Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 2240787 пати)

Отсутен DMirceski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 200
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8205 на: 09 Февруари 2020, 11:49:28 am »
До 70 стерени загрева, али не ја држи константна посебно на отворено паѓа
Good Year

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44370
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8206 на: 09 Февруари 2020, 11:55:04 am »
Термостат е, 100%. Термостатот на тој мотор отвара на 87 степени.
Секако и филтер за кабина помага ако не е сменет одамна, но термостат е причина за колата да не може да држи работна температура. 

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен NNN

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 146
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8207 на: 09 Февруари 2020, 12:03:36 pm »
Здраво,

Од пред некој ден колата почна да ми тресе/вибрира од кај предниод дел при тргнување.
Тресењето е кога сум во прва и го отпуштам кумплугот, во моментот кога почнува да се придвижува.

Кога тргнувам без гас тресењето е минимално или и да нема тресење, кога тргнувам со гас многу се осеќа.
Колата е fabia 1.4 tdi

Во возење нема никакво вибрирање.

Има некој идеја што може да биде проблемот?

Поздрав

Отсутен DMirceski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 200
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8208 на: 09 Февруари 2020, 13:10:26 pm »
 Симо утре че го заменам еве во овој момент ох-струга температура 55степени шо значи во право сте.
Позз до сите
Good Year

Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6004
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8209 на: 09 Февруари 2020, 16:03:23 pm »
Валео во Турција се прави?Имам една зделка да направам со сет ламела со потисна нови,сетот е за форд фокус но не се знае точно за кој модел,јас по тај серискиот број 826055 видов дека ќе одговара за мојот фокус 1.6 16V 74КW со код на мотор FYDB,некој повеќе шо се разбира у овие работи па да не се бањам на воа студено време за џабе?  ;D :D

Отсутен 386ka

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 899
  • Am386 DX/DXL-40
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8210 на: 09 Февруари 2020, 16:23:32 pm »
Меѓу другото, и во Турција се прави.http://www.valeo.com.tr/en/valeo-turkey/
Е сега, сепак е Валео. :)

Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6004
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8211 на: 09 Февруари 2020, 17:24:52 pm »
Значи оригинал турцко 🙂

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk


Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2615
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8212 на: 10 Февруари 2020, 08:25:01 am »
Здраво,

Од пред некој ден колата почна да ми тресе/вибрира од кај предниод дел при тргнување.
Тресењето е кога сум во прва и го отпуштам кумплугот, во моментот кога почнува да се придвижува.

Кога тргнувам без гас тресењето е минимално или и да нема тресење, кога тргнувам со гас многу се осеќа.
Колата е fabia 1.4 tdi

Во возење нема никакво вибрирање.

Има некој идеја што може да биде проблемот?

Поздрав
Друк лагер/потисна или во превод цел сет. Реши си го побрзо проблемот, на Пунтото на татко ми така почна едно 2 месеца и пред влегување во сервисот каде требаше  да се смени, пропадна квачилото.
Претпоставката е мајката на сите заебувања

Отсутен NNN

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 146
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8213 на: 10 Февруари 2020, 14:09:58 pm »
Фала,
Деновиве ќе ја носам на мајстор.

Отсутен antibiotic1

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 315
  • МАЗДАШ
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8214 на: 10 Февруари 2020, 17:59:23 pm »
Претходен петок сабајлечки ке ја палам колата, неможев преку remote ни да ја отклучам, викам ајде може клема има лабава, ама не беше до неа. Пошто и онака беше стар негде 5години викам ајде ке го сменам(пред тоа уште еднаш така ми напраи па со кабли палев).
Петокот ставивме нов exide(секој ден ја возев по 2-3 пати минимум). Сега од работа си идам и викам ајде да ја пробам да видам како ке запали, и пак истото ми се случи како со стариот акумулатор, не ни светнаа жмигавците кога пробав да ја отклучам а камоли да запали... Некоја идеа што може да е се испонервирав ...?
« Последно менување: 10 Февруари 2020, 18:11:40 pm antibiotic1 »
Mazda's never die, they just get faster.

Отсутен DMirceski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 200
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8215 на: 10 Февруари 2020, 18:13:01 pm »
Термостат е, 100%. Термостатот на тој мотор отвара на 87 степени.
Секако и филтер за кабина помага ако не е сменет одамна, но термостат е причина за колата да не може да држи работна температура. 
термостат беше
Good Year

Отсутен DMirceski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 200
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8216 на: 10 Февруари 2020, 18:14:13 pm »
И внимавајте промена на термостат и клинаст каиш 2,300 мкд
Смешка
« Последно менување: 10 Февруари 2020, 18:50:39 pm Simo - Carrier159 »
Good Year

Отсутен DMirceski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 200
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8217 на: 10 Февруари 2020, 18:43:42 pm »
Фабрички код за авторадио на кој начин може да се набави?
Освен со декодирање.
Good Year

Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2615
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8218 на: 10 Февруари 2020, 19:17:48 pm »
Претходен петок сабајлечки ке ја палам колата, неможев преку remote ни да ја отклучам, викам ајде може клема има лабава, ама не беше до неа. Пошто и онака беше стар негде 5години викам ајде ке го сменам(пред тоа уште еднаш така ми напраи па со кабли палев).
Петокот ставивме нов exide(секој ден ја возев по 2-3 пати минимум). Сега од работа си идам и викам ајде да ја пробам да видам како ке запали, и пак истото ми се случи како со стариот акумулатор, не ни светнаа жмигавците кога пробав да ја отклучам а камоли да запали... Некоја идеа што може да е се испонервирав ...?
Електричар ќе ти каже најубаво, јас прво би проверил алтернатор (реглер) или некој друг скриен потрошувач. Направи проверка на местото од каде го купи новиот акумулатор.
Претпоставката е мајката на сите заебувања

Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6004
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8219 на: 11 Февруари 2020, 18:27:43 pm »
На пежото пред некое време нели дополнував Фап адитив 2Л и овај мајсторо не можеше да ресетира и нонстоп ми се појавуваше на екранот дека адитивот ми е при крај,јас со овоа дијагностиката шо ја нарачав од али некако го ресетирав тоа но сега ми пишува оти адитивот е премногу,по нет гуглав и 6колку шо разбрав демек сеа треба да се ресетира тајмерот за ДПФ филтерот,некој со ваков проблем?


Sent from my VTR-L09 using Tapatalk