servise (жолто) и колата најверојатно влезе во Safe mode, затоа што слабо влечеше (немаше турбо), така возев 10 минути до градинката, ја изгасив колата, го испратив детето и кога ја запалив немаше повеќе да свети тоа предупредување и колата сосема нормално си влечеше.
Не знам дали има врска ама да напоменам дека колата од вчера ја оставив надвор паркирана (цело време ја паркирам во подземна гаража) а сабајле приметив дека беше доста посвежо за разлика од минатите денови, колата сосема нормално запали. Ова го пишувам затоа што пребарував на нет кои би биле потенцијалните проблеми и во примери како мојот најчесто се работи за греач/греачи. Друго примери се црево на интеркулер, некој сензор на турбото и сл. Ќе видам следните денови како ќе се однесува колата, а во меѓувреме секое размислување е добредојдено, не знам дали членовите @Power to the people @Prcot @Mikius налетале на ваков или сличен проблем додека возите/возевте Ренолчиња?
Претпоставката е мајката на сите заебувања

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8906 на: 21 Септември 2020, 13:18:55 pm »
Check Injection на рено ти е генерална порака при појава на некаков проблем. Уствари целосното име е check injection system или по нашки еку-то нашла грешка. Штом ти се појавило на ладен старт можеби се греачите (најверојатно 1 од 4) и лесно се проверува


Отсутен Angel Skopje

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 272
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8907 на: 21 Септември 2020, 13:21:45 pm »
Дечки, сабајлето по стартување на колата, после 2 минути ми се упали сијаличка за Check Injection и Servise (жолто) и колата најверојатно влезе во Safe mode, затоа што слабо влечеше (немаше турбо), така возев 10 минути до градинката, ја изгасив колата, го испратив детето и кога ја запалив немаше повеќе да свети тоа предупредување и колата сосема нормално си влечеше.
Не знам дали има врска ама да напоменам дека колата од вчера ја оставив надвор паркирана (цело време ја паркирам во подземна гаража) а сабајле приметив дека беше доста посвежо за разлика од минатите денови, колата сосема нормално запали. Ова го пишувам затоа што пребарував на нет кои би биле потенцијалните проблеми и во примери како мојот најчесто се работи за греач/греачи. Друго примери се црево на интеркулер, некој сензор на турбото и сл. Ќе видам следните денови како ќе се однесува колата, а во меѓувреме секое размислување е добредојдено, не знам дали членовите @Power to the people @Prcot @Mikius налетале на ваков или сличен проблем додека возите/возевте Ренолчиња?

taze slucka na Modus 1.5dci 50kw
se uklucuva safe mode posle prvo palenje i dodavanje na gas po sto kolata ne vlece + dimi
smenet filter za nafta koj ne bese menuvam 30K km, nema promena
vadenje EGR i cistenje, ne bese mnogu prljav, nema promena
izvaden EGR od Qashqai 1.5dci 76kw iscisten (isto bese prljav kako kaj modusot i koj izleze deka e identicen model)
staven na modusot, odi vo najmala raka kako prethodno ako ne i podobro i nema crn cad.
Podocna pri sporedbata na dvata EGR ventili izvadeni i scisteni i staveni na masa  ;D
primetivme deka vo krajnata polozba (zatvoren) vo koja ostanuva koga e izgasena kolata
ne zatvora ubavo toj na modusot t.e. deka e malku kako povekje izbien nanadvor i taka e zaglaven
poleka so drvce i cekance go potcuknavme pri sto recisi se vrati vo ispravnata polozba i samo se molevme da se odglavil t.e. da otvora i zatvora pravilno po sto go vrativme i se ispadna kako sto treba, od togas kolata se vozi sekojdnevno i nema problem ima pominato vekje 1K km
p.s. krivo mi e sto ne slikav nisto zasto od toa garezot bev crn glamja  :-X

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8908 на: 21 Септември 2020, 13:48:26 pm »
120.000км со Меганот, никогаш не ми се запалило чек енжин.
Други глупости ме мачеа :)

Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2614
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8909 на: 21 Септември 2020, 13:54:17 pm »
@vlatko.klp Да најдам време и ќе поминам кај еден мој пријател електричар, барем тоа да види
@Angel Skopje Кај мене нема црн чад, мада и тој проблем со ЕГР се спомнува по нет, кај еден колега на сосема друг начин се манифестираше проблемот со ЕГР, гушење, бел чад
@Mikius На време си се решил од колата  :)
Претпоставката е мајката на сите заебувања